کد خبر 1344288
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶

برای سفر به دبی، باید ابتدا اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران به دبی کنید، سپس قیمت هتل های دبی را بررسی نمایید و در نهایت مناطق مختلف را به‌خوبی بشناسید. شناخت مناطق و محلات مختلف دبی پیش از آنکه اقدام به رزرو هتل کنید، اهمیت بسیاری دارد. همان طور که می‌دانید، هزینه حمل و نقل در دبی بسیار گران است. پس اگر فاصله بسیاری تا جاذبه‌های دیدنی دبی، مراکز خرید و مناطق تفریحی داشته باشید، باید هزینه بسیاری را بابت حمل و نقل بپردازید.

محله میردف دبی

این در حال است که اگر در محله مناسبی اقامت کنید، به این ترتیب دیگر لازم نیست نگران جابه‌جایی و حمل‌ونقل در این شهر باشید. امروز قصد داریم تا محله میردف دبی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا این محله را همراه با جاذبه‌های گردشگری نزدیک به آن به‌خوبی بشناسید و بتوانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید در این محله اقامت داشته باشید یا به‌دنبال یک محله دیگر باید بگردید.

معرفی محله میردف

محله میردف که برخی آن را در ترجمه با نام محله میردیف نیز می‌شناسند، از جمله مناطق مسکونی در شهر دبی به حساب می‌آید. جمعیت این محله را مهاجران اروپایی، جنوب آسیا، اماراتی‌ها، و اعراب تشکیل می‌دهد. این منطقه جزو مناطق گران دبی به حساب می‌آید.

جالب است بدانید که محله میردف از طریق مناطق تجاری مختلف از جمله بیزینس بی و مرکز تجارت جهانی دبی، به بخش‌های مختلف شهر متصل می‌شود. به همین خاطر تردد بسیاری در این محله رخ می‌دهد. در این محله، مردم محله‌های مختلف را دیوارکشی کرده‌اند و هر محله درب ورودی مخصوص به خود را دارد. این نوع محله‌ها کاملاً خصوصی هستند و هیچ‌کس به غیر از ساکنین محله اجازه ورود به آن را ندارند.

بیشتر املاک این منطقه را ویلاهای شیک اروپایی تشکیل می‌دهد. این محله از دهه 90 میلادی با ورود مهاجران اروپایی و آسیایی شهرت پیدا کرد. با رشد روزافزون دبی، این منطقه نیز هر روز شناخته‌تر از قبل شد. در حال حاضر شعب برخی املاک بسیار معروف دبی در این محله حضور دارند و مشغول معاملات املاک هستند. حال امروز پس از گذشت حدود یک دهه، تقریباً زمین خالی دیگر در محله میردف وجود ندارد. به همین خاطر یک منطقه جدید در میردف با نام محله شروق و یک محله دیگر با نام محله غروب در کنار میردف ایجاد شده‌اند و در حال ساخت و ساز در این منطقه هستند. این موضوع نشان‌دهنده شهرت محله میردف در بین مهاجران و حتی مردم امارت است.

محله میردف یک محله اعیان‌نشین مسکونی به حساب می‌آید. در این محله آرامش موج می‌زند. خبری از سر و صدا و شلوغی در این محله نیست. هر بخش منطقه به محلات کوچک‌تر تقسیم می‌شود. در صورتی که قادر به اجاره یک خانه شخصی در بین ویلاهای این منطقه باشید، باید چند برابر قیمت هتل های دبی پرداخت کنید. از نظر قیمتی می‌توان خانه‌های این محله را با بلیط هواپیما تهران به دبی از هواپیمایی امارات مقایسه کرد.

معرفی جاهای دیدنی محله میردف

چه قصد اقامت در این منطقه را داشته باشید و چه بخواهید در مناطق دیگر اقامت کنید، باید حتماً درباره جاهای دیدنی این محله بهتر بدانید. این محله دارای جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاری است که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. به این ترتیب حتی برای یک روز وقت‌گذرانی می‌توانید از محله میردف دبی دیدن کنید.

پارک آبی آکوا پلی دبی

پارک آبی آکوا پلی دبی از جمله بهترین پارک‌های آبی در تمام دبی به حساب می‌آید. در گرمای هوای دبی، آب‌تنی و تفریح بسیار کیف می‌دهد. این پارک آبی نیز جزو بهترین پارک‌های آبی منطقه است که در نزدیکی میردف قرار دارد. پارک آبی آکوا پلی دبی آیتم‌های تفریحی متعدد دارد. از قایق‌سواری تا شنا در رودخانه موج‌های وحشی را می‌توانید در این پارک آبی تجربه کنید. می‌توانید برای ساعت‌ها تفریح و خوش‌گذرانی در این پارک آبی برنامه‌ریزی داشته باشید.

پارک المشرف دبی

محله میردف دبی

پارک المشرف دبی از جمله بهترین پارک‌های خانوادگی در دبی به حساب می‌آید. اگر از گرمای هوای دبی خسته شدید و به‌دنبال جایی هستید تا کمی استراحت کنید و از خنکی هوا و سایه لذت ببرید، بهتر است سری به پارک المشرف دبی بزنید. این پارک حدود 5 کیلومترمربع وسعت دارد و جزو پارک‌های بزرگ دبی به حساب می‌آید. این پارک در بخش شرقی شهر و نزدیک حومه خوانیج قرار دارد. دسترسی به پارک ساده است و می‌توانید حتی از استخر شنای بزرگسالان نیز در این پارک استفاده کنید.

سافاری لند

سافاری از جمله محبوب‌ترین و معروف‌ترین تفریحاتی است که می‌توانید در دبی تجربه کنید. سافاری لند نیز از جمله بهترین مجموعه‌های تفریحی برای تجربه سافاری در دبی به حساب می‌آید. در سافاری لند می‌توانید در تورهای 3 الی 4 ساعته سافاری در کویر شرکت کنید و همراه با خودروهای SUV روی شن‌های کویری بالا و پایین بروید و از هیجان لذت ببرید.

هتل‌های محله میردف

وقتی که به قیمت هتل های دبی نگاه کنید، متوجه می‌شوید که هتل‌های محدودی در محله میردف قرار دارند و اگر هم چیزی پیدا کنید، قیمت بسیار گرانی دارد. البته اگر هم‌زمان با خرید بلیط هواپیما تهران به دبی به‌صورت تور اقدام به رزرو هتل و بلیط کنید، کمی در هزینه سفرتان صرفه‌جویی می‌کنید.

به‌صورت کلی می‌توان گفت که محله میردف شاید محله مناسبی برای توریست‌ها و اقامت نباشد؛ اما اگر به‌دنبال خرید ملک در دبی هستید، می‌توانید سری به این محله بزنید. فضای محله بسیار زیباست و آرامش در آن موج می‌زند.  


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس