بحران امنیتی تل‌آویو و شیخ نشین دوبی بالا گرفت؛ تا چند روز دیگر پروازها قطع می‌شوند

یک رسانه عبری زبان خبر داد راه‌حل موقت انجام یک پرواز در هفته هم نتوانست مشکل امنیتی به وجود آمده بین اسرائیل و شیخ نشین دوبی را حل کرده و تا چند روز دیگر تمم پروازها به فرودگاه دوبی متوقف خواهند شد.

به گزارش مشرق، شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه اعلام کرد از حدود ۱۲ روز دیگر تمام پروازهای شرکت‌های اسرائیلی از فرودگاه بین گوریون به دوبی متوقف خواهند شد.

به نوشته این رسانه عبری زبان به دلیل اختلاف بر سر نحوه تامین امنیت پروازهای شرکت‌های هوایی اسرائیل که بین (فلسطین اشغالی) و امارات متحده عربی پرواز می‌کنند، از روز ۸ مارس این پروازها به مقصد دوبی متوقف خواهند شد و به جای آن تمام پروازها در فرودگاه ابوظبی به زمین خواهند نشد.

شرکت هوایی آرکیا هم در واکنش به این بحران امنیتی هم اعلام کرد راه حلی برای ادامه برقرای این پروازها به دوبی پیدا نشده است و این شرکت تمام پروازهای خود را به مقصد فرودگاه ابوظبی انجام خواهد داد و مسافران این شرکت می‌توانند بقیه مسیر را که حدود ۴۵ دقیقه است بوسیله اتوبوس‌هایی که برای آنها تدارک دیده می‌شود، طی کنند.

گفتی است اعتراض نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی به تدابیر امنیتی موجود در فرودگاه دوبی باعث شد تا پروازهای انجام گرفته سه شرکت هوایی اسرائیلی به دوبی به یک پرواز در هفته تقلیل یافته و اکنون نیز مقرر شد از ۸ مارس به طور کامل متوقف شوند.

به نوشته این رسانه عبری زبان به رغم روابط گرم موجود بین دو طرف، اما اختلاف نظر قابل توجهی در زمینه مسایل امنیتی وجود دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس