واکنش نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اقدام ضد فلسطینی استرالیا

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بلافاصله پس از «تروریستی» خواندن جنبش مقاومت اسلامی حماس از سوی استرالیا، از این کشور تمجید و قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مورد اعلامیه دولت استرالیا مبنی بر تصمیم خود برای معرفی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به عنوان یک سازمان تروریستی اظهار نظر کرد.

«اوفیر جندلمن» سخنگوی نخست وزیر اسرائیل به نقل از بنت گفت: «من از تصمیم استرالیا در تروریستی شناختن کلیت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس استقبال می‌کنم».

بنت در ادامه افزود: من از دوستم، «اسکات موریسون» نخست‌وزیر استرالیا تشکر می‌کنم که پس از گفتگوی ما در مورد این موضوع مهم، در این زمینه اقدام کرد. این گام مهم دیگری در مبارزه جهانی با تروریسم است».

استرالیا امروز اعلام کرد که قصد دارد جنبش  مقاومت اسلامی فلسطین «حماس»  را با شاخه‌های نظامی و سیاسی خود به عنوان «سازمان تروریستی» معرفی کند تا آخرین کشور غربی باشد که این اقدام را انجام داده است.

«کارن اندروز»  وزیر امور داخله استرالیا با اعلام تعیین هشت سازمان ادعا کرد: «دیدگاه‌های حماس و گروه‌های افراط‌گرای خشونت‌آمیز که امروز در فهرست (تروریستی) قرار گرفته‌اند،  نگران‌کننده است و در استرالیا جایی برای ایدئولوژی‌های نفرت‌انگیز آنها وجود ندارد».

پیش از این آمریکا، انگلیس، آلمان و برخی دیگر از متحدان غربی رژیم صهیونیستی این اقدام ضد فلسطینی را  انجام داده‌اند.

اخیرا نفتالی بنت و نخست وزیر استرالیا در حاشیه کنگره شرایط اقلیمی سازمان ملل با یکدیگر دیدار کردند.

نفتالی بنت اعلام کرد: «من از او (اسکات موریسون) برای انجام سفر رسمی به اسرائیل دعوت کردم. ما درباره بهبود وضعیت اقلیمی جهان و تقویت روابط بین دو کشور (تل‌آویو و کانبرا) صحبت کردیم».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «علاوه بر این، من از او خواستم که استرالیا رسما حزب‌الله را به عنوان یک سازمان تروریستی بشناسد».

درخواست نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از نخست‌وزیر استرالیا در شرایطی مطرح شده که طی سال‌ها تل‌آویو از متحدان غربی خود خواسته‌  تا حزب‌الله لبنان را به عنوان یک سازمان تروریستی به رسمیت بشناسند و فعالیت‌هایش را ممنوع کنند.

در سایه تحولات اخیر منطقه و پیروزی‌های مکرر محور مقاومت در برابر محور صهیونیستی، اقدامات خصمانه اخیر استرالیا ضد مقاومت فلسطین و لبنان  ادامه دارد. قرار دادن گروه‌های مقاومت منطقه در لیست سازمان‌های تروریستی توسط کشورهای غربی، حربه کثیفی است که آمریکا و هم پیمانان آن هنگام احساس خطر از جانب مقاومت به آن متوسل می‌شوند.

همچنین در سایه نتایج نبرد «شمشیر قدس» و افزایش قدرت نظامی حماس که از دستاوردهای محور مقاومت ناشی می‌شود، متحدان غربی رژیم صهیونیستی در تلاش برای حذف حماس به نفع تشکیلات خودگردان فلسطین هستند که در هماهنگی کامل با صهیونیست هاست.

دلیل عمده کمپین جدیدی که محور غربی-عربی-عبری تحت رهبری آمریکا ضد محور مقاومت به راه انداخته ترس از قدرت این حور و خطر روزافزون آن برای موجودیت رژیم اشغالگر صهیونیستی است. به همین دلیل تشدید این گونه اقدامات خصمانه ضد مقاومت در مرحله شکست متحدان آمریکا و پیروزی دشمنان آن در منطقه، جای تعجب ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس