کد خبر 1344126
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
باشگاه پرسپولیس

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: به دلیل اظهارات اخیر استقلالی ها از آنها به کمیته انضباطی شکایت می‌کنیم.

به گزارش مشرق، مصطفی لشگری درمورد اظهارات اخیر استقلالی‌ها در بحث سربازی دو بازیکن این تیم اظهار داشت: در روزهای اخیر مدیران و معاون باشگاه استقلال بارها درمورد بحث سربازی بازیکنان پرسپولیس و معافیت قانونی وحید امیری دخالت و اظهارنظرهای عجیب و غریب کرده‌اند. برای ما جای تعجب دارد و مایه تاسف است که این افراد به خودشان اجازه می‌دهند به راحتی با اسم بردن از بازیکنان ما در امور تیم پرسپولیس دخالت کنند. این افراد به چه حقی اجازه چنین کاری به خودشان می‌دهند؟ از روزی که بحث سربازی دو بازیکن این تیم مطرح شده حتی یک اظهار نظر هم از مقامات و مدیران پرسپولیس پیدا نمی‌کنید چرا که این موضوع برای باشگاه بزرگ پرسپولیس هیچ اهمیتی نداشته و ندارد. آن وقت این افراد به چه حقی راجع به بازیکن پرسپولیس صحبت می‌کنند؟ 

وی افزود: واقعا جای تعجب دارد چرا تا این اندازه پیشکسوتان و مدیران استقلال در مسائل داخلی پرسپولیس دخالت کرده و به خودشان اجازه می‌دهند در این مورد صحبت کنند. معاون حقوقی و مدیران این باشگاه باید پاسخگوی اظهارات و اتهامات‌شان باشند. این دوستان به جای پرداختن به این مسائل به امور باشگاه خود معطوف باشند و از حاشیه‌سازی و مسائلی به این شکل خودداری کنند. گویا آنها به جز مصاحبه کردن و حضور در رسانه‌ها که از ابتدای فصل رویه‌شان بوده، کار دیگری برای انجام دادن ندارند. اعزام بازیکنان استقلال به خدمت مقدس سربازی بحثی است که قانون و سازمان نظام وظیفه درباره اش تصمیم بگیرند. مگر این موضوع دست ما است که استقلالی‌ها علیه پرسپولیس حرف می‌زنند؟ 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: حتی شب گذشته بازیکنان و مربی استقلال اتهاماتی را متوجه پرسپولیس کردند که از کمیته انضباطی می‌خواهیم سریعا به این مسائل ورود کند و با کسی مماشات نکند. قطعا از این اقدام شکایت می‌کنیم و این آقایان باید در کمیته انضباطی پاسخگوی اتهاماتی که به پرسپولیس زدند، باشند. شما اصلا در جایگاهی نیستید که بخواهید راجع به پرسپولیس حرف بزنید. 

لشگری با اشاره به اتفاقات داوری دیدار روز گذشته با گل‌گهر توضیح داد: همچنان به روند داوری بازی‌های پرسپولیس معترض هستیم. روز گذشته هم یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد و این اتفاقات سریالی عجیب است. از ابتدای فصل بارها شاهد  ناداوری و اشتباهات داوری علیه پرسپولیس بودیم. برخلاف اینکه برخی تیم‌ها از بحث داوری منفعت برده‌اند اما تیم ما طبق آمار، اسناد موجود و نظر کارشناسان از ابتدای فصل تاکنون بارها در این مورد ضربه خورده است. همین موضوع سبب شده امتیازات زیادی را از دست بدهیم اما برخی تیم‌های دیگری از اشتباهات داوری سود برده و امتیازاتی نصیب آنها شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    4 5
    چقدر حال داد این سربازی کیسه ها..... از همه حال تر این بود زوری که زدند بابت امیری و ضایع تر از همیشه برگشتند......بخورید و لذت ببرید
    • حقیقت گو IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      3 0
      وقتی طرفدار باشگاهی باشی که بنیان‌گذارش یک قمارخانه دار و ساواکی یعنی عبدو باشه باید هم طرز صحبت و نوشتنت اینطوری باشه ، کوچولو ، با چه چیزای کوچکی حال می‌کنی ، ولی نگران نباش بالاخره کیسه ما به تنتون میخوره و پوستتون رو می کنه !
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    2 4
    کیسه تاب و طاقت نداره. کیسه بی قراره از این بی تدبیری. کیسه سوخته از سربازی
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    2 1
    شکایتهای پیروزی فراتراز آسیاست.لوران مطهری
  • Fhv IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    9 0
    لعنت ب لنگ وهمه لنگی ها و شهر خبرلنگی . شرافت هم ارزوست
  • نامی IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    3 0
    باشگاه فرهنگی بیانیه ای، شکایتی پیروزی
  • zohreh IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 1
    حق فجر خورده شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس