کد خبر 1348438
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
حمد اخوان مهدوی

سردار «اخوان مهدوی» گفت: سال گذشته، نیروی زمینی سپاه سامانه بیمارستانی را با ۱۲۸ تخت راه‌اندازی کرد و در روزهای آینده هم دومین بیمارستان سیار برای پذیرش بیماران تنفسی را راه‌اندازی خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، سردار پزشک «احمد اخوان مهدوی» فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه صبح امروز (یکشنبه) در آیین بهره‌برداری از فاز اول مجتمع بهداشتی و درمانی شهید سلیمانی شهر پرند، اظهار داشت: ما در نیروی زمینی سپاه، راهبردی داریم و آن قرار گرفتن تمام‌ ظرفیت‌های درمانی نیروی زمینی برای خدمت به مردم و رفع نیازهای درمانی مردم است که افتتاح این مرکز درمانی در همین راستاست؛ زیرا معتقدیم هر کجا نیازی وجود داشته باشد، باید با تمام توان در رفع آن نیاز کوشش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در افق ۱۴۰۴ به بخشی از اهدافی که پیش‌بینی کردیم، دست خواهیم یافت، افزود: نیروی زمینی سپاه تاکنون ۲۲۱ بیمارستان سیار را در نقاط کم‌برخوردار راه‌اندازی کرده و در دو سال اخیر نیز به واسطه همه‌گیری کرونا دو هزار و ۶۱۵ تخت ثابت و سیار ایجاد کردیم؛ همچنین هزار و ۵۰۰ کادر تخصصی بهداشت و درمان این نیرو سازماندهی شدند و در مناطق مورد نیاز وزارت بهداشت حضور یافتند.

سردار اخوان گفت: برای پذیرش بیماران تنفسی، سال گذشته سامانه بیمارستانی را با ۱۲۸ تخت راه‌اندازی کردیم و در روزهای آینده هم دومین بیمارستان سیار برای پذیرش بیماران تنفسی را راه‌اندازی خواهیم کرد؛ این در حالی است که سریع‌ترین و مجهزترین سامانه‌های سیار درمانی توسط نیروی زمینی سپاه در کشور ساخته شده است.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم در سال ۱۴۰۱ این مرکز درمانی با نصب دستگاه‌های درمانگاه‌های تخصصی، به یکی از بهترین مراکز درمانی نیروی زمینی سپاه تبدیل شود.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس