کد خبر 1342030
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
بورس نمایه

در ساعت ۱۰ شاخص کل بورس با اُفت ۹۹۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۱۹۵ واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (یکم اسفند) در ابتدای معاملات با رشد ۴۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۰ شاخص کل بورس با اُفت ۹۹۶ واحد در ارتفاع  یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۱۹۵ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُقت ۲۸ واحدی در ارتفاع ۳۲۵ هزار و ۶۰ واحد قرار گرفت. سه نماد وبملت، شبندر و فارس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند.

بیشتر بخوانید:

مشکل تولید فقط تامین سرمایه نیست

شاخص فرابورس نیز با اُفت یک واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۱۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، سمگا و توسن بیشترین تاثیر را بر این شاخص داشته اند. فزر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

در ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۶ هزار و ۸۹۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۵ هزار و ۲۹۴ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۴۷۵ واحدی در ارتفاع ۳۲۴ هزار و ۶۱۳ واحدی قرار گرفت. سه نماد فارس، نوری و وبملت بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. وبملت نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۱۳ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۹۹ واحدی قرار گرفت. سه نمادآریا، شگویا و کزغال بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. فزر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. فلزات اساسی نیز در این دقایق برترین صنعت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    از ریاست محترم قوه قضاییه استدعا دارم که نسبت به وروددر بورس و شرکت غفارس که یک سری افراد جلاد و جاسوس که تمام سرمایه سهامداران را در غفارس به یغما بردند پیگیری جدی نمایند مردم و سهامداران بیچاره شدند و هر روز هم به جهت عدم نظارت و کنترل به این اقدام نامروت مندانه شان تداوم می بخشند . انشاءالله دستگاه قضایی ورود کند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس