کد خبر 1343564
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
امیدوارم روسیه به اوکراین حمله نکند

مهاجم ایرانی باشگاه هال سیتی گفت: با توجه به حساسیت کادر فنی و پزشکی تیم هال سیتی قرار شد بازی شنبه را هم انجام ندهم تا با قدرت به میادین برگردم.

به گزارش مشرق، مصدومیت اخیر مهاجم ایرانی باشگاه هال‌سیتی در چمپیونشیپ کشور انگلیس باعث شده تا به رغم حضور امیدوار کننده اش در ترکیب این تیم شرایط برای مهاجم مازندرانی این باشگاه به گونه‌ای رقم بخورد که در همان ابتدای ورود به تیم جدیدش نتواند بیشتر از دو مسابقه هال سیتی را همراهی کند. او ابتدا در دیدار مقابل پریستون نورتند، ۶ دقیقه برای هال سیتی به میدان رفت که نتوانست مانع از شکست یک بر صفر تیمش مقابل این حریف بشود. او در دومین بازی خود مقابل دربی کانتی هم ۲۵ دقیقه در جمع شاگردان آرولادزه به میدان رفت اما با توجه به اینکه هال‌سیتی قبل از ورود صیادمنش به میدان سه گل از حریفش دریافت کرده بود نتوانست مقابل دفاع مستحکم تیم دربی کانتی کاری از پیش ببرد. صیادمنش در آن دیدار در دقیقه ۶۵ به جای "والش" به زمین رفت و این در حالی بود که سومین گل تیم دربی کانتی در دقیقه ۴۷ توسط "ابو سلز" ایرلندی به ثمر رسیده بود. دربی کانتی دو گل قبلی اش را هم به ترتیب در دقایق ۱۹ و ۳۵ وارد دروازه یاران صیادمنش کرده بود. اما این بازیکن پس از آن دیدار با مشکل مصدومیت مواجه شد تا مدتی از میادین دور باشد. به همین بهانه به سراغش رفتیم تا از آخرین وضعیتش خبردار شویم. اللهیار صیادمنش مهاجمی که از باشگاه استقلال لژیونر شد و فوتبال در اروپا را تجربه کرد در گفتگو با خبر ورزشی، درباره آخرین وضعیت جسمانی و زمان بازگشتش به میادین، بازی های پیش روی تیم ملی و جنگ روسیه و اوکراین اظهاراتی را مطرح کرد:

چه شد که به این سرعت دچار مصدومیت شدی و همه طرفداران تیمت را از دیدن فوتبالت محروم کردی؟

اتفاقا در شرایط فیزیکی خیلی خوبی بودم و انتظار هر جور مصدمیتی را می کشیدم الا این! متاسفانه در یکی از تمرینات پایم سُر خورد و چون عضله رانم به شکل بدی حرکت کرد، کشاله ام کش آمد و بعد از این که درد شدیدی را در پای راستم حس کردم دیگر نتوانستم به تمرین ادامه بدهم.

چه اقدامی از سوی باشگاه برایت انجام شد؟

بلافاصله به کلینیک رفتیم و از پایم MRI گرفته شد و گفتند که باید دو هفته استراحت کنم. در صورتی که خیلی مشکلم جدی نبود و می‌شد زودتر هم به مسابقات برگردم. ولی در حال حاضر شرایطم بهتر شده و مشغول بدنسازی هستم. اما قطعاً به بازی شنبه نمیرسم.

گفتی که می‌توانی بازی کنی؟

من در امور پزشکی و کادرفنی دخالت نمی‌کنم. البته سرمربی تیم در همین باره با من صحبت کرد و گفت نمی‌خواهم آسیب‌دیدگی ات شدیدتر شود چون ممکن است در این صورت مدت زمان دوری ات از مسابقات طولانی‌تر شود. به همین خاطر درباره من ریسک نکرد و ترجیح داد با استراحت و فیزیوتراپی کافی، با آمادگی کامل و با قدرت برگردم. به طور کلی این جا حساسیت شان نسبت به این قبیل مسائل بیشتر است و نمی خواهند سلامت بازیکن را به هر بهانه ای به خطر بیاندازند.

فکر می کنی به بازی های هفته آینده بررسی؟

بله. با توجه به صحبت‌های کادر پزشکی، به بازی سه شنبه هفته آینده مقابل وست برومویچ می رسم ولی بازی شنبه مقابل پیتربورگ یونایتد را قطعاً از دست خواهم داد. خودم فکر می کردم به بازی شنبه برسم اما کادر فنی گفت بهتر است شنبه هم در لیست نفرات نباشم تا کاملاً به فرم عالی برسم و با قدرت مسابقاتم را از سر بگیرم.

تیم تان وضعیت خوبی در جدول ندارد؟

نه! متاسفانه چند هفته‌ای است که تیم ما برد نداشته و روی نوار شکست و تساوی حرکت می کند. ما در پنج بازی آخرمان سه شکست و دو مساوی داشتیم که این اصلا خوب نیست ولی خیلی امیدواریم که در ادامه مسابقات روند بهتری داشته باشیم.

از اوضاع و احوال خودت در انگلیس و هم‌تیمی هایت حرفی نمی زنی؟

شرایطم خوب است. محل سکونت و تمرینم عالی است و خوشبختانه طرفداران تیم نسبت به من ابراز علاقه می‌کنند و خوشحالند که کنارشان هستم. در این چند روز که از مسابقات دور بودم هم به من روحیه دادند تا با قدرت بیشتری به تمرینات برگردم. درون تیم هم با بچه ها دوست شده ام و شرایطم خیلی بهتر است.

زبان انگلیسی ات تقویت شده؟

بله نسبت به روزهای اول که آمده بودم خیلی بهتر شده و روانتر صحبت می کنم.

فکر می کنی به اردوی تیم ملی در آخر همین ماه برسی؟

چرا که نه. قطعاً تا آن زمان شرایطم خوب خوب می شود. اصل کار وضعیت روحی ام است که خیلی خوب است. خیلی امیدوارم که بتوانم با قدرت به ترکیب هال سیتی برگردم و علاوه بر گلزنی برای تیمم تا شروع مرحله بعدی بازی های تیم ملی با آمادگی کامل در خدمت تیم ملی هم باشم. باعث خوشحالی است که تیم ملی مان با قدرت از گروهش به جام جهانی صعود کرد و این موضوع انگیزه های مرا صد برابر افزایش داد. امیدوارم تیم ملی با همین شرایط و با قدرت وارد جام جهانی شود.

از اوضاع و احوال کشور اوکراین و جنگ احتمالی اش با روسیه خبر داری؟

بله متاسفانه! هر روز در اخبار این مسائل را دنبال می‌کنیم و می شنویم که اوضاع خوبی در مرز اوکراین و روسیه وجود ندارد.

ظاهراً زمان خوبی از آن کشور خارج شدی. اینطور نیست؟

من روزهای خیلی خوبی را در اوکراین و باشگاه زوریا سپری کردم. اوکراین مردم مهربان و خوبی دارد. در آن مدت هم نسبت به من محبت زیادی می کردند. دوست ندارم چنین کشوری با آن مردم خوب دچار مشکلاتی مثل جنگ شود. برایشان آرزوی صلح و آرامش دارم و امیدوارم هرگز هیچ جنگی بین این کشور و روسیه اتفاق نیفتد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس