آزمون نمایه

معاون آموزشی وزارت عتف گفت: تمام دانشجویان کشور در همه مقاطع تحصیلی باید به صورت حضوری در امتحانات پایان ترم شرکت داشته باشند.

به گزارش مشرق، علی خاکی صدیق گفت: سیاست وزارت علوم از سرگیری هرچه سریع‌تر آموزش‌های حضوری است.

به گفته مسئولان آموزش عالی، واکسیناسیون تمام دانشجویان کشور تا حد زیادی انجام شده است و اگر پیک امیکرون شیوع پیدا نمی‌کرد، خیلی از دانشگاه‌ها آماده بازگشایی حضوری کلاس ها برای بیشتر دانشجویان بودند.

بیشتر بخوانید:

آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی مجازی و ترکیبی شد

او گفت: از سرگیری آموزش‌های حضوری با مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا فعلا متوقف شده است و در صورت کنترل بیماری امیکرون و دریافت مجوز از ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزش‌ها حضوری خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

پروتکل‌های بهداشتی دانشگاه‌ها برای ترم حضوری

او با تاکید بر این که امتحانات پایان ترم تمام دانشگاه‌های کشور برای ترم جاری حضوری برگزار خواهند شد، گفت: اگر ستاد کرونا مصوبه دیگری برای نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان داشته باشد، همان را اجرایی خواهیم کرد.

خاکی صدیق گفت: با وجود شرایط فعلی و ایمن بودن سلامت افراد از نظر ستاد کرونا، اولویت وزارت علوم حضوری شدن همه امتحانات پایان ترم برای تمام مقاطع تحصیلی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    الان دو سال که هی این پا و اون پا می کنید. تکلیفتون با خودتون مشخص نیست! بابا مگه شما ویروس رو کنترل می کنید. یه بار بگید به شرایط نگاه می کنیم و تصمیم می گیریم.
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    ببینم اون موقع وضع کشور چطوریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس