به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی نوشت:

چرا برخی از سیاست ها در ورزش مورد استقبال قرار نمی گیرند اما برخی دیگر از آنها استقبال می کنند؟

 روسلان مالینوفسکی فوتبالیست اوکراینی به دلیل نشان دادن پیراهن خود در همبستگی با اوکراین مورد تشویق قرار گرفت، اما فردریک کانوته مهاجم سویا به دلیل نشان دادن کلمه فلسطین بر روی تی شرت زیر لباس خود تحریم شد.

بالاخره این اقدام فوتبالیست‌ها جریمه دارد یا تشویق؟ +عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    17 5
    ادبیات امروز جهان این است: هرکس قوی تر باشد از ما خوبان است و هرکس بد باشد باید ضعیف باشد مثل ایران
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      22 1
      هر کاری برای غربی ها قانونی ، پاک و مباح است اما همان عمل برای مردم و دولتمردان سایر ممالک غیر قانونی و حرام است.
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      20 1
      قابل توجه سلبریتی های وطن فروش داخلی که برای غربی ها خوش رقصی می کنند.
    • سروش IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      22 1
      ایران بد نیست !!!!! ایران از بدان نیست برای همین مورد تحریم ظالمانه بدان هست !!!! آیا خوبان از جنگ و جنایت حمایت می کنند یا بدان؟؟ آیا خوبان جهان بحران سازی می کنند یا بدان جهان؟؟؟ چرا ایران کشور شیران کرد و لر و آذری و بلوچ و عرب و آذری و ترک و ترکمن و پارس و ... را بد خطاب کردی؟؟؟؟ مراقب زبانت باش. اقوام ایرانی تا بوده با هم بوده اند و شیر بیشه با تاکتیک های خاص خودشان علیه ظالمان و بدان جهان امروز . میگن چشمان شیاطین سبز و آبی است.
    • تبریزی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      2 2
      خطاب به ۸:۴۸: شیپور رو از گشادش فوت نکن وزارت در میاره ایران نه بد هست و نه ضعیف که اگر ضعیف بود ما کدخدا با نوچه هایش تو خلیج فارس و جاهای دیگه ائتلاف برا مقابله با ایران قوی تشکیل نمی‌دادم سوریه نمونه خوبی هست بررسی کنید روشن میشی البته شاید...
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    23 1
    نیاز به یاد آوری نیست همه دیگه فهمیدن ورزش غیر سیاسی واقعا زر مفتی بیش نبوده. تمام این سازمان های به اصلاح بین المللی زیر سلطه صهیونیست هاست
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      12 1
      نه همه نفهمیدن، هنوز بیشعورهایی در کشور ما هستن که از آدمکشهای غربی و مزدورانشون حمایت میکنن
  • فوتبالی MD ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    17 1
    وقتی منافع غرب به خطر بیفته ورزش هم سیاسی میشه.
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    11 1
    بالاخره روسیه را متجاوز و اشغالگر بخوانیم یا نه؟! هرچه هست اوکراین مظلوم نیست و با تقاضای پیوستن به پیمان تظامی بر علیه روسیه و کشورهای مستقل اینرا نشان داده بود.
    • سروش IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      5 1
      موافق جنگ و خونریزی نیستم: ولی روسیه متجاوز نیست به چند دلیل آن هم این است که اونها تجربه حمله دد منشانه نازیسم و فاشیسم را با خون دادند با اشغال شدن شهرهایشان دادند با ویرانی جنگ دادند همان طور که ایران عزیز ما با اشغالگری توسط متفیقن داد با قحطی انگلیسی وکشتار داد پوتین روحیه صهیونیسم را خوب می شناسد چون با اونها دم خور بوده و در مواردی با اونها همراهی کرده و اکراینی هایی که کینه از روسها دارند با تحریک غرب شده محل پرورش صهیونیسمی که نازیسم و فاشیسمی که هر دو یکی از ارکان اصلی اصلی صهیونیسم را خوب می شناسد هدف پوتین این است که این آتش دوباره شعله ور نشود و این بار نزدیک مرزهای روسیه و با وسعت خوبی که اکراین دارد محلی برای تجمع بحران سازهایی مثل آلمان و انگلیس و فرانسه و آمریکا و ناتوست. دوم اینکه با روحیه ای که اکراینی ها دارند در به صلیب کشیدن روس تبارها و غیر اکراینی ها و دست باز بودن در جنایت و کشتار بیش از 15 هزار تن از روس تبارها به شیوه و روش داعش پروش یافته غرب باید این رژیم را در دم سرکوب میکرد که از دل رژیم زلنسکی که خاکستر آلمان نازی و ایتالیای فاشیم است با آن قیافه مظلوم اما در باطن نازیسم هیتلری و فاشیسم موسولینی نوین با شیوه های جنایت نوین غربی که در سوریه و با خیانت برخی از دول به ظاهر مسلمان ولی همراه و هم پیاله غرب جواب داده ققنوسی بلند نشود جوان و خونریز و تا الان هم با تردید داره پیش میره که اگر یقین می داشت تعلل نمی کرد و با حداکثر قوا این رژیم اکراین را سرکوب می کرد. باید تردید ها را کنار گذاشت و حقایق را دید و گوش به رسانه ها و جریان سازی های غربیها نداد اونها جای مظلوم و ظالم را خوب عوض میکنند اما جنایتهای جنایتکاران را خوب ماله کشی میکنند. اگر بینا باشید و به سخنان رهبری گوش دهید ماهیت غربیها را در قرنها جنایت علیه ملتهای دیگر ( هند و ایران و ویتنام و چین و کشور های آفریقایی و خاورمیانه و الخصوص مسلمان و ... در گذشته و اکنون خوب خواهید فهمید. پوتین فهمیده که اکراین شده محل تجمع همان جنایتکاران قدیم و نیروی جوان و تازه نفس اروپای شرقی که دارند از نیروی جوان و فریب خورده اروپای شرقی یارگیری میکنن برای شروع جنگی خونین و ویران گر به سرکردگی جنایتکاران قدیم!!!!! آقای پوتین این دسیسه را فهمیده پس حمله پیش دستانه روسیه قابل توجیه شدن هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس