بدون خواست و اراده ایران هیچ کاری در منطقه شدنی نیست

فرمانده کل ارتش گفت: به اذعان دشمنان، بدون خواست و اراده ایران در منطقه، هیچ کاری شدنی نیست و این دستاورد با تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح به دست آمده است.

به گزارش مشرق، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در بازدید از یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش و در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان‌ها، گفت: نقطه عطف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی برای ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عج) است و باید با افزایش بیش از پیش ایمان، دانش و روحیه، این آمادگی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید:

خود را فدایی ملت و مهیای شهادت می‌دانیم

سرلشکر موسوی افزود: قبل از انقلاب، حاکمان، نوکر و ذلیل قدرت‌های استعماری بودند و اجازه هیچ کاری را بدون دستور ابرقدرت‌ها نداشتند و سفرای کشورهای غربی برای شاه ایران تعیین تکلیف می‌کردند، اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرنوشتمان را خودمان تعیین می‌کنیم و به اذعان دشمنان، بدون خواست و اراده ایران در منطقه، هیچ کاری شدنی نیست و این دستاورد با تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح به دست آمده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت شریف ایران همواره قدردان این نظام مقدس هستند، اظهار داشت: ایثار جان برای امنیت و آسایش هموطنان در ارتش یک فرهنگ سازمانی و عشق به ولایت و رهبری و خدمت به مردم در دل و جان کارکنان شریف ارتش نهادینه شده است. این مهم را جهانیان و ملت عزیز ایران اسلامی در سانحه هوایی اخیر در عمل دیدند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به طرح‌های مردم یاری ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در امدادرسانی و مردم یاری در بلایا و بحران‌ها همواره پیش قدم بوده است، به طوری که مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا بارها از طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی ارتش ابراز خرسندی فرموده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عسل IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 3
    بدون خواست روسیه و انگلیس
    • امیر IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      1 0
      عسل خانوم شمارو چه به سیاست برو همون ضرفتو بشور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس