کد خبر 1346033
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
سه تساوی دیگر در هفته بیستم/ زور نکونام و عنایتی به‌هم نرسید

دیدار دو تیم فولاد و هوادار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش مشرق، سه دیدار از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) به صورت همزمان در مسجدسلیمان، تهران و شیراز برگزار شد که نتایج و جزییات این دیدارها را در ادامه می‌خوانید:

هوادار صفر – فولاد صفر

با وجود حملاتی از سوی دو تیم اما بازی در میانه‌های زمین گره خورده بود. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. فولادی‌ها با این تساوی ۲۹ امتیازی و شاگردان عنایتی ۲۲ امتیازی شدند تا در جایگاه‌های ششم و یازدهم باقی بمانند.

نفت مسجدسلیمان صفر – آلومینیوم اراک صفر

شاگردان محمود فکری پس از نتایج نامطلوب به دنبال کسب پیروزی در این بازی بودند اما موفق به این کار نشدند و تنها توانستند یک تساوی در ورزشگاه خانگی خود مقابل آلومینیوم اراک به دست آورند. آلومینیوم پس از این تساوی ۲۶ امتیازی شد و رده نهم خود را حفظ کرد. در مقابل نفتی‌ها ۱۲ امتیازی شدند و در رده پانزدهم قرار دارند.

فجرسپاسی یک- پیکان یک

شاگردان علی اصغر کلانتری مقابل تیم پنجم جدول قرار گرفتند. دو تیم در دقایقی روی دروازه یکدیگر فشار آورند تا این‌که پیکانی‌ها توانستند در دقیقه ۸۲ با گلزنی پیمان رنجبری از حریف پیش بیفتند اما این پایان کار نبود. فشار فجری‌ها برای گلزنی موثر بود و در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده میلاد کمندانی کار را به تساوی کشاند. این دیدار در نهایت با تساوی به پایان رسید تا پیکانی‌ها ۳۰ امتیازی شوند و جایگاه خود را در رده پنجم حفظ کنند. در مقابل فجری‌ها با ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم باقی بمانند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 1
    واقعا خجالت آوره از قبل امتیازات تقسیم کنید وبی خود وقت بی ارزشتون هدر ندید .تو آلمان 3 بازی 18 گل داره اینج خخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • سعید رضایی 28 IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    2 0
    این تیم ها هیچکدومشون مهاجم تمام کننده ندارند وگرنه بازی صفر صفر نمیشد/ نه کیسه مهاجم تمام کننده دارد نه پرسپولیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس