محصولات ایرانی در روسیه آرام آرام رقبای خود را کنار می زند

رئیس شورای تجارت روسیه و ایران گفت: «میوه و سبزیجات با کیفیت بالای ایرانی به آرامی اما پیوسته در حال محکم کردن جای خود در قفسه مغازه ها در روسیه هستند.»

به گزارش مشرق، ولادیمیر اوبایدنوف، رئیس شورای تجارت روسیه و ایران در مصاحبه ای به خبرگزاری تاس گفت: «میوه و سبزیجات با کیفیت بالای ایرانی به آرامی اما پیوسته در حال محکم کردن جای خود در قفسه مغازه ها در روسیه هستند و به میزان زیادی با محصولات ترکیه ای، مصری و آذربایجانی رقابت می کنند.»

وی توضیح داد تقاضا برای کالاهای روسی در ایران سال به سال بیشتر می شود.

وی افزود: «تقاضا برای غلات روسی به علت کمبود مناطق زیر کشت و افزایش مصرف در ایران، در حال افزایش است.»

«خوب است یادآوری کنیم ایران یکی از بزرگ ترین خریداران غلات روسیه در سال ۲۰۲۱ بوده است. بدون تردید این روند ادامه خواهد یافت.»

اوبایدنوف تصریح کرد: «بازار روسیه به تدریج با کالاهای ایرانی پر خواهد شد. میوه و سبزیجات با کیفیت ایرانی به آرامی اما پیوسته در حال محکم کردن جای خود در قفسه مغازه ها هستند و به میزان زیادی با محصولات ترکیه ای، مصری و آذربایجانی رقابت می کنند.»

وی ادامه داد: «محصولات صنعتی ایرانی، محصولات پتروشیمی، محصولات شست و شوی لباس و منزل و مصالح ساختمانی به تدریج جای خود را در روسیه به دست می آورند.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    15 8
    غربگدا :آقا چه فایده، اگه کل بازار روسیه رو هم محصولات ما بگیره به اندازهٔ یک تلفن پاناسونیک ژاپنی ها که روی میز رئیس جمهور یانکی‌هاست ارزش نداره، اربابه و کدخدا، برگ چغندر نیست که!!!
    • آرش IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      1 0
      خدا رو شکر که امثال شما زیاد جایگاهی توی سیاست و مدیریت عالی کشور ندارن اگرهم هستن دراقلیتن.یک عده آدم خود فروخته و غرب زده وخود کم بین که همیشه براشون مرغ همسایه غازه.و آمریکا براشون مثل کعبه میمونه که تا کمر براش دولا راست میشن و حاضر تمام خاک وطن رو بدن ولی آمریکاییها ازشون راضی باشن. آمریکا واسه شما کلانتره.حکم پدر واستون داره واسه ملت واقعی ایران وعاشقان این مرز بوم یک جنایتکار خونخوار استعمارگر بیشترنیست که خیلی وقته پوز شو ایرانیها زمین زدن.برو یکممطالعه تو بیشتر کن.خودفروخته خودباخته
    • محمد IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      0 0
      چه ربطی به صادرات محصولات کشاورزی دارد
    • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      1 0
      روی میز رییس جمهور امریکا ، تلفن با مارک پاناسونیک نبود . خود ترامپ هم به این موضوع واکنش نشان داده بود . چرا یک حرف بدون منبع درست را بیان می کنید . ولی قالی و فرش زیر پای رییس جمهور آمریکا ، از ایران است . و قیمتش از تلفن ها هم بالاتر می باشد .
    • علی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      0 0
      آقا اشتباه به نظر غرب گدا نظر دادید ایشان گفته که الان غربگداهها میان و این گونه نظر میدن. نظر ایشان این نیست
  • سید فروزان CH ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    4 0
    منتظر جیغ بنفش اصلاح طلبان و هزاران عیب و ایراد گذاشتن بر غلات روسی باشیم ، میلیونها دلار ضرر خواهندکرد مافیای حاکم بر این بازار چند برابر قیمت واقعی فاکتور سازی جهت تاراج ارز مخلوط کردن سویا با گندم جهت ارزان‌تر تمام شدن خرید از دست دادن کنترل بازار وووووووووووووو
  • کلیم IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    3 0
    دقیقا کدوم محصول ایرانی منظورته؟ سیب زمینی؟ فلفل دلمه؟ سمند؟
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    5 0
    ما دل خوش نباشیم که تولیدات کشاورزی صادر می‌کنیم چونکه مصرف آب در بخش کشاورزی فاجعه هست تا چند سال دیگه باید کوله بار را برای مهاجرت ببندیم چونکه خشکسالی افت بی درمان هست اینها ذوقی نداده حرف از صنعت و الکترونیک و صنایع بدون آب بزنید. این نشد هنر
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    به خاطر اینه که دیگه گوجه وسیب زمینی زیر 15هزارتومن توی بازار پیدانمیشه
  • سما IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    1 0
    سمند و تیبا از بهترین و محبوب ترین خودروها در روسیه هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس