واگذاری استقلال و پرسپولیس شدنی نیست!

نماینده مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را در خصوص روند واگذاری سرخابی‌ها ارائه کرد.

به گزارش مشرق، محمد مهدی فروردین در حاشیه هم اندیشی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در مورد فرایند واگذاری سرخابی‌ها، اظهار داشت: این اتفاق از مجلس شروع شد. یکی از خواسته‌های اصلی و اساسی ما این بود که هرچه سریعتر نسبت به بحث خصوصی سازی این دو باشگاه تصمیم گیری شود و فرایند آن پیش برود.

وی افزود: قربان زاده جلسات متعددی را پیرامون این دو باشگاه داشت. ما از روز اول هم دغدغه مان را اعلام کردیم. تا زمانیکه اموال دو باشگاه مشخص نباشد و زیرساختش فراهم نباشد شما نمی‌توانید. در دولت قبل، سلطانی‌فر این وعده را داد گفتم شدنی نیست. حالا عزم این دولت و مجلس است که این اتفاق بیفتد. به سازمان خصوصی سازی واگذار شده تا خودشان مولفه‌ها و اقدامات لازم را انجام بدهند. تا الان خروجی جلسات امیدوار کننده بوده، امیدواریم این اتفاق بیفتد و از این به بعد شاهد این همه دغدغه مردم نباشیم.

بیشتر بخوانید:

مخالف خصوصی‌سازی هستم

نماینده مجلس در خصوص تعیین تکلیف اساسنامه فدراسیون فوتبال و اینکه راستینه اعلام کرده به هیچ ضرب الاجلی توجه نداریم گفت: اتفاقی که در هیات رئیسه افتاد و رئیس فدراسیون عزل شد، پیامی برای AFC و فیفا است که فدراسیون فوتبال ایران هنوز آن ساختاری که باید داشته باشد و بتواند  تصمیم خوبی بگیرد را ندارد ولی از نظر ما اساسنامه طبق آنچه خواست فیفا و AFC هست، ایراد آنچنانی ندارد. با هیات رئیسه جلسه‌ای داشتیم این آمادگی وجود دارد که بر اساس تعاملات موجود بین مجلس و فدراسیون فوتبال این اتفاق بیفتد و هرچه سریع تر مشکلشان حل شود.

وی در مورد پرونده ویلموتس و و اینکه قاضی زاده هاشمی اعلام کرده دست اندرکاران این پرونده باید محاکمه شوند، اظهار داشت: به اندازه کافی در مورد این پرونده صحبت شده، ما منتظر نظر دستگاهایی هستیم که متولی این امر هستند. آن ها باید پاسخگو باشند

فروردین در مورد اینکه آیا افراد درگیر در پرونده، مجددا فراخوانده شده‌اند، گفت: جدیدا اطلاع خاصی راجع به این موضوع ندارم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس