دستگیری عاملان تیراندازی خیابان دانشگاه زاهدان در دستور کار پلیس - کراپ‌شده

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی خیابان دانشگاه زاهدان در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش مشرق، ابراهیم ملاشاهی امشب اظهار کرد: بنا به گزارش مردمی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ساعت ۱۸:۳۳ مبنی بر وقوع تیراندازی در خیابان دانشگاه، ماموران انتظامی و کارآگاهان بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند. 

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ با سر و صورت پوشیده وارد فروشگاه کویر موتور واقع در خیابان دانشگاه ۳۳ شده و اقدام به تیراندازی کردند. 

وی افزود: بر اثر این تیراندازی با سلاح کلاش صاحب فروشگاه و پسر وی مجروح و یک نفر نیز بر اثر اصابت خورد شده شیشه مغازه مجروح گردید که مجروحین به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفته اند. 

وی ادامه داد: عاملین تیراندازی متواری شدند و پلیس شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی را در دستور کار قرار داده و علت و انگیزه این تیراندازی سرقت و موارد امنیتی احراز نشد و در دست بررسی است.

همچنین سرهنگ ملاشاهی در پایان خاطر نشان کرد، اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • برخوردقاطعانه! IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    این اراذلان را درملاعام اعدام کنیدتادرس عبرتی بشه برای ارذلان حرامزاده ای ک بخوادملت رابترسونه وباامنیت ملت بازی کنه تاکی مماشات بایدکرد؟ فرقش باداعشیان یاتروریست چیه؟ بزن چندنفر رازخمی کنن وفرار؟؟ مشخصم نیست بنده خدازنده بمونه یانه.. کسی ک یاتفنگ کسی راهدف میگیره 100درصدهدفش قتل بوده اونم تفنگ کلاش
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    1 0
    ملایمت رو بگذارید کنار.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس