کد خبر 1339581
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
با این وضعیت به سهمیه لیگ قهرمانان نمی‌رسیم

آنتونیو کونته کاهش انتظارات در تاتنهام را خواستار شده و هشدار داده است که بر اساس نتایج اخیر اسپرز، کسب سهمیه لیگ قهرمانان غیرممکن خواهد بود.

به گزارش مشرق و به نقل از اسکای، به نظر می‌رسید که اسپرز در ماه ژانویه به سمت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حرکت می‌کند، پس از این که کونته بعد از ورودش ۹ بازی بدون شکست داشت خیلی‌ها به این تیم امیدوار شدند. با این حال، شکست مقابل چلسی، ساوتهمپتون و حالا وولوز، اسپرز را به شرایط قبل بازگردانده است. آن‌ها در حال حاضر پنج امتیاز با وستهم رده چهارمی فاصله دارند.

کونته که اکنون برای اولین‌بار از سال ۲۰۰۹ که سرمربی آتالانتا بود، سه بازی متوالی لیگ را باخته است، توضیح داد که تیمش چه مشکلاتی دارد. کونته به اسکای اسپورت گفت:  وقتی دو بازی را در خانه  می‌بازید  برای تیمی که می‌خواهد به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند غیرممکن است که این اتفاق بیفتد. ما می‌دانیم که باید بجنگیم تا چیز مهمی کسب کنیم، اما دانستن شرایط هم مهم است. شاید هواداران ما نباید از شکست ناامید شوند در عوض آن‌ها باید تلاش کنند و ما را به جلو سوق دهند و پشت سر ما بمانند. ما سخت با بازیکنان کار می‌کنیم و تعهد زیادی وجود دارد، اما اگر بخواهیم فقط تمرین کنیم کافی نیست. باید صبر کنیم. قدم به قدم و مهم است که واقع بینانه نگاه کنیم. اعتماد به نفس و فشار نیز بخشی از کار ماست و حالا فشار زیادی روی من و بازیکنان وجود دارد، اما این شرایط نیز بخشی از کار ماست.

این مربی ایتالیایی در ادامه گفت: توصیف شکست سخت است. این یکی از بهترین بازی‌هایی بود که انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم. ما مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، اما توضیح این که چگونه با دریافت دو گل شروع خودمان را باختیم سخت است.  تا پایان ما فشار آوردیم و تلاش کردیم تا گل بزنیم. موقعیت‌هایی خلق کردیم اما داریم درباره شکست دیگری صحبت می‌کنیم. ما به کار خود ادامه می‌دهیم و باید هر بار که بازی می‌کنیم برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم. اسپرز به بازی برای رتبه چهارم و لیگ قهرمانان عادت کرده است اما اکنون فکر می‌کنم همه باید متوجه شوند که چیزی نسبت به گذشته تغییر کرده است. ما باید این را بدانیم. من هر کاری برای بهبود وضعیت انجام می‌دهم. برای من حرف زدن از رده چهارم سخت است چون همیشه اهداف دیگری را دنبال کرده‌ام ولی من احمق نیستم و می‌دانم که تا پایان باید تلاش کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس