کد خبر 1340977
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
استقلال به جایگاه تراکتور نگاه نکند/ «آمانوف» به زمان نیاز دارد

هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه تراکتور در این فصل شرایط خوبی ندارد گفت: استقلال نباید فریب جایگاه تراکتور را در جدول بخورد.

به گزارش مشرق، داوود حقی در مورد دیدار امروز جمعه استقلال برابر تراکتور تبریز گفت: بازی استقلال و تراکتور همیشه برای طرفداران دو تیم جذاب بوده است. بازی‌های پربرخورد و بعضی اوقات پرگل که باعث شده هواداران از دیدن این بازی لذت ببرند. اگر چه تراکتور در این فصل همانند گذشته نیست و نتوانسته صلابت خود را حفظ کند اما اسم تیم بزرگ است و جدال آنها با استقلال حتی در سخت‌ترین شرایط هم دیدنی خواهد بود.

هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: امسال تراکتور بیشتر بازیکنانش جوان و کم تجربه هستند و یکی از دلایلی که نتوانسته به بالای جدول راه پیدا کند همین مسئله است و من مطمئنم آنها مقابل استقلال با تمام قوا و انگیزه به میدان خواهند آمد تا بتوانند از آبی پوشان امتیاز بگیرند.

وی در مورد شرایط این روزهای استقلال اظهار کرد: استقلال توانست در یک بازی پرانتقاد مقابل ذوب آهن به یک برد حساس دست پیدا کند. این تیم با پایان نیم فصل و درگیر شدن بازیکنانش به ویروس کرونا هنوز نتوانسته هماهنگی دور رفت را داشته باشد و در سه بازی گذشته تنها به پیروزی رسیده است.

بیشتر بخوانید:

غیبت یک بازیکن استقلال در سفر به تبریز

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که برخی‌ها انتقاد می‌کنند که استقلال زیبا بازی نمی‌کند گفت: به تیم‌هایی که تنها زیبا بازی می‌کنند امتیاز نمی‌دهند. استقلال توانسته بدون اینکه زیبا بازی کند حریفان را شکست داده و صدرنشین باشد و هواداران هم راضی هستند تا استقلال با همین روند پیش رفته و به قهرمانی برسد. البته این پیروزی‌ها می‌تواند با زیبا بازی کردن جذاب‌تر هم بشود و باید امیدوار بود که شاهد بازی‌های زیبا توأم با پیروزی از دیدار برابر تراکتور باشند.

وی در مورد عملکرد صالح حردانی و آمانوف دو بازیکن جدید در استقلال افزود: حردانی یک بازیکن شناخته شده است. او در فولاد هم بازی‌های خوبی از خود به نمایش می‌گذاشت و مطمئناً هر چه از زمان حضورش در استقلال بگذرد بهتر هم خواهد شد. آمانوف هم نشان داد که می‌تواند بهتر از این باشد. باید به او زمان داد و در کنار دیگر بازیکنان به هماهنگی کامل دست پیدا کند.

حقی در مورد بیانیه‌هایی که دو باشگاه ذوب آهن و استقلال بعد از بازی علیه یکدیگر صادر کردند گفت: یک سوال و یک جواب شروع این اتفاق بود. شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که این سوال و جواب باعث شود دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران این چنین برای یکدیگر بیانیه صادر کنند. اعتقاد دارم دو باشگاه باید صبور باشند و برای هر چیزی واکنش نشان دهند. مجیدی هم باید توجه داشته باشد که تیمش در حال حاضر، صدرنشین جدول است و خیلی‌ها دوست دارند آنها را به زیر بکشند. بنابراین باید تنها تمرکزش بر روی موفقیت تیمش باشد تا روند صدرنشینی خود را تا پایان فصل و بالا بردن جام ادامه دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس