کد خبر 1340363
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
اعلام آرای انضباطی فدراسیون فوتبال/ بازیکن استقلال جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازیکن تیم فوتبال استقلال را به دلیل تخلف در بازی با هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر جریمه کرد.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه هوادار تهران علیه باشگاه استقلال مبنی بر بهره بردن از 12 بازیکن به جای 11 بازیکن در زمان به ثمر رسیدن گل دوم تیم استقلال در بازی مورخ 15 بهمن ماه با این توضیح که امیرحسین حسین‌زاده که با آرمان رمضانی تعویض  شده، در زمان به ثمر رسیدن گل استقلال توسط امیرارسلان مطهری همچنان در زمین مسابقه حضور داشته است.

با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و همچنین مشاهده فیلم بازی که بیانگر ورود مجدد بازیکن تعویضی پس از خروج از زمین مسابقه در لحظه به ثمر رسیدن گل به زمین، بدون اجازه داور است، در نتیجه مستند به بند «و» ماده 52 مقررات انضباطی مصوب 1397 که ورود بازیکن به زمین مسابقه با ورود مجدد بعد از خروج بدون اجازه داور را مصداقی از تخلفات جزئی و بازیکن را نیز مستحق دریافت کارت زرد عنوان کرده و نظر به اطلاق این مقرره، بر همین اساس تخلف بازیکن امیرحسین حسین‌زاده مبنی بر ورود مجدد بعد از خروج از زمین مسابقه بدون اجازه داور را محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد 51، 52 و 117 مقررات انضباطی متخلف به پرداخت مبلغ دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رأی صادره قطعی و قابل اجراست.

درباره دیگر شکایت باشگاه هوادار از داور مسابقه مبنی بر ارتکاب اشتباهاتی در امر داوری با توجه به محتویات پرونده و نظر به اینکه موضوع شکایت از مصادیق بند دو ماده 15 مقررات انضباطی تشخیص داده نمی‌شود در نتیجه اتخاذ تصمیم راجع به موضوعات اعلامی در صلاحیت کمیته داوران فدراسیون بوده است و بدل پرونده در این خصوص به آن کمیته ارسال می‌شود.

* دیدار تیم‌های عقاب تهران و فولاد نوین اهواز از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم برگزار شد که تیم فولاد نوین اهواز به دلیل داشتن شش بازیکن اخطاری به مبلغ 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. علی عادلی بازیکن تیم فولاد نوین اهواز نیز به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن تیم حریف به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* دیدار تیم‌های شاهین بندر عامری و اترک بجنورد برگزار و از سوی فرشید عبدل‌زاده بازیکن تیم اترک بجنورد تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (حمله ور شدن به داور) رخ داد. وی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شده است و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    10 5
    سه بر صفر به نفع هوادار نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر پرسپولیس بود کیلو کیلو امتیاز کم می کردند از پرسپولیس. شهرستانی ها سکوت کردند از دست مافیای کثیف سجادی.
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      3 2
      استقلال با همین امتیازهای کیلوئی تا اینجا پیش اومده!!!خخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      3 2
      فعلا بسوز لنگی خان. از بس سه بر صفر الکی بهتون دادن عادت کردید
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      4 1
      برای تیم پیروزی امتیاز کم میشد؟؟؟؟ انواع و اقسام کمک معیشتی و اسنپ‌جام و... که تقدیم تیم حکومت شده.
    • شیرن کازرون استقلال IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      4 1
      تا حالا کدام امتیاز از پرسپولیس کم شده مگه حکم شکایت تیم پدیده صادر نشده مگه مهلت پرداخت یا دیر کرد برای پرسپولیس صادر نشد مگه مهلت تمام نشده پس چرا از پرسپولیس امتیاز کسر نشد بازم بگوید وزیر استقلالیه
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      1 1
      زمان افشین قطبی تو اواخر لیگ ۶ امتیاز از پرسپولیس کسر شد و پرسپولیس با گل سپهر حیدری تونست قهرمان بشه، محض اطلاعت، و دیگه اینکه حکمی برای کسر امتیاز برا پدیده نیامده بود برخلاف شما که باوجود حکم کسر امتیاز صمد مرفاوی، امتیازی از شما کسر نشد! چیز دیگه ای هم اگه ذهنت و مشغول کرده بپرس ...
  • محسن IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 2
    سه امتیاز بازی با گل گهر سه امتیاز بازی با نساجی سه امتیاز با هوادار . نه امتیاز باید از الاستقلال کم می شده است اما سجادی هدفش قهرمان نشدن پرسپولیس و شهرستانی ها است. فوری قانون برای الاستقلال درست می کنند تا امتیاز کم نشه از الاستقلال السجادی. قوانین فوتبال ایران با دنیا فرق می کند.خخخخ ههههه
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 0
    یه وخ ور شکست نشید!!!! زحمت کشیدید اینم محض خالی نبودن عریضه!
  • SE ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 1
    تا حالا 6 امتیاز مفت و ناحق را ریختند به جیب کیسه تا جام بکیرند و از بی جامی دق مرگ نشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس