کد خبر 1345233
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
1883

فصل دوم سریال «۱۸۸۳» که پیش‌درآمدی برای «یلواستون» (Yellowstone) است ساخته نخواهد شد.

به گزارش مشرق، فصل دوم سریال «۱۸۸۳» (۱۸۸۳) پارامونت+ که پیش‌درآمدی برای «یلواستون» (Yellowstone) است ساخته نخواهد شد. شبکه پارامونت+ پیش‌تر اعلام کرده که اپیزودهای بیشتری برای این عنوان به تولید می‌رسد، اما «تیلور شریدان» خالق دنیای «یلواستون» سریال «۱۸۸۳» را یک مینی‌سریال «تمام‌شده» نامیده است.

شریدان در مصاحبه با «ددلاین» می‌گوید: «من آدمی نیستم که دوست داشته باشد همه‌چیز را به هم پیوند بزند و توضیح دهد که چگونه همه شخصیت‌ها به خوبی و خوشی زندگی کرده‌اند، یا نکرده‌اند. ترجیح می‌دهم مخاطب تصورش کند، و بپرسد که توماس و نایومی چگونه زندگی کرده‌اند. هرگز نخواهید دید که جیمز و مارگارت چگونه فراموش می‌کنند.»

این نویسنده اضافه می‌کند: «می‌خواستم اثری خلق کنم که بتوانید بدون دیدن «یلواستون» تماشا کنید و کاملاً مفتون آن و راضی شوید. اجازه دهید خصوصیات خاص خودش را داشته باشد.» شریدان می‌گوید برای هواداران «یلواستون» ایستر اگ‌هایی وجود دارد اما «به عنوان یک داستان‌سرا برای من پایان بسته به نظر می‌رسد. می‌خواهم نگاهی به دورانی متفاوت بیندازم و ببینم که در آن زمان چه می‌بینم.»

سریال «۱۸۸۳» خانواده دالتون را در ماجراجویی دیگری در غرب آمریکا دنبال خواهد کرد. این مجموعه اساساً یک «پدرخوانده» دیگر در ایالت‌های غرب میانه توصیف شده و در آن بازیگرانی چون «سم الیوت» در نقش «شی برنان»، «تیم مک‌گرا» در نقش «جیمز داتن»، «فیث هیل» در نقش «مارگارت داتن»، «ایزابل می» در نقش «السا داتن»، «لامانیکا گرت» در نقش «توماس» و «آدی ریک» در نقش پسر خردسال خانواده بازی می‌کنند. «تام هنکس» و «بیلی باب تورنتن» در این سریال نقش کوتاهی بازی کرده‌اند.

قسمت اول «۱۸۸۳» بنابر گزارش «نیلسن» رکورد ۴.۵ میلیون بیننده را در شبکه کابلی پارامونت به جا گذاشته که از سال ۲۰۱۵ وقتی «به‌سوی بدلند» (Into the Badlands) و به دنبال آن «مردگان متحرک» (The Walking Dead) از شبکه ای‌ام‌سی پخش می‌شد، در شبکه‌های کابلی بی‌سابقه بوده است.

منبع: روزپلاس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس