باشگاه استقلال: حقیقی و داور ما را متوقف کردند!

باشگاه استقلال به داوری بازی با نساجی انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، در یکی از بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه تیم‌های استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

استقلال که در ۶ بازی گذشته به پیروزی رسیده بود، با تک امتیاز این مسابقه همچنان صدرنشین است.

توییتر باشگاه استقلال بعد از مسابقه امروز با انتشار پیامی، دلیل تساوی مقابل نساجی را در یک جمله بیان کرد و به صورت غیر مستقیم به داوری بازی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال نوشت: «حقیقی و داور، استقلال را متوقف کردند.»

منظور استقلال از حقیقی، علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی است که در این مسابقه بارها با نمایش خود مانع گلزنی استقلال شد. حقیقی سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد.

فیلم/ صحنه جنجالی دیدار استقلال و نساجی؛ پنالتی بود یا نه؟!

باشگاه استقلال: حقیقی و داور ما را متوقف کردند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • پری مجرد 45 ساله IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    5 3
    با این اخلاق گندی که فرهاد مجیدی و آجر لو دارند محال و ممتنع است که استقلال قهرمان شود خخخختخخخ
    • بابک IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      1 0
      به توچه?
  • پری مجرد 45 ساله IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    4 3
    شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش
  • بوسجين IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    0 0
    من نمي دانم اين تشكيلات فدارسيون چه كار مي كند نه مربيها و مديران را اموزش مي دهد نه نظارت درستي دارد باشگاه ها و تيم ها به جاي ورزش شده اند يا اعتراض و يا محل صدور بيانيه اقا يان اين روشي اينها مي روند فرهنگ سازي بدي را در جامعه انجام مي دهند كه افراد در كرچكترين مسئله به جاي عقلانيت از پر خاشگري و نزاع و عدم تحمل هم استفاده كنند ايا افراد تحصيل كرده در فدراسيون وجود دارنر و مي فهمند اصلا من چي ميگم حداقل قوانيني بگذارند ورود مربي و مدير و بازيكني عصبيت را تزريق مي كنند با مجازات و محدوديت هايي روبرو شوند كه نشد بازكن خطايش را قبول نمي كند و هميشه به داور متعرض هست مربي در كنار تيم دايما با رفتارش تيمش را عصبي مي كتد و مدير هم به خلطر پستش يا حمايت مي كتد و يا نگاه اينكه ست نيست
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    3 1
    آقایان مسئولین استقلال لطفآ بیهوده شلوغ نکنید ! لطفآ فرا فکنی نکنید ! به عنوان یک استقلالی که تجربه سالها فوتبال دارد عرض میکنم استقلال بخاطر عملکرد فرهاد مجیدی و خود خواهی و لجبازیهای او امروز نتیجه نگرفت و با این روش های بچه گانه مطمئن باشید استقلال رنگ قهرمانی را نخواهد دید ! این تازه نساجی بود نگاهی به بازیهای پیش رو بیاندازید با قاطعیت و اطمینان به شما میگویم که روزهای سخت استنقلال در پیش است . امروز استقلال میتوانست همان نیمه اول کار نساجی را تمام کند به شرطی که بازیکن بی خاصیتی مانند ژستد در مرکز خط حمله استقلال نبود و آنهمه فرصت سوزی نمیشد ! آقای ژستد مدتهاست یک بازیکن هیچ کاره و حتی کار خراب کن تبدیل شده و حضور او در زمین بصورت بازیکن فیکس هیچ دلیل موجه و فنی و قابل قبولی ندارد الا لج بازی و حود خواهی های فرهاد مجیدی ! نساجی نیمه اول نیم نگاهی به دروازه استقلال و پیروز شدن داشت و به همین دلیل دست به یک سلسله حملات زد که با ضد حملات موثر استقلال رو به رو شد و اگر به جای ژستد هریک از بازیکنان تعویضی نیمه دوم بودند قطعآ استقلال به گل میرسید اما چرا بازیکنان تعویضی نتوانستند گره گشا باشند 2 دلیل روانی و فیزیکی داشت اول اینکه این بازیکنان در اثر پشت خط ماندن و نظاره گری شاهکارهای ژستد روحیه شان آزرده شده که جای بحث مفصلی دارد ! و دوم اینکه نساجی در نیمه دوم وقتیکه متوجه شد که امکان گل خوردن وجود دارد اگر استقلال مانند نیمه اول بازی کند دست به بازی دفاعی و حتی پِرِس از نیمه زمین زدند و تقریبآ همه روزنه ها را بستند و در واقع حقیقی آنچنان به زحمت نیافتاد که ادعا میشود میماند اون اتفاق خراب شدن او روی مطهری که ... به کارشناسان داوری باید واگزار شود . اما این اتفاق هم نمیتواند علت و دستاویز موجهی برای مجیدی و دیگر مسئولین استقلال باشد که داور چنین کرد و حقیقی چنان کرد ! چرا ضعف تیم در نیمه اول در نتیجه گیری و ضایعکاریهای آقای ژستد را نمیگوئید ؟! تا کی از واقعیات میخواهید فرار کنید ؟! استقلال سوای نتایج اقتصادی بدست آمده و چاشنی شانس و اقبال هفته هاست که مانند یک قهرمان بازی نمیکند و زمانیکه از مربی سوال میشود چرا زیبا بازی نمیکنید بر آشفته میشود میگوید کدام تیم زیبا بازی میکند ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس