کد خبر 1344160
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
عنایتی: با حریفی فوق‌العاده قابل احترام بازی داریم

رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار تهران که امسال اولین حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند، در آیین نکوداشت مربیان برتر سال فوتبال ایران حضور پیدا کرد و در مورد شرایط فوتبال ایران و تیمش صحبت کرد.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی درباره برگزاری این مراسم گفت: از این اتفاقات در فوتبال ما برای مربیانی که واقعا زحمت می‌کشند خیلی کم می‌افتد. من که کاری انجام ندادم اما هرچقدر این کارها بیش‌تر شود، انگیزه مربیان بالاتر می‌رود. من از این مسئله واقعا غافل‌گیر شدم و خوشحالم این جا هستم و امیدوارم از این جلسات بیش‌تر داشته باشیم چون مربیانی که زحمت می‌کشند اگر دیده شوند انگیزه آن‌ها بالاتر می‌رود و برای مربیان بعدی هم مهم است. امیدوارم فوتبال ما به جایی برسد که کسانی که زحمت می‌کشند بیش‌تر دیده شوند چون در حال حاضر حواشی فوتبال ما فوق‌العاده زیاد است و خیلی به آن پرداخته می‌شود و امیدوارم به جایی برسیم که فوتبال ما از همه لحاظ پاک شود و همگی در شرایط یکسان بتوانند باهم رقابت کنند و نتیجه بگیرند.

عنایتی در ادامه درباره شرایط سخت فصل گذشته تیم هودار گفت: من باید تمام اتفاقاتی که سال گذشته برای من افتاد را بنویسم. اول فصل اسپانسر داشتیم و دو یا سه ماه بعد اسپانسرمان رفت و همه چیز در باشگاه تحت الشعاع این موضوع قرار گرفت و من سال فوق‌العاده سختی داشتم تا ساعت تمرین درپشت میز کار اداری انجام می‌دادم و دو ساعت با بچه‌ها تمرین می‌کردم و اتفاقات عجیب و غریب افتاد و سال سختی برای من و خانواده‌ام بود.

خانواده من تحت الشعاع این موضوع قرار گرفتند و من مجبور شدم خیلی از کارها را برای تامین مالی باشگاه انجام دهم حتی خانه و ماشین فروختم چون می‌دانستم این تیم می‌تواند به لیگ برتر بیاید و خدا کمک کرد و با همت بچه‌ها این اتفاق افتاد. از دوستانی که کنار من بودند و به من کمک کردند و در سختی همراه من بودند تشکر می‌کنم. به هر حال در شرایط سخت باید دوستانی که در کنارت می‌مانند را بشناسی و آن دوستان عزیز را هم من شناختم و خدا به من توفیق داد تا با یک مجموعه سالم به لیگ برتر بیاییم.

عنایتی درباره بازی دیروز با تیم شهرخودرو و شرایط تیمش بیان کرد: شرایط تیمی در نیم فصل دوم مقداری بهتر شده است. در نیم فصل اول امتیازات عجیب و غریبی از دست دادیم و می‌توانستیم در جدول جایگاه خیلی بهتری داشته باشیم. از نحوه بازی بچه‌ها اصلا راضی نبودم چون من انتظار بیشتری دارم و در تمرینات و بازی‌های گذشته می‌دانم چطور بودند؛ این بازی به آن صورت نبودند اما خداراشکر توانستیم سه امتیاز بگیریم و برای بازی‌های سخت پیش رو آماده شویم.

سرمربی هوادار درباره کیفیت لیگ برتر گفت: من برنامه‌های مختلف را نگاه می‌کنم که دوستان درباره کیفیت ضعیف لیگ و حرفه‌ای بودن آن صحبت می‌کنند. ما کامل می‌دانیم که لیگ اصلا حرفه‌ای نیست و نسبت به امکاناتی که داریم شاید سه یا چهار باشگاه که وابسته به دولت هستند، خوب خرج می‌کنند و خوب بازیکن می‌گیرند ولی بقیه تیم‌ها مشکلات مالی دارند. بیش‌تر تیم‌ها تهران هستند و بعضی از تیم‌ها در شهرهای دیگر بازی‌های خانگی را برگزار می‌کنند بنابراین باید نسبت به امکانات توقع داشته باشیم و فکر می‌کنم نسبت به امکاناتی که ما داریم خیلی بالاتر هستیم.

او ادامه داد: ما الان مشکل زمین بازی داریم و این مسئله خیلی دردناک است برای لیگی که همه درباره حرفه‌ای بودن آن صحبت می‌کنند اما این‌طور نیست. ما از نظر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و خیلی از مسائل اولیه فوتبال کاملا عقب هستیم و باید عزمی وجود داشته باشد تا این مشکلات حل شود.

عنایتی در پایان درباره عزل عزیزی خادم و سرپرستی ماجدی بیان کرد: من در ریز مسائل نیستم و نمی‌توانم در این مسئله اظهار نظر کنم و فقط دعا می‌کنم هرچیزی که به صلاح فوتبال ماست اتفاق بیفتد. در سال‌های گذشته متاسفانه اتفاقات عجیب و غریب در سطح فدراسیون داشتیم و این اتفاقات جامعه را مکدر می‌کند؛ کسانی که زحمت می‌کشند، می‌بینند که الان چه پول‌هایی مجانی به کسانی دادیم که حتی برای فوتبال ما کوچک‌ترین زحمتی نکشیدند و این مسائل ما را آزرده خاطر می‌کند و دید مردم را نسبت به ورزش بد می‌کند.

ما باید مدیران تحصیل‌کرده‌ای داشته باشیم که تسلط کاملی بر تمام قضایای ورزش داشته باشند و با وجود میرشاد ماجدی ما قدمی در این راستا برداشتیم چون ایشان چندین سال است که در فوتبال هستند و در بدنه فوتبال‌اند و از شرایط کاملا آگاه هستند. من آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در این سال خاص که منتهی به جام جهانی است شرایط فوتبالی و امکاناتی ما بهتر شود. ما با همین امکانات الان صدر آسیا هستیم و این فاکتور بزرگی است و امیدوارم امکانات ما نسبت به جایگاه‌مان پیشرفت کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • تک سوار DE ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 0
    مالیاتشو دادی؟
  • ناشناس IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 0
    در عوض سرمربی شدی. کدام مدیر عامل حاضر بود به تو تیم دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس