کد خبر 1343904
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
استقبال دستفروشان از سامانه «سامان بازار»

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه در طرح ساماندهی دستفروشان گفت: این طرح در همه مناطق به یک شکل انجام نمی‌شود و هر منطقه بنا به نیاز و ظرفیت‌های آنجا در حال انجام است.

به گزارش مشرق، قدرت اله محمدی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درباره طرح ساماندهی دستفروشان گفت: طرح جامع ساماندهی دستفروشان را در تهران شروع و در نقاط مختلف در حال اجرا است.

محمدی با بیان اینکه به همت شهرداری تهران طرح ساماندهی دستفروشان ۱۰ نقطه اصلی از جمله تجریش و میدان هفت تیر را داریم ادامه داد: این طرح در همه مناطق به یک شکل انجام نمی‌شود و هر منطقه بنا به نیاز و ظرفیت‌های آنجا در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درباره سامانه سامان بازار که برای ساماندهی و ثبت نام دستفروشان راه‌اندازی شده گفت: ثبت‌نام در سامانه سامان بازار آغاز و بسیاری در حال ثبت‌نام هستند و خوشبختانه استقبال خوبی هم از آن شده است.

انتقال کفش‌دوزها و اوراق‌چی‌ها در دستور کار

محمدی درباره وضعیت کفش دوزها در باغ سپه سالار گفت: کفش‌دوزها باید مسائل ایمنی را رعایت کنند و همچنین باید از آن فضا منتقل شوند چون در فضایی کوچک و مسکونی در حال کار هستند که بسیار خطرناک است که با آنها صحبت کرده‌ایم که آنجا را ترک و به شهرک‌های صنعتی بروند.

وی ادامه داد: کفش دوزها خودشان هم می‌دانند حضورشان آنجا از نظر ایمنی خطرناک است، به همین دلیل به آنها گفته‌ایم ظرف دو سال باید منتقل شوند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به آخرین وضعیت انتقال اوراق‌چی‌ها در محدوده شوش هم گفت: بخشی از اوراق چی ها در شوش منتقل شده اند و انتقال بقیه هم در دستور کار است که در سال آینده باید انجام شود.

برخی پیاده رو را انبار آهن کرده‌اند

محمدی در پایان به وضعیت بازار آهن فروشان در شادآباد اشاره و تاکید کرد: در شادآباد هم باید پیاده‌روها خالی شود،  برخی پیاده رو را انبار آهن کرده اند که آنها باید سال آینده برای خود انبار تهیه و پیاده رو را خالی کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس