تاس:اوپک پلاس با افزایش تولید روزانه ۴۰۰ هزار بشکه موافقت کرد

مسکو - ایرنا - خبرگزاری تاس به نقل از مقام های هیات روسیه در سازمان اوپک از تصمیم افزایش تولید نفت روزانه ۴۰۰ هزار بشکه برای ماه آوریل خبر داد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری تاس روز چهارشنبه به نقل از مقام های روس نوشت: گردهمایی وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو اوپک امروز برگزار شد و ۱۰ دقیقه بطول انجامید و شرکت کنندگان در آن موافقت کردند که تولید نفت در ماه آوریل هم روزانه ۴۰۰ هزار بشکه افزایش بیابد.  

اعضای  اوپک پلاس  شامل کشورهای صادرکننده نفت به علاوه روسیه در نشست بهمن ماه تصمیم به افزایش تولید روزانه ۴۰۰ هزار بشکه نفت گرفته بودند و تولید نفت کشورهای تولیده نفت در زمان حاضر با این برنامه صورت می گیرد.  

اوپک پلاس در هفته های اخیر با درخواست‌های مصرف کنندگان بزرگ برای تولید بیشتر نفت و تزرق ان به بازار جهانی با هدف مهار افزایش بهای این کالای مهم در بحبوحه نگرانی از اختلال در تامین نفت همزمان با بحران اوکراین روبرو بوده‌ است.

روسیه و عربستان سعودی در ماه آوریل می توانند تولید روزانه خود را ۱۰۵ هزار بشکه افزایش دهند و روزانه ۱۰ میلیون و ۴۳۶ بشکه تولید کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 0
    خدایا ما منتظر شاهِ جهانیم---------- اللهم العجل لولیک الفرج ___(فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم.---العجل العجل العجل یا مولانا یا صاحب الزمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس