کد خبر 1347997
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
درویش: هر بازیکنی کادر فنی بخواهد، قراردادش تمدید می‌شود/ ناراحتی ترابی مربوط به گذشته بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه ناراحتی «مهدی ترابی» مربوط به گذشته بود، گفت: هر بازیکنی که کادر فنی بخواهد برای جذب و یا تمدید قراردادش اقدام خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، رضا درویش امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:‌املاکی که در دوره‌ای مالکیت آن برای پرسپولیس بود را اعلام کردیم. باید این واگذاری روند قانونی خودش را طی کند و مورد تایید مجاری قانونی باشد.اینکه فقط ما بگوییم اینجا و آنجا را داریم کافی نیست. باید قانون تایید کند که می‌توانیم آن املاک را داشته باشیم یا خیر.

وی در خصوص ارزش نسبی این باشگاه افزود: ورزشگاه‌ها قیمت گذاری شده است و ارزش برند با ارزش ملک قابل مقایسه نیست چرا که ملک چیز خاصی نیست. شما بروید در طبقات همین ساختمان سوال کنید و بپرسید که آیا هواداران پرسپولیس بیشتر هستند یا هواداران استقلال.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ زمانی که قیمت گذاری می‌شود بر اساس طرفدار و جمعیت باشگاه‌هاست و از همین جهت شاید ما قیمت‌مان خیلی بیش از اینها است. به خاطر اینکه یک کار نو  و برای اولین بار در حال انجام است، جدا از املاک‌ها، عواطف هم باید قیمت گذاری شود. در مرحله اول فرابوس در قیمت گذاری کشف قیمت شود و ارزش پرسپولیس مشخص گردد.

وی در مورد اینکه قرار است 51 درصد در اختیار هواداران قرار بگیرد،‌ تصریح کرد: باید سازمان بورس پاسخگوی این مسائل باشد. این یک کار تخصصی است  و بدون مطالعه نمی شود جواب داد اگر به این نتیجه برسند که امکان این موضوع وجود دارد، حتما انجام می‌شود.

 درویش در مورد اینکه در صورت حساب‌های مالی ذخیرهای لازم در نظر گرفته نشده است، تاکید کرد:‌ ذخیره تا جایی که مشخص بود، در نظر گرفته شده است. شاید یکسری اسناد بود که آنها کامل مشخص نشده است. اگر آنها انجام شود مشکلی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: این قیت گذاری کار تخصصی سازمان بورس است. باید از تشکیلات سوال شود. چون این کار حرفه‌ای است و آنها  حدود 40 سال است که این کار را انجام می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط تیم تصریح کرد: تیم شرایط خوبی دارد. البته دو سه بازیکن مصدوم داریم و امیدواریم در ادامه بازی‌ها به تیم اضافه شوند. پرسپولیس پشتوانه خوبی دارد و با کادر فنی توانا از همه نفرات استفاده می‌شود تا تیم به جایگاه اصلی‌اش برسد.

وی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان، خاطرنشان کرد: قبلا نامه تمدید قرارداد را به کادر فنی اعلام کرده  بودند و آنها فکر کردند چون مدیریت تغییر کرده باید نامه دیگری ارسال شود. با نفراتی که قراردادشان به اتمام می رسد صحبت کردم و آنها برای تمدید قرارداد اعلام آمادگی کردند. بعد از این بازی در فرصت مناسب برای تمدید قرارداد اقدام مناسب صورت می‌گیرد.

درویش در مورد ناراحتی مهدی ترابی از شرایط باشگاه تاکید کرد: ترابی طلبی از دو سه سال پیش داشت و ناراحت بود که چرا مدیران قبلی توجهی به آن نداشتند و با او صحبت کردم. ترابی قبلا هم بازیکن ما بوده و پسر خوبی و اخلاق مداری است. او گفت ناراحت گذشته بوده است و آمادگی برای تمدید قرارداد دارد.

وی تاکید کرد:‌ هر بازیکنی کادر فنی صلاح بداند برای جذب و تمدید قرارداد اقدام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

تصمیم جدی ۲ پرسپولیسی برای جدایی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه هیات مدیره باشگاه چهار نفر است گفت: این سوال را باید از وزارت ورزش و جوانان بپرسید اما می‌دانم با توجه به حساسیت، وزیر ورزش و جوانان جست‌و جو می‌کند که از چهره‌ای که بتواند کمک کند استفاده شود.

وی در مورد اینکه اعضای هیات مدیره کمرنگ هستند، گفت:  آنها که نباید دیده شوند و کار می‌کنند. یکی از افرادی که همیشه همراه هستند، مسجدی است. از هر جهت آرامش کامل در باشگاه برقرار است.

درویش در رابطه با اینکه قرار است تا قبل از شهرآورد به بازیکنان پرداختی صورت بگیرد، گفت:‌ بازیکنان بدون پرداختی هم حاضر هستند بازی کنند. ناراحتی بازیکنان از گذشته است. این بازیکنان در حالی که هیچ دریافتی هم نداشتند آمدند و بازی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس