نجات ۸ نفر از آوار انفجار مجتمع مسکونی رباط کریم/۳ نفر فوت شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از نجات ۸ نفر از آوار انفجار مجتمع مسکونی رباط کریم خبر داد و گفت: طی این حادثه ۳ نفر فوت شدند.

به گزارش مشرق، شاهین فتحی شامگاه چهارشنبه د ر خصوص امدادرسانی و وضعیت حادثه دیدگان حادثه انفجار مجتمع مسکونی رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت ۲۰:۱۰ امشب، گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان سه طبقه در محله «شیریندر» رباط کریم از عوامل ناجا به جمعیت هلال احمر اعلام شد.

وی گفت: بلافاصله سه تیم امداد و نجات از هلال احمر رباط کریم به همراه دو تیم سگ‌های زنده یاب به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی اولیه مشخص شد، تعداد زیادی از افراد در زیر آوارها قرار دارند.

فتحی با اشاره به این که عملیات امداد و نجات ادامه دارد، بیان کرد: امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر با همکاری آتش نشانی و دیگر عوامل امدادی و خدماتی، موفق شدند ۸ نفر از افراد زیر آوار را نجات دهند که حال این افراد مساعد گزارش شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به این که حادثه که به گفته کارشناسان به علت نشتی گاز و انفجار رخ داده است، اضافه کرد: متأسفانه در این حادثه سه نفر فوت شدند و عملیات نجات برای رها سازی دیگر نفرات احتمالی ادامه دارد و عوامل هلال احمر به ویژه تیم سگ‌های زنده یاب، مشغول عملیات جستجو و نجات هستند.

وی با بیان این که امداد رسانی عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان رباط کریم به حادثه ریزش ساختمان و ایجاد آوار در رباط کریم، ادامه دارد، گفت: با تلاش نیروهای هلال احمر و دیگر عوامل امدادی، ۸ نفر از زیر آوارها خارج که حال یکی از آن‌ها وخیم است و متأسفانه ۳ نفر فوت شدند.

فتحی عنوان داشت: در این عملیات ۲۶، نیروی عملیاتی از جمله پرسنل و نیروهای داوطلب حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس