کد خبر 1348054
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کینه مجیدی از بازی رفت در سیرجان؛ روزی که همه برنامه‌های فرهاد به هم ریخت!/ چه کسی اشک بازیکن فرانسوی استقلال را درآورد؟

از جمله اتفاقات حاشیه ای در بازی رفت تیم فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی، خروج ناگهانی دو بازیکن استقلال از ترکیب اصلی این تیم ساعتی پیش از برگزاری دیدار مقابل گل گهر سیرجان بود.

به گزارش مشرق، در حالی که بسیاری از انگیزه‌های خاص اعضای تیم سیرجانی برای رویارویی با تیم استقلال و شاگردان فرهاد مجیدی حرف می‌زنند و آنها را برمی‌شمارند، کمتر کسی به یاد دارد که در دیدار رفت و ساعتی پیش از شروع مسابقه، چه شوک بدی به فرهاد مجیدی و بازیکنان تیمش وارد شد. در تاریخ سوم آذر ماه و درست در زمانی که بازیکنان گل گهر و استقلال در زمین مشغول گرم کردن بودند، خبری از سیرجان به نقاط مختلف کشور مخابره شد با این مضمون که؛ استقلال حق استفاده از دو بازیکن خارجی‌اش را ندارد.

سازمان لیگ: عواقب کار با خوتان است

مشاور حقوقی سازمان لیگ در آن روز گفت: «کسی نگفته استقلال حق استفاده از بازیکنان خارجی خودش را ندارد بلکه به باشگاه استقلال اعلام شده عواقب استفاده از این بازیکنان با توجه به ابلاغیه کمیته حقوقی سازمان لیگ با خود این باشگاه است».

در آن روز حسین آل اسحاق مشاور حقوقی سازمان لیگ (همان کسی که نامه منع استفاده از دو بازیکن خارجی را به مسئولان برگزاری سازمان لیگ ابلاغ کرده بود) مأمور شد تا نامه دیگری به باشگاه استقلال زده و در این باره به آنها هشدار بدهد.

بیشتر بخوانید:

مجیدی: یزدانی و مرادمند مثل چشمان من بودند

طاهری: این یعنی تسویه حساب با استقلال!

اتفاقی غیر منتظره برای کادر فنی استقلال که آن را ناشی از فعالیت‌های سردار آجرلو و تیم مدیریتی اش برای گرفتن حق تبلیغات محیطی از سازمان لیگ تلقی کردند.

بیژن طاهری پیش از دیدار مقابل گل‌گهر و در توضیح چرایی این موضوع گفت: «به نظر می‌رسد سازمان لیگ بابت مسائل مربوط به تبلیغات محیطی در حال تسویه حساب کردن با ماست. وگرنه خارجی‌های ما هیچ مشکلی برای همراهی تیم نداشتند». ظاهراً سازمان لیگ در نامه خود عنوان کرده بود با توجه به این که باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی اش ضمانتنامه گذاشته این ضمانتنامه در تاریخ بازی استقلال و گل گهر فاقد اعتبار شده و به همین خاطر کادر مدیریتی و فنی استقلال تصمیم گرفتند روزه شک دار نگرفته و قید استفاده از یامگا و ژستد را بزنند.

مجیدی: منتظر این وضعیت بودم!

این اتفاق به شدت مورد انتقاد فرهاد مجیدی قرار گرفت و او پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی مرتبط با همین موضوع گفت: «پیش بینی این مسائل را کرده بودم، چون می‌دانستم با چه کسی بازی دارم». مجیدی که با عصبانیت و ناراحتی در سالن کنفرانس حاضر شده بود با مقصر دانستن مسئولان برگزاری بازی حرف‌هایش را با نیش و کنایه به خبرنگاران منتقل کرد. او گفت: «دوست نداشتم به کنفرانس بیایم ولی به احترام خبرنگاران آمدم. اتفاقاتی در فوتبال ما می‌افتد که تعجب می‌کنم! تیمم کار کرده و تمرین کردیم و اینجا حاضر شدیم. صبح جلسه فنی در هتل داشتیم ولی وقتی وارد استادیوم شدیم ناگهان به ما گفتند دو بازیکن مان نمی‌توانند بازی کنند! این مسئله را نمی‌شد ۲۴ ساعت زودتر بگویند؟»

 فرهاد مجیدی که به شدت نسبت به استفاده از یامگا و ژستد عصبانی بود این حرف‌ها را زد و در ادامه گفت: «این اتفاقی که افتاد برایم قابل پیش بینی بود. بالاخره می‌دانم با چه کسی بازی دارم، اما از بازیکنانم خواستم تمام تلاش شان را بکنند. جای تاسف دارد که در فوتبال حرفه‌ای برای یک بازیکن بعد از پنج هفته نامه بزنند که نمی‌تواند بازی کند».

دلیل اصلی انگیزه فرهاد مجیدی

ناگفته نماند؛ با توجه به اتفاقات بازی رفت و سکونشینی دو خارجی استقلال در سیرجان یامگا و ژستد در دیدار مقابل گل گهر سیرجان برای اولین بار در فصل جاری روبروی این تیم قرار خواهند گرفت. یامگا در پایان آن بازی به خبرنگاران توضیح داد که وقتی شنیده نمی‌تواند برای استقلال بازی کند از شدت ناراحتی اشک در چشمانش جمع شده و این موضوع را باور نمی‌کرده است! قطعا فرهاد مجیدی این مسایل را از یاد نبرده و او هم مانند قلعه نویی و تیمش انگیزه‌های خودشان را برای رویارویی با این حریف کرمانی در سر دارند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 45 ساله IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    2 0
    به فضل الهی و به توفیق پروردگار استقلال در برابر گل گهر سیرجان سیلی سختی خواهد خورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس