کد خبر 1340987
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
نامجومطلق: استقلال شایسته قهرمانی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی تیمی در ۱۷ بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده نشان می‌دهد در مسیر درست قرار داشته و استحقاق و شایسته صدرنشینی در لیگ برتر را دارد.

به گزارش مشرق، مجید نامجو مطلق اظهار داشت: آنچه  در مقطع فعلی برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است صدرنشینی این تیم در مسابقات لیگ برتر است.

وی افزود: استقلال در سال‌های اخیر از رسیدن به قهرمانی و جام دستش کوتاه مانده است و آنچه در این فصل باید اهمیت داشته باشد حفظ صدرنشینی است.

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: من منکر زیبا بازی کردن استقلال نیستم  و دوست دارم این تیم چشم‌نواز بازی کند اما اولویت باید کسب سه امتیاز در مسابقاتی که پیش روست باشد.

بیشتر بخوانید:

غیبت یک بازیکن استقلال در سفر به تبریز

نامجو مطلق تصریح کرد: اگر استقلال در هر بازی موقعیت زیادی را براتی گلزنی روی دروازه حریف خلق نمی‌کند از طرف دیگر به رقبا نیز فرصت کمی برای گلزنی می‌دهد.

وی تاکید کرد: استقلال درفصل نقل و انتقالات دو بازیکن خوب جذب کرد که می‌توانند در ادامه مسیر به این تیم در راه موفقیت کمک کنند. فرهاد مجدی خودش به خوبی می‌داند از این نفرات چطور و چگونه استفاده کند.

مربی اسبق استقلال در پایان گفت: وقتی تیمی در ۱۷ بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده نشان می‌دهد در مسیر درست قرار داشته و استحقاق و شایسته صدرنشینی در لیگ برتر را دارد. استقلال با این روند در پایان فصل به آنچه باید می‌رسد و جام را بالای سر می‌برد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 0
    شب دراز هست و قلندر بیدار
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 0
    این استقلال بهترین وگرانترین بازیکنان لیگ را دارد ولی سازماندهی ندارند ‌باطراوت وهماهنگ بازی نمیکنند تیمی است که فقط برای نتیجه بازی میکند بازی بسته ودو سه تا ضدحمله ویک. گل اینگونه تیم‌ها افق قهرمانی ندارند اگر کمک از فدراسیون وداوری نبود العان رده سوم چهارم بود این بازیکنان به راحتی با یک مربی مثل استرا یک تیم قدرتمند را میساختند که آبروی ایران را حفظ کند نه به زور و سفارش ورشوه وحق خوری اول شود
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 0
    نه آقای نامجو مطلق، حداقل امسال و با این تیم نه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس