کد خبر 1346285
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
نعمتی: مدیران پرسپولیس اهمیتی به مصدومیت من ندادند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران پرسپولیس پس از جراحی حتی جویای احوالم نشدند و برای آنها اهمیتی نداشت که مصدوم شدم.

به گزارش مشرق، سیامک نعمتی بامداد سه شنبه پس از جراحی در قطر در گفت و گویی اظهار داشت: برد امروز پرسپولیس برابر مس رفسنجان را به هواداران تبریک می گویم. دو ماهی مصدوم بودم و با آن بازی کردم اما چند دکتر به من گفتند که باید عمل کنم و تصمیم گرفتم تا به قطر بروم و امروز ۷ صبح به اتاق عمل رفتم و یک و نیم بیرون آمدن و الان حالم بهتر است.

وی درباره دیدار پرسپولیس و مس گفت: دیدار امروز خیلی زیبا بود و مس رفسنجان تاکنون خوب نتیجه گرفت و پرسپولیس امروز باید پیروز می شد و امیدوارم این پیروزی ها ادامه دار باشد و امسال هم قهرمانی را بدست آوریم.  مسیر طولانی برای قهرمانی داریم اما امیدوارم به ششمین جام برسیم.

عضو تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: یکی از دلایل جراحی در قطر این بود که ریکاوری و دوره درمان در اینجا بهتر است و اول فروردین می توانم برای بازی آماده شوم.

وی ادامه داد: مدیران پرسپولیس توجهی به مصدومیت ندارند اما کادر فنی همواره جویای احوالم بودند اما برای مدیر پرسپولیس مهم نبود که کجا عمل می کنم و حتی حالم را نپرسید. این رفتارها به دلیل نبود ساختار حرفه ای در لیگ برتر است. بازیکنان ایرانی حاضر در قطر از تمامی امکانات به هنگام مصدومیت از طرف باشگاه ها برخوردار می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    1 2
    داداش مدیر استقلالو بگو روکش بلندگو خبرنگارو ور میداره میندازه بیرون.اینا براشون مهم......
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    4 1
    آره مثل رامین رضاییان بهش گفتند برو با تیم امید باشگاه تمرین کن وگرنه بهت پول نمیدیم. بازیکنان فوتبال همان بردگان دیروز هستند با دستمزد بالا (کلامی از جیووانی البر بازیکن سابق بایرن مونیخ)
  • مختار IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    8 1
    نهمتی جان تو نعمتی برای پرسپولیس و عشق ما هوادارن هستی ان شاءالله هر چه زودتر حالت خوب بشه و همچون گذشته تو را شاد و قبراق ببینیم و در زمین بدرخشی دوست داریم
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    1 7
    همونجا یک تیم واسه خودت پیدا کن که هروقت خدای نکرده مصدوم شدی به دکتر و دوا و درمان نزدیک باشی! ما که تو کشور عزیز خودمان این چیزا رو نداریم!!! پول رواز جیب هموطنان میگیرند خرجشو جای دیگه میکنند!! پرسپولیس برای قهرمانی نیازی به امثال شما ندارد.
    • هوادار IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      1 1
      اول اینکه کسی از شما و امسال شمانظر نخواست دوم اینکه این سیامک نعمتی بود که تو سخت ترین شرایط برا تیم تلاش کرد بدون هیچ چشم داشتی سوم اینکه شما که میگی همونجا بدا خودت تیم پیدا کن اتفاقا براش پیشنهاد از تیم نورالهی اسم تیمش رو نمیگم چون فکر نمی کنم شما اطلاعات فوتبالیتون اون قدر قدی باش ولی با این وجود سیامک پای تیمش و هوادارا وایساد پس لطفا اینقدر افطرا نزنید
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    2 2
    این چیزا خرج داره، آخه تو چه توقعی از درویش داری؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس