کد خبر 1344400
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
بورس در هفته‌ای که گذشت/ رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر با رشد بیش از ۶ هزار واحدی گذراند و در کانال یک میلیون و ۲۸۸ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با نوساناتی همراه بود و کار خود را با روند نزولی در ابتدای هفته آغاز کرد و پایان هفته با روند مثبت به کار خود پایان داد.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از کانال یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۲۸۸ هزار واحدی به پایان رساند که با رشد بیش از ۶ هزار واحدی روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت بیش از یک درصد رشد کرد

شاخص بورس و اوراق بهادار در معاملات روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ با اُفت بیش از ۲۷۹ واحدی به پله یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحدی رسید و فرابورس با اُفت بیش از ۱۱ واحدی در پله ۱۷ هزار و ۵۱۵ واحدی قرارگرفت.

شاخص کل بورس در معاملات ۱ اسفند ۱۴۰۰ با ریزش بیش از ۷ هزار و ۷۸۵ واحدی به پله یک میلیون و ۲۷۴ هزار واحدی روبرو شد و فرابورس با اُفت بیش از ۳۶ واحدی در پله ۱۷ هزار و ۴۷۶ واحدی قرارگرفت.

شاخص در روز دوشنبه در معاملات ۲ اسفند ۱۴۰۰ بیش از ۷ هزار واحد رشد کرد و در سطح یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی قرار گرفت و فرابورس با رشد بیش از ۳۸ واحدی در پله ۱۷ هزار و ۵۱۳ واحدی قرارگرفت.

روند شاخص بورس در روز سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ رشد بیش از ۳ هزار و ۲۱۱ واحدی داشت به پله یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی رسید و فرابورس بیش از ۱۵ واحد رشد کرد و به پله ۱۷ هزار و ۵۲۸ واحدی رسید.

شاخص بورس در معاملات ۴ اسفند ۱۴۰۰ با رشد بیش از ۳ هزار و ۴۶۱ واحدی به پله یک میلیون و ۲۸۸ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۶۰ واحدی در پله ۱۷ هزار و ۵۸۹ واحدی ایستاد.

شاخص در هفته‌ای که گذشت ۳ روز مثبت و یک روز منفی را در کارنامه خود به ثبت رساند و همچنان در کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی باقی ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    2 1
    بورس سقوط کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس