کد خبر 1346535
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
والیبال روسیه و بلاروس تعلیق شد

فدراسیون جهانی والیبال تمامی تیم‌ها، ورزشکاران و مسئولان والیبال دو کشور روسیه و بلاروس را به دلیل حمله نظامی به اوکراین تعلیق و محروم کرد.

به گزارش مشرق، فدراسیون جهانی والیبال امروز سه شنبه اعلام کرد روسیه و بلاروس حق شرکت در مسابقات بین المللی و قاره‌ای را ندارند. این تصمیم در پی حمله نظامی روسیه به اوکراین و حمایت بلاروس گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

بزرگترین شرکت کشتیرانی کانتینری جهان روسیه را تحریم کرد

در بیانیه فدراسیون جهانی والیبال تاکید شده است که تمام تیم‌های ملی والیبال روسیه و بلاروس، باشگاه‌ها، مسئولان و ورزشکاران و همینطور والیبال ساحلی و والیبال برفی از حضور در مسابقات بین المللی تا اطلاع ثانوی محروم هستند.

بیشتر بخوانید:

انگلیس بزرگ‌ترین بانک روسیه را تحریم کرد

فدراسیون جهانی والیبال پیش از این میزبانی مسابقات لیگ جهانی والیبال و همچنین جام جهانی والیبال را از روسیه سلب کرده بود.

همچنین سایر ورزش‌های روسیه از جمله فوتبال، راگبی و… هم با تصمیم فدراسیون‌های جهانی از حضور در مسابقات بین المللی محروم شده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    3 0
    پس چرا اسرائیل وعربستان وامارات تعلیق نمیشند
  • صالح IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    7 0
    چقدر عجیبه. همه نهادهای دنیا بر علیه روسیه شدن. یعنی در این دینا جز امریکا و عربستان و اسراییل و انگلیس و فرانسه و المان یکی دو تا کشور دیگه بقیه جق ندارن از خودشون دفاع کنن. چقدر عجیبه که اروپای ها انقدر مطیع امریکا هستند. صهیونیست ها در تمام ارکان ورزشی اقتصادی و سیاسی و فرهنگی دنیا نفوذ عمیقی دارند. برام عجیبه که همه دنیا تو دست امریکاست. واقعا الان بهتر میفهمم که ما چه کار بزرگی کردیم و چه قلدری هستیم برا خودمون که جلوی همه دنیا وایسادیم. دلم میخواد برسه اون روزی که اسرایل را محو کنیم تا ملتهای دنیا بیدار بشن. تا زمانی که جبهه مقابل امریکا رسانه ندارن در سطح جهانی همین اش هست و همین کاسه. وقتشه چین روسیه ایران و بقیه کشورهای مخالف امریکا واقعا متحد بشن. پول واحدی تشکیل بدن... اینترنت خودشون رو داشته باشن... صدها شکبه ماهوره ای داشته باشن سویفت خودشون رو داشته باشن..و غیره
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      2 0
      دنیا تو دست آمریکا نیست. نهاد های به اصطلاح بین المللی تحت کنترل صهیونیست ها و آمریکاست. دنیا تینجور نخواهد ماند. نظم جدیدی در حال شکل گیری هست
  • الهه IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    5 0
    چه قدر شلوغ کردن دیگه:/// والیبال چه کار جنگ داره اخه؟ یک صدم این کار ها رو اگه واسه جنگ های خاور میانه میکردن الان جهان بهشت شده بود
  • حسين DE ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    1 0
    ورزش اصلا" "سياسى" نيست .
  • محمد IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    1 0
    خاک بر سر اون حقوق بشر و قوانین بین المللی ک فقط در راستای منافع آمریکا و شرکاش تفسیر میشه پس چرا علیه آمریکا،اسرائیل،عربستان و امارات، هیچ غلطی نمی کنید؟!
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    1 0
    مگه قرار نیست ورزش و هنر سیاسی نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس