کد خبر 1343729
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
کارشناس داوری: حسینی بیرون از محوطه جریمه توپ را با دست کنترل کرد/ بازیکن فجر می‌خواست با زرنگی پنالتی بگیرد

کارشناس داوری فوتبال به بررسی صحنه‌های مهم دیدار استقلال مقابل فجرسپاسی پرداخت.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی در خصوص داوری دیدار استقلال مقابل فجرسپاسی در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: در دقیقه ۱۸ نیمه اول، سیدحسین حسینی بیرون از محوطه جریمه استقلال توپ را کنترل کرد که داور باید در این صحنه خطای هند او را اعلام می‌کرد و کارت زرد می‌داد. البته داور دور بود و نمی‌توانست خط محوطه جریمه را تشخیص دهد اما کمک داور باید در این صحنه به او کمک می‌کرد.

وی با اشاره به تک گل بازی که برای استقلال به ثمر رسید، عنوان کرد:‌ این گل سالم بود اما قبل از آن داور باید خطای روزبه‌ چشمی را روی مدافع فجرسپاسی اعلام می‌کرد مانند صحنه دقیقه ۹۰ که پیش از به ثمر رسیدن گل فجرسپاسی داور خطای مهاجم تیم شیرازی را اعلام کرد.

کارشناس داوری در خصوص سرنگونی بازیکن فجرسپاسی در دقیقه ۷۵ و درون محوطه جریمه استقلال گفت: در این صحنه بازیکن فجرسپاسی قصد داشت با زرنگی پنالتی بگیرد اما روزبه چشمی سعی کرد و در واقع روی او خطایی انجام نداد. داور هم به درستی دستور به ادامه بازی داد.

وی افزود:‌ در دقایق تلف شده نیمه دوم نیز یامگا پشت محوطه جریمه فجرسپاسی با خطا متوقف شد اما داور این خطا را نگرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مینا IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    11 3
    داور بازی پرسپولیس به دستور سجادی بازی را برای قلعه نوعی درآورد. گل پرسپولیس سلبم ترین گل بود و رییس دپارتمان داوری لندن هم گفته است گل پرسپولیس سالم بوده است. و داور تحت تاثیر سیرجانی ها دو گنالتی برای پرسپولیس نگرفت. گل اول استقلال کاملا خطا بود و کشتی گرفت بازیکن استقلال و گل فحر شیراز سالم بود و اگر گل فحر سالم نبود گل استقلال سجادی هم قابل قبول نیست. فوتبال ایرلن و داوری بسیار کثیف است. پرسپولیس هم مثل پاس تهران حذف کنیذ و شهرستانی ها را نابود کنید و فقط الاستقلال یاشد. لیگ با خوردن حق تیم استان فارس تمام شد. مبارک عروس عرب یاشد. خون بازیکنهای الاستقلال رنگینتر از چوانهای مردم است که نباید بروند سربازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • حقیقت گو IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      0 1
      راست میگی مینا خانم آخه شماها هنوز متوجه فرق فوتبال و والیبال نشدی ! اون والیبال است که با دست اسپک میزنن اما این فوتباله ، شایدم قانون های فوتبال عوض شده و اعلام کردن بازیکنان لنگ می توانند جهت رسیدن به استقلال با دست و مشت و لگد هم گل بزنن ! ضمناً شما که خیلی واسه جوان ها دلت سوخته میشه افاضه کنی آقای امیری بابت چی معافیت پزشکی گرفته ؟ بابت مشکل اعصاب و روان یا بابت گردن کلفتی ؟!!!
  • 34 IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    2 2
    حیدر سلیمانی گوه خوری زیادی کرده هرموقع تونست در مورد دخترش که به اتوبوس تیم ملی رفته بود نظر بدهداون موقع میتونه در مورد فوتبال هم نظر بدهد
  • تاج کبیرآسیا IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    1 3
    خطای بازیکن فجر که یامگا را توی محوطه بغل کرده بود و زمین زد چی شد؟
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    6 3
    داوردیگه کارخودشو کرده بود بازی رابرای کیسه ها در اورده بود دیگه حتی خَطاهم برای کیسه ها اعلام نمیکردخخخخ
  • NO ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    2 4
    آخه لنگی بوقی بازیکن خودتون با دست گل زد وقاحت هم خوب چیزیه شما به استقلال بزرگ میگیم کیسه عیبی نداره ولی شما نه تنها لنگی هستید که روی سنگ پای قزوین را هم سفید گردین
  • مهدی IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    1 0
    لنگی ها مکانی برای زندگی داشته اند. اما مجیدی کیسه بچه که بوده روی دوچرخه مردم مینشسته است. چرا احمدی شده کارشناس داوری پرسپولیس؟؟؟؟؟؟؟گل فجر سالم بود و بعد گل فجر عسکری گفته میشده یک پنالتی برای استقلال گرفته شود. حق فجر شیراز مساوی بود. اما ناجوانمردانه سقوط کرد.
  • SE ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    1 0
    تزریق 3 امتیاز دیکر به کیسه
  • مینا IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    0 0
    وحید امیری معاف شده است مثل همه که معافیت پزشکی می گیرند. آقای وحید امیری سالها در تیم ملی بازی کرده است و همسطح تیم ملی نبوده است. تیم ملی را به جام جهانی برده است و اصل اولیه ورزش یعنی اخلاق را رعایت کرده است مثل یزدانی توپ اضافی را وارد زمین نمیکند. بعد یامگا خطایش پشت هجده بوده است. چطور شبکه خبر نوید مظفری توجه به هجده پرسپولیس می کند.. اما استقلال توجهی ندارد. لطفا برو مصاحبه را نگاه کنید اگر ندیدید. با عرض احترام استقلالی های محترم و عزیزم از ششمین قهرمانی پرسپولیس می ترسید. حفیفت تلخ ایت اما من گفتم. اگر عدالت در ورزش ایران بود هر پرسپولیسی طارمی بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس