کد خبر 1348636
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
برد جنجالی استقلال مقابل گل‌گهر در نیمه اول

نیمه نخست بازی تیم های استقلال و گل گهر در حالی با برد استقلال به پایان رسید که لحظات پایانی این نیمه جنجالی شد و گل گهر یک پنالتی از دست داد.

به گزارش مشرق، در یکی از بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال امروز تیم‌های استقلال و گل گهر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در این مسابقه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد، کوین یامگا ۵+۴۰ از روی نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کرد.

بازی دو تیم با برتری هجومی گل گهر آغاز شد. این تیم روی ضد حمله در دقیقه ۷ توسط مرتضی تبریزی صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه تبریزی از بالای دروازه به اوت رفت.

استقلال رفته رفته جریان بازی را در دست گرفت. در دقیقه ۱۷، ضد حمله سریع «عزیزبک آمانوف» و حرکت این بازیکن از زمین استقلال تا محوطه جریمه گل گهر، در نهایت با شوت او و دفع توپ توسط محسن فروزان همراه شد.

در دقیقه ۱۹ اشتباه محمدرضا خانزاده مدافع تراکتور باعث لو رفتن توپ و ایجاد موقعیت برای استقلال شد اما در نهایت رودی ژستد نتوانست این فرصت را به گل تبدیل کند و ضربه او توسط مدافعان حریف دفع شد.

یکی از بهترین فرصت‌های این بازی در دقیقه ۴۲ نصیب گل گهر شد که داور به دلیل برخورد توپ به دست محمد دانشگر، یک پنالتی به سود گل گهر اعلام کرد. سعید صادقی بهترین گلزن گل گهر این پنالتی را به تیرک دروازه زد.

بعد از این پنالتی، فرهاد مجیدی با خانزاده بازیکن گل گهر درگیر شد و با دخالت دیگر بازیکنان و اعضای دو تیم، بازی به جنجال کشیده شد.

در حالی که انتظار می‌رفت نیمه نخست با نتیجه تساوی تمام شود، اشتباه محسن فروزان دروازه بان گل گهر در دقیقه ۳+۴۵ باعث اعلام پنالتی به سود استقلال شد. کوین یامگا در دقیقه ۵ +۴۰ پشت این پنالتی ایستاد. فروزان ابتدا پنالتی را مهار کرد اما یامگا در ادامه این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا نیمه نخست با این گل تمام شود.

بیژن حیدری داور این مسابقه در نیمه نخست به روزبه چشمی و آمانوف، فرهاد و فرزاد مجیدی از استقلال و علیرضا علیزاده، محسن فروزان و محمدرضا خانزاده از گل گهر کارت زرد نشان داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عرفانی CA ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    0 0
    . این فرزانه رو ما نخوایم کیو باید ببینیم . باعث خجالت استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس