کد خبر 1348708
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
غفوری: پنالتی استقلال درست بود

کاپیتان تیم فوتبال استقلال درباره پنالتی جنجالی تیمش گفت: معتقدم وقتی ضربه زده شد و به دست مدافع گل‌گهر برخورد کرد، توپ تغییر مسیر داد و پنالتی درست بود.

به گزارش مشرق، وریا غفوری در پایان دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان که با پیروزی ۲ بر یک آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اینکه توانستیم به پیروزی رسیده و فاصله امتیازی خود را حفظ کنیم اتفاق خوشایندی است.

وی افزود: من صحنه پنالتی را واضح ندیدم اما به نظرم وقتی ضربه زده شد توپ تغییر مسیر داد و پنالتی درست بود.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: هدف ما قهرمانی است، پله به پله جلو می‌رویم، یکسری اتفاقات افتاد اما انگیزه ما را افزایش داد و می‌کوشیم تا قهرمان شویم.

غفوری تصریح کرد: با رفتن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از نظر بازیکن با کمبود مواجه شدیم اما روزبه چشمی در جام‌جهانی بازی کرده است. عارف غلامی از بهترین مدافعان ایران است و محمد دانشگر را هم داریم. یک بازیکن جدید گرفتیم و نفرات ما خیلی خوب هستند.

کاپیتلان استقلال در پایان درباره اخراج موقتش از استقلال گفت: یک موضوع درون خانوادگی بود که دوست ندارم درباره‌اش حرف بزنم و همه چیز تمام شد و در خدمت استقلال هستم.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌و دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بریک گل‌گهر سیرجان را شکست داده و جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس