توضیح "ساداتی نژاد" به مجلس درباره ابهامات موجود در خرید میوه شب عید

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از حضور وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون متبوع خود برای پاسخ به ابهامات موجود در خصوص خرید میوه‌های شب عید خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست فوق العاده کمیسیون متبوع خود با وزیر جهادکشاورزی در خصوص بررسی وضعیت میوه شب عید گفت: در گذشته جلساتی متعددی در خصوص ساماندهی بازار میوه شب عید برگزار کردیم و طی این جلسات مقرر شد، سازمان تعاون روستایی برای کنترل میوه شب عید محصولاتی نظیر پرتقال از نوع تامسون، والنسیا و سیب از نوع زرد و سرخ را با قیمت مصوب خریداری و در سردخانه‌های نگهداری کند تا شب عید در بازار توزیع کرده و در اختیار مردم قرار دهد.

وی عنوان کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون کشاورزی مجلس مقرر شد، سازمان تعاون روستایی ۵۰ هزار تن پرتقال که ۳۰ هزار تن آن از نوع تامسون و ۲۰ هزار تن از نوع والنسیا و سیب نیز ۱۰۰ هزار تن که نوع زرد و سرخ به صورت مساوی هرکدام ۵۰ هزار تن خریداری کند. در جریان خرید محصولات مذکور ابهاماتی به وجود آمده است از این رو روز گذشته از رئیس سازمان تعاونی روستایی و معاون امورباغبانی وزارت جهاد کشاورزی دعوت کردیم تا با حضور در کمیسیون کشاورزی مجلس توضیحات خودشان را ارائه کنند.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز نیز وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی را به کمیسیون دعوت کردیم تا در خصوص اتفاقات اخیر و مباحث مطرح شده در صدا و سیما توضیحاتی ارائه کنند؛ در همین راستا طی مکاتبه ای با وزیر جهادکشاورزی از وی خواستیم ایرادات و ابهامات مطرح شده را به صورت مستند و شفاف به کمیسیون ارسال کند ما نیز به محض اینکه موارد خواسته شده در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت به اطلاع مردم شریف نیز خواهیم رساند؛ بی تردید در صورت مشاهده قصور و کاستی، بدون تعلل و ملاحظه به مردم اطلاع رسانی می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    اگه میوه وارد می شد به نظرم قیمت آن خیلی پائین تر از آلان بود!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس