قالیباف حاج قاسم

دست‌هایی که اتاق عملیات یاس را مدیریت می‌کند خوب می‌داند که این پرونده بعد از دو سال از رسیدگی دقیق و کامل هیچ آورده‌ای نخواهد داشت، یاس حالا به اسم رمز عملیات علیه موقعیت حاج قاسم بدل شده است.

سرویس سیاست مشرق- در روزهای اخیر بازنشر فایل صوتی از گفتگوی دو مسئول وقت سپاه پاسداران درباره تخلفات صورت گرفته در یک پرونده با واکنش‌هایی در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها روبرو شده است. این فایل اولین بار در یک کانال تلگرامی بی‌نام‌ونشان منتشرشده و حالا بعد از دو سال عملیات روانی روی آن کلید خورده است.

محتوای این فایل حاکی از بررسی احتمال تخلف از سوی برخی اشخاص و نیز اهتمام جدی مسئولان وقت برای پیگیری آن است. فرمانده وقت سپاه بعد از استماع آن گزارش و اطمینان از صحت آن بلافاصله، دستور عزل افراد سوءاستفاده کننده را صادر کرده و این اشخاص را به دستگاه قضایی معرفی کرد.

قوه قضائیه نیز به‌صورت جز به‌جز پرونده را بررسی کرده و متناسب با جرائم احکام سنگینی چون زندان و رد مال را صادر کرده است. در یک نوبت حتی یکی از متهمان پرونده به خارج از کشور متواری شده که با اقدامات به‌موقع و ویژه آن فرد به کشور استرداد داده‌شده و اکنون در حال سپری کردن دوران محکومیت است.

درحالی‌که تمامی مراحل قضائی، بازپرسی و دادرسی این پرونده با صحت و سلامت اجراشده و همکاری‌های لازم از سوی نهادهای ذی‌ربط ازجمله حراست و حفاظت سپاه در برخورد با عوامل سوءاستفاده کننده با قوه قضائیه انجام‌شده است.

به ناگهان رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان سیا) با یک تیتر جنجالی از یک افشاگری جدید و مهم در یک پرونده فساد دریکی از مجموعه‌های وابسته به سپاه خبر داده تا به‌نوعی فضای رسانه‌ای را علیه برخی مقامات فعلی و سابق سپاه پاسداران هدایت کند.

 به‌طور طبیعی جنگ روانی دشمن علیه نهادهای انقلابی اقدامی عجیب یا غیرطبیعی محسوب نمی‌شود. این رسانه‌ها باهدف غوغا سالاری و ترویج تحریف توسط سرویس‌های خارجی مدیریت می‌شوند؛ اما رد پای بازنشر فایل منتسب به فرماندهان وقت سپاه تنها در خارج از کشور نبوده و یک «اتاق عملیات ویژه» باهدف ضربه به ارکان سپاه پاسداران در داخل کشور آن را مدیریت و در رسانه‌های ضدانقلاب هدایت کرده است.

فایل صوتی سپاه با چه هدفی بازنشر شده است؟ /  ترور «موقعیت قاسم» در تهران!

درست یک هفته قبل از بازنشر این فایل در رسانه‌های ضدانقلاب و شبکه‌های اجتماعی، یک حزب سیاسی اصلاح‌طلب به‌صورت عجیبی موضوع مجموعه «یاس» را به سر خط خبرها آورد. ۱۷ بهمن امسال آذر منصوری دبیر کل حزب اتحاد (باقی‌مانده حزب مشارکت) در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار بررسی مجدد برخی تخلفات در شهرداری تهران می‌شود.

در این نامه هیچ اشاره‌ای به روند دادرسی و احکام صادرشده توسط دادگاه نشده و به‌گونه‌ای وانمود می‌شود که پرونده یاس بدون هیچ اقدام مؤثری در بایگانی قوه قضائیه در حال خاک خوردن است!

جالب است بدانیم که اصلاح‌طلبان رادیکال در حزب اتحاد برای بار اول نبود که این عملیات را کلید زده‌اند. پیش‌ازاین محمود میرلوحی عضو ارشد این حزب در هنگام عضویت در شورای شهر تهران با استناد به نتایج به طرح تحقیق و تفحص از شهرداری (دوران مدیریت نجفی) مدعی شده بود که پرونده یاس به‌درستی در دادگاه رسیدگی نشده است. میرلوحی به دلیل نداشتن ادله و اسناد لازم و تشویش اذهان عمومی، توهین و نشر اکاذیب محکوم و به قید کفالت آزاد شد.

فایل صوتی سپاه با چه هدفی بازنشر شده است؟ /  ترور «موقعیت قاسم» در تهران!

در ماجرای بازنشر فایل مذکور، به طرز عجیبی گزارش منتشرشده توسط آمریکایی‌ها در رسانه‌های ضدانقلاب شباهت به نامه دبیر کل حزب اتحاد داشته و به‌نوعی برداشتی آزاد از آن نامه است. این نامه روز گذشته در اقدامی عجیب دوباره توسط خبرگزاری ایلنا (ارگان حزب کار) بازنشر شده است تا به‌نوعی فاصله زمانی میان انتشار اولیه آن با انتشار مجدد پرشده و خط دهی اصلاح‌طلبان به رادیو فردا سفیدشویی گردد.

هلدینگ یاس چه کرده است؟

در میانه‌های جنگ در سوریه نیروهای مقاومت و مستشاران سپاه باید از دو سو تیر و ترکش‌های ایستادگی می‌کردند. رزمندگان نه‌تنها باید در میدان در برابر دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت می‌کردند، بلکه باید نیش و کنایه‌های رئیس‌جمهور وقت را چون تیرهایی سمی و به‌مراتب دردآورتر را نیز تحمل می‌کردند.

حسن روحانی رئیس‌جمهور در هر جلسه یا جمعی که حاضر می‌شد به‌نوعی مخالفت خود با مقاومت را علنی می‌کرد. به‌عنوان مثل روحانی در جشنواره سلامت به ناگهان به یک موضوع جنگ در منطقه اشاره‌کرده و می‌گوید پول موشک‌های سپاه در سوریه را دولت می‌دهد. آگاهان خوب می‌دانستند که کنایه‌های روحانی در یک نشست غیرنظامی بی‌دلیل نیست و دولت او حاضر به پشتیبانی از رزمندگان در صحنه جنگ نخواهد بود.

این رفتار دولت‌های مستقر و تنها گذاشتن سپاه قدس در میدان، فقط مربوط به دولت روحانی نبود و محمود احمدی نژاد هم که بخشی از تحولات سوریه در زمان ریاست او بود، حاضر با حمایت مالی از محور مقاومت و رزمندگان در میدان نبرد نبود.

فایل صوتی سپاه با چه هدفی بازنشر شده است؟ /  ترور «موقعیت قاسم» در تهران!

همین دست سنگ‌اندازی‌ها باعث شد تا شرکت یاس تأسیس شود تا با انجام پروژه‌های عمرانی بخشی از منابع مالی لازم برای جنگ با تروریست‌ها تأمین گردد. البته یاس به دلایلی در انجام مأموریت خود بطور کامل موفق عمل نکرد، این شرکت به دلیل داشتن یک هیئت‌مدیره غیرنظامی و خارج از حیطه نظارت سپاه و شهرداری؛ متأسفانه از حیطه مأموریتی خود خارج‌شده و تخلفاتی در آن روی می‌دهد.

در فایل منتشرشده فرمانده وقت سپاه به‌صراحت از معاون اقتصادی خود (ذوالقدر نیا) می‌خواهد که با تشکیل جلسه و عدم دعوت از افراد متخلف زیر نظر خودش پرونده یاس مورد رسیدگی دقیق قرار بگیرد. حفاظت اطلاعات سپاه گزارشی دقیق از ماجرا تهیه‌کرده و پس از بررسی مجدد آن توسط فرماندهی وقت پرونده به‌صورت کامل رسیدگی شده و احکام صادرشده برای آن به‌سادگی قابل‌دسترسی برای عموم است.

در این پرونده کوچک‌ترین قصور نیز با سختگیری شدید مورد بررسی قرارگرفته است. به‌عنوان‌مثال یکی از مدیران بنیاد تعاون سپاه باوجودآنکه هیچ دخالتی در سوءاستفاده‌های صورت گرفته نداشته؛ اما به دلیل قصور در انجام مأموریت با حکم انفصال‌ازخدمت و دو سال زندان روبرو می‌گردد.

اهداف بازنشر یک فایل صوتی

در اسناد منتشرشده پس از جنایت فرودگاه بغداد مشخص شد که دشمن با توسل به عوامل نفوذی خود بارها سعی کرده است تا موقعیت حاج قاسم را پیدا کند. ماجرای اعترافات محمود موسوی مجد بخشی از اقدامات لو رفته‌ای است که اسناد آن منتشرشده است.

پس از به شهادت رسیدن فرمانده سپاه قدس دشمن فهمید که «موقعیت قاسم» تنها با شهادت و ترور فیزیکی ایشان از بین نمی‌رود. حاج قاسم در دل مردم منطقه تکثیر و انتقام خون او به یک سرود بین‌المللی تبدیل‌شده است.

اعلان علنی انتقام گرفتن از قاتلان در خانه خودشان باعث شده است که آن‌ها به تکاپو افتاده و فضا را علیه میراث حاج قاسم مسموم کنند. دست‌هایی که اتاق عملیات  یاس را مدیریت می‌کند خوب می‌داند که این پرونده بعد از دو سال از رسیدگی دقیق و کامل هیچ آورده‌ای نخواهد داشت.

یاس حالا به اسم رمز عملیات علیه موقعیت حاج قاسم در دل‌های مردم منطقه بدل شده است. همان جریان نئو فرقانی که سیره شهید سلیمانی را با نام عدالت‌خواهی فاقد مکتب و معرفت می‌دانست حالا دست در دست برخی از اصلاح‌طلبان و مأموران سازمان جاسوسی آمریکا علیه «موقعیت قاسم» اعلام قیام کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 129
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 32
  • علی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    33 41
    این فایل صوتی نشان از وجود عناصر نفوذی و یا احتمال ... توسط سیا هست لیکن آتش بیاری اصلاح طلبان در راستای اقدام دشمن وجز خیانت به کشور نیست با اینکه با متخلفین برخورد شده و آنان درصدد کش دادن این روند و ایجاد جالش های اجتماعی و امنیتی در کشورهستند در دستور کارقضایی قرارگیرد
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      10 12
      خیر اشتباه می کنید.
    • روزبه IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      9 5
      کار اجرایی انجام دادن برای نفع بری برای کشور خوب هست که نیروهای نظامی انجام بدن ولی کار اقتصادی به نظرم درست نیست
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      2 1
      اینا همه اش نشونه است.
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      14 2
      افساد طلبان بجای عوامفریبی باید در مورد مفاسد عظیم کرسنت و توتال و استات اویل و صندوق ذخیره فرهنگیان و غیره پاسخگو باشند.
    • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      8 3
      من گوش دادم چیزی توش نبود
    • عدی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      2 1
      اولا ایشان درست می گوید هم نفوذی داریم هم مفسد داخلی وهم مفت حرف زن زیاد
  • مهدی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    36 11
    هلدینگ یاس زمین بیت المال می‌گرفت
  • رضا صفری CA ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    47 41
    انظر علی ما قال ، و لا انظر علی من قال، هدف انتشار اصلا مهم نیست، در نص فایل به وضوح مشخص است چه افرادی به صورت واضح مشغول فساد هستند، لاپوشانی و دفاع ضعیف، چیزی را حل نخواهد کرد
    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      20 8
      اولا حدیث رو درست بنویسید: انظر الی ما قال (حرف اضافه الی درسته) ثانیا نص برای متن بکار میرود نه صوت ( نص فایل! ) ثالثا نمیدانم شما فایل صوتی رو گوش کردین یا نه؟این ادعای یک طرف ماجراست که بخشیش درست بوده و بخشیش نادرست آیا منطق حکم نمیکنه ادله و مدعای طرف مقابل رو هم شنید؟ پرونده هلدینگ یاس در دادگاه بررسی و رأی صادر شده ( با شنیدن اظهارات طرفین) رابعا اون کسی که در فایل خواستار روشن شدن موضوعه فرمانده کل وقت سپاه است یعنی بالاترین مقام سپاه طالب عدالت و حقیقته نه لاپوشونی یا ختم مسأله اون هم زمانیکه هیچ خبری از فشار رسانه ای نیست خامسا: در مورد حاج قاسم عزیز که هدف اصلی دشمن آلودن ساحت پاک ایشون بود حاجی اگه دنبال دنیا بود میتونست با سازش با قارونهای منطقه بلکه یهودی و آمریکایی میلیاردها دلار سرمایه بیندوزه دنیا رو به حاجی میدادن ولی براش کوچیک بود کسی که به معنی تمام کلمه جونش کف دستشه اصلا دنیا به چشمش نمیاد
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    27 14
    اختلاف داخلی بوده
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    36 19
    چرا خود سپاه این رو رو نکرد
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      16 14
      که چی بشه؟
    • بی نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      24 16
      اتفاقا رو شده بود چند سال پیش این معاندین اومدن دوباره یک جوری وانمود کردن که انگار ویژه خاصی کشف کردن
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    59 32
    نور خدا با دهنهای ناپاکشون خاموش نمیشه... هرچند به ابزار رسانه ایی متوسل شدند... ولی خاموش شدنی نیست نور خدا...
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      48 5
      دقیقاً و این وعده خداست
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      2 14
      نور خدا رابر این اعمال شنیع نگذار
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      11 1
      تهمت و دروغ ابزار دشمن خدا هست... چقدر دستشون خالیه... حقیقت همیشه پیروز هست. خاک برسرشون که از حقیقت فراری اند... از سازندگان داعش کثیف، کثیفی برآيد
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    55 26
    بر ذات کثیف سرمایه های اسرائیل در ایران لعنت
  • حسینی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    2 8
    سلام ادمین جان پیج شما بسته شده در اینستا
    • DE ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      7 1
      بسکه تبیین میکنه
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      18 33
      از بس اینجا نظرات مردمو سانسور میکنن اینستا هم چوب خداست برای اینا
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      6 8
      چقدرم نظرات مردم سانسور میشه داریم می‌بینیم خخخ
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    32 17
    اگر امریکا واستکبار شرق وغرب نتونند کاری کنند جاسوسانشان سعی بر ضربه خواهند داشت
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    20 24
    کافیه موسی عصاشو بلند کنه یه کلمه اقا همه چیو می شوره میبره الان همون زمانه که زغال داغو باید کف دست نگهداشت
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      14 1
      توی همین فایل اشاره شده
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    39 5
    لطفاً اجازه دهید مردم واقعیتها را بدانند.
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      2 4
      اصلاً چرا ؟؟
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      2 5
      چرا از این مردم خوب و وفادار سوء استفاده میشه؟ چرا مردم نباید به مسئولین شان اعتماد داشته باشن؟
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    26 31
    لطفا به هیچ وجه اجازه ورود به ساحت شخصیت سردار عزیز دلها ندهید
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    28 19
    مرگ بر آمریکا و اسرائیل و توابع شان
  • سید فروزان CH ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    25 19
    طیف منافق اصلاح طلب با این اقدام بیشرمانه امنیت ملی مملکت را به خطر میاندازند که البته هدفشان این است اما در این موضوع چرا قوه قضاییه و نیروهای امنیتی مملکت اقدامی انجام نمیدهند ؟ تحریف و توهین به سردارمان قابل قبول نیست اینکه هدف منافقین اصلاح طلب خراب کردن شخصیت ایشان است شکی نیست
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      15 14
      اصلاحطلبها باید مجازات بشن؟!
  • حامد IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    23 32
    اف بر حسن روحانی و آلش
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      26 25
      روزی میرسه که بگی صد رحمت به روحانی و دورانش!!
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      14 8
      خطاب به ۱۴.۱۶اف بر حسن روحانی و پادوهاش عامل بدبختی مملکت بودن بعد تو می گی حسرت دورانش بخوریم برو عمو جون برو
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      11 4
      فقط نفوذی ها و جواسیس و رانت خواران و نجومی بگیران حسرت دوران نکبت بار ریاست جمهوری روحانی رو میخورند
    • ناشناس IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      16 4
      حتما البته وقتی بنی صدر از گور دراومد و رئیس جمهور شد میگیم رحمت بر روحانی
    • ماحسون IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      3 2
      اقای 14:16 منظورم قبر بود اشتباهی نوشتم خبر
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    36 14
    به هر حال فسادی روی داده که نباید روی می داد حالا به جای پاسخگویی حمله کردن به این و آن چه فایده ای دارد ؟
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    29 25
    درتروردانشمند فخری زاده و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی.مدعیان اصلاح همه جوره کمک ارباب کردند.وحالا دستور بعدی آمده وان فوت کردن چراغ محبوبیت وابروی سرداردلهاس.بریدون لیطفئوا نورالله بافوائهم..الله متم نوره ولو کره المنافقون .واربابهایشون مشرکون
  • ناراضي وضع موجود IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    19 16
    نه خير آقا خوب داريد لايي ميكشيد.
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      2 1
      خودتی ها
  • نصیری CA ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    18 23
    کوهی از دلایل وجود دارد که به روشنی نشان می دهد جریان «اصلاح طلب» در واقع ستون پنجم دشمن امریکائی است و بخصوص حسن روحانی در مدت هشت سال تسلطش بر قوه مجریه ،مجری مخلص نقشه های امریکا علیه سپاه بوده است. ندیده گرفتن خیانت های این عنصر مشکوک و همکاران و متحدینش ،ظلم به انقلاب ،شهدا بخصوص خاطره شهادت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی است.
  • سید فروزان CH ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    31 22
    غرلگدایان منافق اصلاح طلب ، دارند با آتش بازی میکنند ،کاری نکنند که آتش به اختیار ،مملکت را از شر این منافقین خلاص نماییم توهین و تحریف و دروغ در مورد حاج قاسم قابل گذشت و تحمل نیست
    • FR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      15 10
      اتفاقا باید ایران را از لوث همه منافق و از هر جناح خائن به ایران و اسلام شیعه ازاد کرد
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    50 14
    لعنت خدا بر خناسان . و درود پروردگار به روح آن بزرگمرد آزاده ، محبوب ذل مردم ایران و مسلمانان و آزادگان جهان
  • رضا IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    33 15
    چرت ميگيد جون داداش ، محمود سيف و عيسى شريفى مگه سپاه نبودند ؟!
  • یوسف GB ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    10 16
    هر وقت پایگاه انگللیسها ومزدورانش در کشوری متزلزل میشه شروع میکنند با حمله رسانه ای که خیلی حرفه ای در این مورد هستند تحریف واقع کردن ، که تاکتیک لو رفته است ، اگر به شوق کعبه در بیابان قدم میزنید از سرزنش خار مغیلان نترسید
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    11 8
    يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ صف.۸
  • کیایی IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    14 10
    نهال محبتی که ریشه در معرفت داشته باشد، در طوفانهای فتنه ها و تهمت ها فقط محکم تر می شود هر چقدر خواستید تهمت بزنید، ما بیدارتر می شویم!
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    28 0
    بالاخره باید در مورد بیت المال جواب داد.
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    12 11
    خدا موقعیت کسی را خراب نکنه اینا سگ کی باشن بخوان کسی را پایین بالا کنند
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    12 15
    آذرمنصوری را به جرم هماهنگی با صدای آمریکا قوه قضاییه توضیح بخواهد مگر شهر هرت است این فرد هر زمان هر چه دلش خواست غلط کند
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    47 12
    روحانی .سرطان.کمترین مجازات مصادره اموال.مصادره کاخش وزندان ابد یک حقوق کارگری به خانواده اش بایک خانه درجنوب شهر
  • mahmoudsalmani110 IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    3 12
    اینکه یک سیستم اجازه تخلف ندهد و کتخلف را محازات کند افتخار است حالا وقتی این ماجرا به اونور آب مربوط میشه مثل ماجرای خاوری که آمریکا اعتراف کرد در این دزدی ها سهم بالایی از طرف دستگاه جاسوسی اش داشته باید شک کرد!
  • وطنم IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    10 18
    هدف: گذاشتن کلمه "فساد" در کنار "سپاه" است که یک پس زمینه برای خبرهای آینده و ذهنیت مردم باشد که مردم خبرهای آتی را قبول کنند.
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    5 11
    تورا به خدا برای پاک شدن خودتان از اسم و جایگاه شهید بزرگوارمان حاج قاسم که باعث سرفرازی و عزت ملت مسلمان ایران شد مایه نگذارید
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    3 8
    البته یاس به دلایلی بطور کامل موفق عمل نکرد
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    9 13
    دولت فقط بودجه آرایشگر ریش روحانی رو داشته
  • حسام IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    3 14
    واقعا عجیبه آقای احمدی نژاد در زمانیکه مورد هجوم تبلیغاتی قرار گرفت از این عزیزان خواست که بودجه ای را که در اختیارشان گذاشت را با شفافیت اعلام کنند تا تهمت دزدی واختلاس بیت المال از بین برود اما سکوت کردند تا چهره قهرمان ملیمان خدشه دار شود اما بازی روزگار به اینجا رسید که اکنون باید پاسخگو باشند.
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    17 4
    مملکت که نیست
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    13 18
    دولت نامرد قبلی هنوز دستبردار مردم نیست. زندگی مردم را نابود کردند حالا نوبت اعتقاداتشونن
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      14 23
      یکی دیگه دزدی کرده یکی دیگه ماله کشیده یکی دیگه باید مجازات بشه؟!
  • امیر IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    3 14
    بی گناهی وپاکدستی احمدی نژاد ثابت شد اچون این عزیزان با سکوت کردن در مقابل در خواست احمدی نژاد از دریافت بودجه چهره ی بی گناهی را آلوده به فساد کردند.
  • احمدی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    6 12
    بی گناه پای دارمیره ولی بالای دار نمیره
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      1 1
      جوک گفتی! ؟!
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    17 1
    ایا اختلاف طبقاتی شدید وجود دارد؟ ایا مافیا های قدرت و ثروت در ایران هست؟ و00000000. ایا تخلفاتی مانند گم شدن دکل نفتی و اختلاس میلیاردی و قاچاق سازمان یافته و00000 دروغ است؟ اگر همه موارد را قبول داریم . باید قبول کنیم که این خلاف ها را یک معلم یا مغازه دار و0000 نمی تواند انجام دهد.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    4 9
    بقول شهید بهشتی: گاهی وقت ها خون دادن کافی نیست باید از آبرو گذشت
  • پری مجرد 45 ساله IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    8 21
    احمدی‌نژاد و حسن روحانی وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      0 5
      ؟
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    15 8
    خدا دشمنان خارجی و خائنین داخلی رو لعنت کنه.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    3 18
    روحانی و احمدی نژاد فرزندان ناخواسته جریانات سیاسی هستند
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      1 1
      بقایی
  • alizade IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    19 15
    سردار سلیمانی و یاران ایشان با این برنامه ها از بین نمیرود .کمال بی انصافی است در نبود ایشان
  • ناشناس IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    16 6
    هیچکسی معصوم نیست و همه در برابر قانون مساوی هستند .
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    5 12
    متاسفانه مسلمانان به دلیل عدم نظارت و انتخاب اصلح دائم درگیر فعالیت کلاهبرداری اند در حالیکه ترکیه به مدیریت دکتر اردوغان کشورهای اطراف پهپاد و تانک و خودروی شاسی بلند و سلول خورشیدی و سرم میفروشه
  • سید IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    4 11
    مطمئین باشید این نوع خبرپراکنی ها از طرف اصلاح طلبا،شبکه های مجازی وابسته و شبکه های معاند که در واقع یک زنجیره هستن ادامه دار خواهد بود و مهم اینه که دوستان انقلابی در کمترین زمان پاسخگو باشن
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    9 30
    ارادتم به سپاه و جناب قالیباف صد برابر شد دمت گرم مرد که جبهه مقاومت رو تنها نذاشتی
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    5 3
    آقا یک سوال ؟؟؟؟ مگر کار عمرانی چقدر سود داره که می توان یک جنگ تمام عیار را با آن سپری کرد ؟؟
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    1 1
    چرا در امریکا فردی پیدا نمیشه که بنغع ما کار کنه؟
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    26 3
    به شما ناهار دادند ؟؟ به دوستان شما چی ؟ ناهار دادند
    • پری مجرد 45 ساله IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      3 12
      خاک بر سرت
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    1 5
    معلومه. تخریب
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    1 4
    هر خاکریزی که ببینن به نفع ملت ایران و به ضرر استکباره رو میزنن.
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    2 3
    شما هم خوب یاد گرفته اید
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    1 3
    دقیقا مشرق
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    1 2
    دشمن تمام تلاششو میکنه.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    3 3
    اگر با تفاله های آمریکایی و صهیونیستی برخورد می شد، حالا اینطوری جولان نمی دادند.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    2 6
    اتفاقا این فایل فسادستیزی سپاه رو نشون میده. اونایی هم که تخلف کردن سپاهی نبودن.
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    4 8
    ما تمام هستیمان را فدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم خواهیم کرد کور باد اصلاح طلبان
  • US ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    14 8
    خفه شو بابا مشرق
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      7 3
      دقیقا
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
      0 1
      اتفاقا ضد مشرق باید اینجوری شوند
  • محمد IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    12 7
    کجای دنیا نیروی نظامی فعالیت اقتصادی داره؟
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      2 7
      همه جا !
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      2 6
      همه جای دنیا و تمام طول تاریخ مثلا مستشارهای امریکا زمان شاه در کنار اموزش تیر و تفنگ به سرباز ها گونی گونی عتیقه و بنگ و تریاک از ایران خارج میکردند
  • هموطن IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    5 7
    اگر سپاه نبود کشور هم نبود. ملت قدر رشادتهای پاسداران را در تشییع پیکر پاک حاج قاسم نشان داد. خداروشکر همان زمان نسبت به تنبیه عوامل دخیل این امر رسیدگی شده ولی همه بدونیم حکایت سپاه حکایت شیشه کریستال که ممکنه خط بخوره ولی همیشه کریستال میمونه. کسانی که این موقع این فایل رو تو بوق و کرنا کردن با سپاه که هیچی با اصل نظام مشکل دارن. کیه که ندونه این جماعت تو هشت سال گذشته به همه چی این مملکت گند زدن حالا با پررویی و وقاحت تمام مدعی هم هستن. ببندید دهنتونو
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    7 1
    حالا دنبال ناشر باشید
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    5 4
    افشای حقیقت هیچ صدمه ای به عشق حاج قاسم عزیزمان در دلهای این ملت شریف نمیزند و اصولا ربطی به این شهید بزرگوار پیدا نمی کند بجای پروژه سازی سعی کنیم که مدیریتمان را طوری برنامه ریزی کنیم تا دیگر شاهد چنین وقایع تلخ و چپاول بیت المال نباشیم .
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    5 9
    عشق است سپاه انقلاب اسلامی ایران
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    3 8
    این فایل که فسادستیزی سپاه رو نشون میده.
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    7 6
    حاج قاسم در قلب همه ی آزادیخواهان جهان می درخشه...
  • علیرضا IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    4 2
    تا زمانی که محاکمه افسادطلبان و سرمایه های اسراییل در ایران به تأخیر بیافتد آش همان است و کاسه همان
  • بابایی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    8 7
    درود بر سپاه عزیز
  • خلیلی نیا IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    6 5
    اون دو نفر خارج از مجموعه سپاه بودن. بعدشم محاکمه شدن. اینکه خوبه
  • حسین IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    3 6
    مثل اینکه در این کشور اراده ای برای برخورد با لجن پراکنی عده ای معلوم الحال وجود ندارد و اینها هر روز یک موضوعی را خلق و ایجاد موج و موج سواری میکنند ولی از طریق عمل به جهاد تبین مخصوصا در هیئت های مذهبی میتوان به بهترین وجه پته اینها را روی آب ریخت
  • GB ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    7 8
    خفه شو مشرق!
    • خودت IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      2 3
      خودت
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      2 4
      چرا مشرق عزیز خفه شه مگه کم زحمت می‌کشه تنها رسانه آیی که یاد و خاطره سردار دل عزیز رو هر روز تازه می‌کنه مشرق عزیزه مشرق هلوه برو تو گلوه
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    2 0
    خوب وقتی دولت وقت مخالف کاری هست،چیکار میکردن
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    3 5
    ارتشی و سپاهی دو لشکر الهی .....گور بابای مخالف و دو دوزه باز ملت فهیمتر از این هستند که با این دسیسه ها گول بخورند و ناامید شن
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    1 7
    در مورد جنایات و نسل کشی طالبان در افغانستان سکوت کرده اید جیک هم نمیزنید؟ دارند همه تاجیک ها را درو میکنند. همسوی با هم هستید؟
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      1 1
      اگر راست بگویید - که متاسفانه دروغ می گویید- دستشان درد نکند. هر چه نوکر آمریکا و احمد مسعود بچه آن قصاب محله افشار است بهتر است به درک واصل شود.
  • مهاجر FI ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    8 6
    چه خوب است، قوه قضاییه یکبار دیگر پرونده انفجار نخست وزیری ودر سال 60 را مورد تحقیق قرار دهد، تا پرده از روی خیلی مسائل کنار رود و اصلاح طلبان منافق سیه رو شوند.
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    3 1
    مرگ بر مفسدین
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    1 1
    طرز عجیب
  • هادی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    2 2
    چرا مواجیب بگیران رو پاک نمیکنید.ازاین مملکت. تاکی باید تاوان بدیم
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 4
    واقغا متاسفم برای تهمت زنندگان
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    3 2
    متاسفانه فساد تمام مدیران و مسئولین آلوده کرده و امیدی برای ملت باقی نمانده است
  • معلم IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 1
    اعتماد مردم به نظام بزرگترین سرمایه هست
  • ماحسون IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    2 2
    بارها گفتم با روی کار آمدن رئیسی اصلا اتفاقات عجیبی از منافین داخلی وخارجی علیه دولت ونظام انجام ،باید کاری کرد و ریشه داخلی اسهال طلبان خشکانده بشه و اعدام بشن
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    2 1
    این گروه نفوذ احیانا به سرکردگی ح.ر نیست؟ همان که با دلیل و بی دلیل در هر سخنرانی به سپاه می تاخت؟
  • عدی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 1
    بی شک دشمن ازهما نها که سیلی جانانه خورده نمی گذرد وما از دشمنان امام وملت وسپاه انتظار دیگری نداریم
  • عباد IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 1
    شما ببخشید پخش کننده فایل صوتی
  • NO ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 1
    باز نشر شده یا نشده یعنی چه شما باید به ملت توضیح بیدیم این فایل درسته یا ساختگیه همین
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 0
    فکر کنم گذاشتن این مطلب کار صحیحی نبود
  • امین GB ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 0
    هیچ‌کس‌نمی‌تواند به سردار سلیمانی لطمه‌بزند.
  • سعید IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 0
    فرقه منحوس بهایی،یهودی موسوم به اعتدال،اصلاحات،کارگزاران باید بخاطر نابودکردن صنعت هسته ای، همکاری و دادن گرای ترور دانشمندان کم نظیر هسته ای باید محاکمه شوند.خیانتها و جرایم امنیتی آنها در همه عرصه ها فراموش شدنی نیست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس