آمبولانس

رییس سازمان اورژانس کشور به افرادی که در چهارشنبه آخر سال آمبولانس ها را تخریب کنند، هشدار داد.

به گزارش مشرق، دکتر جعفر میعادفر با اشاره به اینکه طی چهارشنبه سوری سال های گذشته مشاهده می شد که برخی افراد با استفاده از مواد محترقه موجب آسیب رسیدن به امبولانس های اورژانس می شدند گفت: افرادی که به آمبولانس ها آسیب برسانند حتما تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند و به مراجع قضایی معرفی می شوند. مراجع قضایی نیز مثل همیشه با آن ها برخورد خواهند کرد. 

وی ادامه داد: قطعا از طریق واحد آموزش سازمان نیز در این خصوص اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهیم داد.

وی در خصوص اینکه آیا می توانند با نیروی انتظامی هماهنگی انجام دهند که از بروز این آسیب ها جلوگیری شود یا خیر گفت: برای این کار و جهت جلوگیری از این آسیب ها باید هر کجا که آمبولانس مستقر می شود چند نفر حضور داشته باشند که از ایجاد این آسیب ها جلوگیری شود برای همین امکان آن وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه سعی می کنیم در محلی مستقر باشیم که از آسیب رسیدن به امبولانس ها جلوگیری شود گفت: محل استقرار را طوری برنامه ریزی خواهیم کرد که هم از آسیب رسیدن به آمبولانس ها جلوگیری شود و هم در صورت وقوع حادثه برای شهروندان بتوانیم به سرعت خود را به محل برسانیم. 

در چهارشنبه سوری سال‌های گذشته و در البته در مواردی معدود برخی از افراد اقدام به پرتاب مواد محترقه به سمت خودروهای اورژانس کرده و خساراتی را به این خودروها وارد کرده بودند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس