به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آینده کشور نه معطل مذاکرات، که در گروی کار و تلاش جوانان ایرانی، سرمایه اجتماعی و توان کارگران عزیز است. در چنین نگاهی وزارت کار نقش محوری پیدا می کند و بار مسئولیت این وزارت‌خانه هم سنگین‌تر می شود.

تشکیل اولین جلسه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی به ریاست رئیس جمهور و تعیین ماموریت رفع فقر مطلق برای وزارت­ تعاون، گویای توجه جدی و مستمر دولت مردمی به این وزارت­خانه و طراحی و پیاده­‌سازی برنامه­‌های عدالت­‌محور از طریق این وزارت‌خانه است. دو بار تشکیل شورای عالی اشتغال با حضور رئیس جمهور در ۶ ماه گذشته نیز گویای اهمیت برنامه‌های وزارت کار در پیشبرد اهداف دولت سیزدهم است.

 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکی از پیشانی‌های ارتباط دولت با مردم است. یکی از بیشترین مواجهه­‌های دولت با مردم از مسیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می­گذرد. اطلاق «وزارت مردم» به این وزارت‌خانه از این منظر بیراه نیست. برنامه‌های عدالت‌محور دولت هم با استفاده از ظرفیت‌های دولت، بخش عمومی و بخش خصوصی از مسیر وزارت کار تسهیل خواهد شد. 

وزارت کار در حذف امضاهای طلایی و تسریع در صدور مجوزهای کسب و کار پیش‌رو بوده است. آمارها گویای موفقیت در رفع موانع تولید و آغاز کسب‌وکار در این وزارت‌خانه است.

 امروز با حضور در نمایشگاه دستاوردهای شش‌ماهه وزارت کار که در ۳۲ بخش تدارک دیده شده، از نزدیک با چالش‌ها، اهداف و برنامه‌های آتی بخش‌های مختلف این وزارت‌خانه آشنا شدم. افق‌های ترسیمی دست‌یافتنی و امیدبخش بود.

پست اینستاگرام سخنگوی دولت درباره نمایشگاه دستاوردهای شش‌ماهه وزارت کار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علي IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 4
    خوب براي هم نوشابه باز مي كنيد اين وزير براي اين وزارت خانه كوچك هست فقط دوستانشان آوردن سركار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس