فریادشیران:رئیس هزار شبهه با خردجمعی برکنار شد/تا خدا هست،پیوندهای شیطانی پودر می‌شوند

کارشناس فوتبال کشور گفت: آقایان پیوند اخوت، کووالانسی، شرکتی و استراتژیک داشتند اما تا وقتی خدای بالاسر وجود دارد، تمام این پیوندهای شیطانی، رمالی و جادوگری، پودر می‌شوند.

به گزارش مشرق، نادر فریادشیران در خصوص عزل شهاب عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال با رای اعضای هیات رئیسه، اظهار داشت: واقعا شجاعت اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که با خرد جمعی توانستند رئیسی که هزار شبهه داشت را برکنار کنند، قابل تحسین است.

وی افزود: این اتفاق باید زنگ خطری برای روسای فدراسیون‌های دیگر باشد که هیات رئیسه‌ها قدرت تعویض دارند. این اتفاق برگ زرینی در تاریخ ورزش کشور بود چرا که توانستند با خرد جمعی به دوران خوبان عالم و خودکامگی یک نفر پایان بدهند. فیفا و AFC قطعا از این اقدام قانونی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حمایت می‌کنند.

تمام دوستان و مشاورین جادوگری، رسانه‌ای و ... عزیزی خادم را مرخص کنید

کارشناس فوتبال تصریح کرد: نتایج تیم ملی را باید از این فدراسیون جدا کرد. این نتایج حاصل فرایند تمام مربیان داخلی تا به امروز است. اگر بخشی از این نتایج را هم مربوط به دوران عزیزی خادم بدانیم با این حال او مشکلات زیادی داشت. باید تمام مشاورینش در فوتبال اعم از رمال و جادوگر و رسانه‌ای و... و کسانی که کورکورانه تبعیت می کردند مرخص شوند. این افراد دلسوز فوتبال نیستند.

فریاد شیران با اشاره به وعده‌های انجام نشده عزیزی خادم گفت: قرار بود فدراسیون فوتبال را چابک کند، آیا این اتفاق افتاد؟ شما ببینید چقدر دوست و مشاور رسانه‌ای و... در اطراف او هستند. هیات رئیسه باید این افراد را بیرون کند. بهاروند و مهرعلی بیشتر از ۸ماه است که به صورت غیرقانونی فعالیت دارند. هرچه حکم دادند، عزل و نصب کردند، چک کشیدند، پول دادند و... همه غیرقانونی است. الان هیات رئیسه باید به این مسائل رسیدگی کند.

وی افزود: مهردادسراجی جزو اولین نفراتی بود که به مخالفت با این مسائل پرداخت. برخی صحبت از ضعف مدیریت او در باشگاه سایپا می‌کنند اما شرایط فعلی این باشگاه برای دیروز و امروز نیست و حاصل یک برآیند و فرآیند از گذشته است. باید در جای خودش به این مساله رسیدگی شود. اکنون سراجی هم متوجه تاثیرگذاری افکار عمومی و رای هیات رئیسه شده است.

کارشناس فوتبال با اشاره به رای کمیته استیناف برای شکستن محرومیت ۶ماهه سراجی با رای کمیته اخلاق، عنوان کرد: باید از کمیته استیناف که افرادی مانند موسوی در آن حضور دارند یک تشکر ویژه کنم. او استاد مسلم دانشگاه در حوزه قضا است. کمیته استیناف به ریاست علیرضا صالحی تصمیم شجاعانه‌ای گرفت. برعکس کمیته اخلاق که نشان داد تابع جریانات مدیریتی است. این اتفاق میمون را به فال نیک می‌گیرم که هشداری برای تمام مدیران متخلف در ورزش کشور است.

آقایان با هم پیوندهای شرکتی و شیطانی داشتند

وی افزود: این اتفاق با ۸ رای یعنی اکثریت آرا رخ داد و یک نفر رای ممتنع نداد. مطمئن باشید مجمع هم به این جمع بندی خواهد رسید که عزیزی خادم لیاقت ندارد. به او پیشنهاد می‌کنم با این عنوان که توانستم تیم ملی را در سریع ترین زمان به جام جهانی ببرم، استعفا بدهد. بگذارید پزش را بدهد و افتخارش را هم ببرد. حالا که رفته و شرش کنده شده، به خصوص با این شرکت‌های کذایی و "ا.ا" !

فریادشیران گفت: من با عزیزی خادم، مهرعلی و بهاروند، والله و بالله هیچ زاویه شخصی ندارم. مشکل من با این آقایان، "ا.ا" است. ۱۷سال پیش در مورد خوبان عالم صحبت کردم. او باعث شده خیلی از آدم‌ها در این فوتبال چه روحی و چه جانی صدمه ببینند. چون این‌ها پیوند اخوت، کووالانسی، شرکتی و استراتژیک داشتند. این‌ها پیوندهای نامیمون است اما تا وقتی خدای بالاسر وجود دارد، تمام این پیوندهای شیطانی، رمالی و جادوگری، پودر می‌شوند.

وی افزود: برای سراجی و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پیامی فرستادم که اول جلسه بگویند "بسم الله الرحمن الرحیم. لا حَولَ و لا قُوّةَ إلّاباللَّه العلیّ العظیم." تا هرچه سحر و جادو و دعای این آقاست پودر شود. کما اینکه دیدید با ۸رای قاطع این اتفاق افتاد و آن را به خانواده فوتبال تبریک می‌گویم. کار هیات رئیسه، مجمع و وزارت ورزش از این به بعد خیلی مهم است. کسی را باید در مجموعه فدراسیون بگذارند که آگاه، سالم و با دانش باشد. با خرد جمعی فوتبال را جلو ببرد.

در کمیته اخلاق باید فردی بدون وابستگی حاضر شود

کارشناس فوتبال با اشاره به حوزه‌های مختلف فدراسیون فوتبال عنوان کرد: فوتبال ما فقط تیم ملی بزرگسالان نیست. در رده‌های پایه ببینید چه اتفاقاتی می‌افتد. چرا تکلیف مربان رده‌های مختلف مشخص نشده؟ همین تیم ملی امید هم که دست و پا شکسته به مهدوی کیا دادند کدامشان قرارداد دارند؟ چرا مربیان خارجی رفتند؟ چه برنامه‌ای دارند؟

فریاد شیران در مورد لزوم برخورد با فساد فوتبال اظهار داشت: باید پای دلالان فوتبال و افراد فاسدی که تعیین کننده خیلی از مسائل هستند بریده شود. در کمیته اخلاق باید هرچه سریعتر آدمی قوی، وارسته و بدون وابستگی حاضر شود که جلوی جریانات ناسالم را بگیرد. این آقا نشان داد به درد فوتبال نمی‌خورد. مطمئنم با این رایی که داد، از عدالت ورزشی به دور بود. باید فردی را بگذارند که مطلع، با سواد، متعهد و با تجربه باشد. از همین افرادی که در کمیته استیناف هستند می‌توانند استفاده کنند. اگر آدم قوی باشد، جلوی پلشتی‌ها، تخلفات داوری، دلالان و زدوبندهای فوتبال را می‌گیرد. البته کارخیلی سختی است. 

برکناری عزیزی خادم نتیجه تلاش آدم‌ها و رسانه‌های صادق بود

وی تصریح کرد: از این موضوع خیلی خرسندم. این اتفاق نتیجه تلاش آدم‌ها و رسانه‌های صادق بود که دنبال حقیقت و پاکی فوتبال هستند. امروز روز خوبشان است. با اینکه عزادار یکی از اقوام هستم اما بابت انرژی خوبی که به فوتبال کشور وارد شد و دیدیم با قانون می‌توان جلوی سو مدیریت را گرفت، خوشحالم.

فریادشیران خطاب به سرپرست جدید فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رئیسه، گفت: آقای سراجی و اعضای هیات رئیسه؛ به داوران، هم اهمیت بدهید و هم نظارت شدید داشته باشید. داوران ما آدم های بسیار شریفی هستند ولی مثل ما مربیان در آن‌ها نیز افراد نخاله حضور دارند که باید جدا شوند. در کمیته اخلاق حتما تجدید نظر کنید. کمیته انضباطی یک کمیته منفعل شده است. اولین روزی که از طریق کانون مربیان با عزیزی خادم دیدار داشتیم، این موارد را به خودش گفتم. گفتم به جز استیناف بقیه کمیته ها را درست کنید. چرا در این مدت، کمیته آموزش ما تعطیل است؟ کمیته تیم‌های ملی کجاست؟ هیات رئیسه باید به این مسائل ورود کند. باید تصمیم عاقلانه بگیرند که از این پس نگران مشکلات فوتبال نباشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    16 1
    سلام آیا بهتر نیست فرآیند انتخاب ایشان را بررسی کنید تا دوباره چنین اتفاقاتی نیافتد؟ بنظرم لکه ننگی بود بر دامان فوتبال ما !!!
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    7 0
    پس تکلیف میلیاردهایی که با فساد و زد و بند چاپید چی میشه ؟ همین ؟ فقط برکنار ؟!
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      4 0
      ببخشید شما؟ داداش خوده دستگاه های نظارتی میگن ایشونو به دلیل ارتباط با جادوگر، مماشات با مهدوی کیا در مورد داستان پرچم اسرائیل و لباس فوتبال زنان عزل کردن. بعد شما چطوری و از چه کانالی متوجه شدی که ایشون دزدی کرده، در حالی خود مسئولین هنوز خبر ندارن!!! فکر کنم خواستی فقط یک نظری بدی...
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    2 0
    منظورم فوتبال و این اقا نیست چون نمیشناسمش کلی عرض میکنم .خدایا تو که اینقدر خوبی پس بنده هات به کی رفتن؟؟ که اگه همه دنیا به هم شن بخوان کسی رو بالا ببرند یا زمین بزنند تو نخواهی نمیذاری تو نمیذاری
  • حمیدرضا US ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    2 7
    اگر این حرفا را میزنند تا مردم خر بشند باید بگم اون دوران تموم شده عزیزی خادم فقط بخاطر اینکه دروغ و لابی گری برای پرسپولیس و استقلال نکرد تا از جام باشگاه های اسیا حذف نشوند برکنارش کردند بقیه ش فقط شامورتی بازیه فقط یک سوال چرا بقیه رییس های فدراسیون که این هم خلاف کردند هیچکس نگفت بالا چشمشون ابرو رسانه ها هم بطور مشخص با جهت دهی می نویسند ...
  • محمدایوب IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    12 0
    حال باید مردم ببینند در یک فدراسیون که این وضع وتعویض یک نفر این همه هزینه دارد ومشکل رییسی که همه فریاد میزنند شیاطین درون دولت وجامانده از دولت اعتدال واستهال ونکبت که مانند طاعون در بدن انقلاب وکشور رسوخ کردند چقدر سخت و هزینه دارد شیطان 😈 شاگرد شیخ عبا شکلاتی تاج زاده می‌گفت ما در تمام ارکان نظام ودولت رسوخ کردیم پس خدا کمک رییسی کند وبه مردم صبر دهد ببینید تا کجا رسوخ کردند رییس دزدها می‌گفت دست به برادر دزدم بزنید جنگ راه میندازم
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    5 0
    رئیس هزار شبهه با خردجمعی برکنار شد/// فکر کردم حجاریان برکنار شده!
  • patriot IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 0
    مردک عجب اراجیفی بافته انگار خودشون پاک و منزه هستن همچین راجع به بدبخت صحبت می کنند که انگار صبح و شب رمالی و جادو می کرده فوتبال یعنی مافیا یا با آنهایی یا دشمنشون.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    0 0
    کم کم دارم فکر می کنم خادم چه آدم خوبی بوده که همه ریختن سرش و عین آب خوردن برکنارش کردن. مگر تاج و کفاشیان و بقیه اینهمه خیانت کردند کی جرات کرد مانع شه یا برکنارشون کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس