حمله نظامیان صهیونیست به مراسم بزرگداشت معراج پیامبر (ص)

نظامیان رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن اهالی منطقه «باب العامود» قدس اشغالی و حاضران در مراسم بزرگداشت معراج پیامبر (ص)، به ماشین های آبپاش و خشونت متوسل شدند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به اهالی فلسطینی منطقه «باب العامود» در قدس اشغالی و سایر کسانی که خود را برای حضور در مراسم بزرگداشت معراج پیامبر (ص) به این منطقه رسانده بودند، حمله و دو کودک و جوان را پس از ضرب و شتم آنها بازداشت کردند.

منابع محلی با اعلام این خبر افزودند: منطقه «باب العامود» امروز شاهد حضور گسترده اهالی این منطقه و همچنین شمار زیادی از فلسطینی‌هایی بود که خود را برای بزرگداشت مراسم معراج از قدس و مناطق اطراف آن، کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ به این منطقه رسانده بودند.

به گفته این منابع، نظامیان سر تا پا مسلح رژیم صهیونیستی نیز در منطقه حضور گسترده داشتند و اهالی و حاضران را مورد حمله قرار دادند و برای متفرق کردن آنها از ماشین‌های آبپاش استفاده کردند.

صحن‌های مسجدالاقصی از صبح زود امروز شاهد حضور هزاران نفر از مسلمانانی بود که به مناسبت سالروز معراج پیامبر (ص) به مسجد الاقصی آمده و در مراسم جشنی که به همین مناسبت از سوی اداره اوقاف اسلامی بیت المقدس برگزار شد، شرکت کردند. جوانان فلسطینی در خلال این مراسم، پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس