کد خبر 1346057
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
واکنش مدیرعامل فولاد به مشمول شدن دو بازیکن استقلال/ گرشاسبی: ماجدی باید گزارش کاری بدهد تا قضاوت‌ها عادلانه باشد

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: ما بر اساس اطلاعاتی که داشتیم خواهان بررسی شرایط بازیکنان استقلال شدیم.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان بازی با هوادار اظهار داشت: بازی بسته‌ای بود و نتیجه‌ای که دلخواه ما بود کسب نشد. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم. فولاد باید در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد و امیدوارم هماهنگی بازیکنان روز به روز بیشتر شود تا شرایط مان بهتر شود. امروز روزمان نبود و بازی با نتیجه تساوی تمام شد.

وی درخصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و عملکرد عزیزی‌خادم عنوان کرد: در شرایط کنونی نمی‌توان قضاوت درستی داشت. باید منتظر گزارش‌ها ماند. ماجدی و همکارانش پیش از این هم در فدراسیون بودند و حالا باید گزارشی بدهند تا قضاوت‌ها عادلانه و منطقی باشد. همزمان با این تغییرات بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی هم بود و تیم باید می‌جنگید که به مسابقات صعود کند که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. فکر می‌کنم بیشتر انرژی‌ها در آن سو معطوف شده بود و زمانی برای پرداختن به موضوعات دیگر نبود.

مدیرعامل باشگاه فولاد درمورد تکشیل کمیته چابک‌سازی در فدراسیون فوتبال گفت: چابک‌سازی بیشتر درمورد سازمان لیگ بود تا شفافیت بیشتر شود و باشگاه‌ها فعال‌تر شوند. کارها باید اصولی پیش می‌رفت، اما وقتی ما ورود کردیم متوجه شدیم که سازمان لیگ به نام اشخاص و خصوصی است. افرادی که در آن زمان به عنوان هیأت رئیسه سازمان لیگ بودند به صورت درصدی سازمان لیگ را به نام خود ثبت کرده بودند و درها بسته بود. حدود ۲۰۰ میلیارد هم بدهی وجود داشت که ابتدا باید پرداخت می‌شد و سپس به سراغ اقدامات اصلاحی می‌رفتیم. به همین دلیل کم کم این کمیته کم رنگ شد و من هم مسئولیت دیگری گرفتم و رفتم.

گرشاسبی درخصوص شکایت باشگاه فولاد از استقلال و مشکل خدمت سربازی برخی بازیکنان، تصریح کرد: اطلاعاتی را داشتیم که ما خواهان بررسی آن شدیم. نه تنها فقط استقلال که هر باشگاه دیگری بود همین اتفاق می‌افتاد. ما بر اساس اطلاعاتی که به دست‌مان می‌رسد به دنبال احقاق حق تیم خود بودیم.

وی در مورد خدمت سربازی مهدی ترابی، گفت: تمام کارهای ترابی قانونی بود. زمانی که او مشمول نشده بود و کارت اعزام گرفته بود و دو ماه زمان داشت موضوع را پیگیری کردیم و ترابی دانشجو شد. حالا نظام وظیفه مدعی شد که ما از ۳ ماه قبل شرایط یزدانی و مردامند را به باشگاه استقلال اعلام کرده بود. به ما مربوط نمی‌شود که بخواهیم به موارد باشگاه‌های دیگر ورود کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس