کد خبر 1341370
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
تساوی بواویشتا مقابل بنفیکا در غیاب بیرانوند/ رقیب طارمی گل نزد

تیم بواویشتا در هفته بیست و سوم لیگ فوتبال پرتغال برابر بنفیکا به نتیجه تساوی رسید. علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی بواویشتا در این بازی نیمکت نشین بود.

به گزارش مشرق، نخستین دیدار از هفته بیست و سوم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته بین دو تیم بواویشتا و بنفیکا برگزار شد که این مسابقه با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

ابتدا این تیم بنفیکا بود که در نیمه نخست با دو گل از حریفش پیش افتاد اما بواویشتا در نیمه دوم هر دو گل را جبران کرد و به یک تساوی ارزشمند برابر تیم سوم جدول رده بندی به دست آورد.

تساوی بواویشتا مقابل بنفیکا در غیاب بیرانوند/ رقیب طارمی گل نزد

علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی بواویشتا در ترکیب اصلی این تیم حضور نداشت و بازی را از روی نیمکت تماشا کرد.

در این بازی، «داروین نونز» مهاجم اروگوئه ای تیم بنفیکا که با ۱۸ گل در صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال قرار دارد موفق به گلزنی نشد تا فاصله ۶ گله او با مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو حفظ شود. طارمی در حال حاضر ۱۲ گل در این فصل از مسابقات لیگ پرتغال به ثمر رسانده است و در بازی فردا مقابل موریرنسه می‌تواند تعداد گل‌های خود را افزایش بدهد.

در لیگ پرتغال تیم‌های پورتو و اسپورتینگ به ترتیب با ۶۰ و ۵۴ امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند و بنفیکا هم ۵۱ امتیازی است. بواویشتا هم با تساوی شب گذشته، ۲۲ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس