تجمع هدفمند مقابل فدراسیون فوتبال در آستانه جلسه هیئت رئیسه

در آستانه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، امروز تجمعی هدفمند مقابل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش مشرق، امروز حدود ۳۰ نفر مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کرده و علیه شهره موسوی نایب رئیس بانوان این فدراسیون موضع گرفتند. این اتفاق آن هم در فاصله چند روز تا برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عجیب، مشکوک و هدفمند به نظر می‌رسد.

گفته می‌شود پس از محرومیت عجیب مهرداد سراجی عضو هیئت رئیسه فدراسیون از سوی کمیته اخلاق، عده‌ای با هدف مشخص سعی در ایجاد مشکل برای اعضای دیگر هیئت رئیسه دارند و تجمع امروز نیز در همین راستا شکل گرفته است.

در همین زمینه شنیده می‌شود این افراد قصد دارند روز پنجشنبه هفته جاری و همزمان با جلسه هیئت رئیسه مقابل مرکز ملی فوتبال (محل برگزاری جلسه) حضور یافته و در آنجا نیز دست به تجمع بزنند.

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال طبق قانون و اساسنامه قصد برکناری عزیزی خادم را دارند. از روزی که چنین موضوعی مطرح شد تحرکاتی برای تحت فشار گذاشتن این افراد آغاز شد. شهره موسوی نیز یکی از امضا کنندگان نامه برکناری رئیس فدراسیون است.

همه این اتفاقات در حالی رخ داده که کمیته اخلاق فدراسیون به عنوان رکن قضایی مستقل، در رفتاری مغایر قانون با انتشار بیانیه‌ای از رئیس فدراسیون حمایت کرده است، موضوعی که انتقادهای شدیدی را به دنبال داشت و استقلال این کمیته را زیر سؤال برده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس