کد خبر 1339504
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۴
حسین شریعتمداری نمایه

ادعای مقابله با فساد برخی از مدعیان اصلاحات قبل از آنکه تعجب‌آور باشد،خنده‌دار است. ظاهراً خودشان را به فراموشی زده‌اند و اصرار دارند به یاد نیاورند که هم‌حزبی‌های آنها بالاترین رکورد فسادها را دارند.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان و در واکنش به انتشار فایل صوتی جلسه با فرمانده سابق سپاه نوشت: این روزها، انتشار یک فایل صوتی از مکالمه فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یکی از مسئولان دیگر سپاه در فضای مجازی و برخی از نشریات، دست به دست می‌شود و برخی از مدعیان اصلاحات با استناد به این فایل صوتی علیه سپاه یقه چاک می‌کنند! در این خصوص گفتنی‌هایی هست.

۱- این فایل صوتی دو سال قبل منتشر شده و پاسخ روشنگرانه‌ای هم دریافت کرده بود و اکنون پس از دو سال بار دیگر و این بار از سوی رادیو آمریکا باز نشر شده و علاوه‌بر شماری از مدعیان اصلاحات، تقریباً تمامی رسانه‌های غربی و عبری و عربی برای مقابله با سپاه به آن پرداخته و هنوز هم این هجوم همه‌جانبه ادامه دارد. چرا؟ بخوانید!

۲- در این فایل صوتی طرف مکالمه سردار جعفری (فرمانده سابق سپاه) گزارشی از یک سوءاستفاده و فساد مالی که در یکی از شرکت‌های پوششی سپاه اتفاق افتاده بود را به فرمانده سپاه ارائه می‌کند. تا اینجای ماجرا بسیار طبیعی است و گزارش فساد مالی به فرمانده سپاه نه فقط ناپسند و مذموم نیست، بلکه اقدامی پسندیده و حاکی از مسئولیت‌شناسی طرفین مکالمه نیز هست. 

۳- سردار جعفری، فرمانده وقت سپاه بعد از استماع گزارش و اطمینان از صحت آن بلافاصله، دستور عزل شریفی - شخص سوءاستفاده‌کننده- را صادر کرده و او را به دستگاه قضایی معرفی می‌کند. تا اینجای قضیه نیز به وضوح از مسئولیت‌پذیری فرمانده سپاه و دغدغه قابل تقدیر وی نسبت به بخش‌های تحت مسئولیت خود حکایت می‌کند. آیا غیر از این است؟

۴- دستگاه قضایی شخص سوءاستفاده‌کننده را تحت پیگرد قضایی قرار داده و حکم جلب او را صادر می‌کند. این نکته نیز نشانه سلامت دستگاه قضا و جدیت در پیگرد مفسدان اقتصادی است و صدالبته افتخارآمیز نیز هست.

۵- متهم بعد از اطلاع از ماجرا، و قبل از بازداشت به خارج از کشور می‌گریزد که در این بخش از ماجرا، دکتر قالیباف که متهم یاد شده معاون وی در شهرداری تهران بوده است، به اقدام هوشمندانه‌ای دست می‌زند و با لطایف‌الحیل معاون سابق و سوءاستفاده‌کننده خود را از خارج کشور به ایران منتقل کرده و برای محاکمه و مجازات به دستگاه قضا تحویل می‌دهد. تا اینجای ماجرا نیز به وضوح از پاکدستی، مسئولیت‌شناسی و تعهد فرماندهان و مسئولان سپاه حکایت می‌کند.

۶- متهم در دستگاه قضایی محاکمه می‌شود و علاوه‌بر حبس، استرداد اموال به غارت برده نیز از جمله محکومیت‌های اوست که هم‌اکنون زندانی است و بخشی از اموال هم از او بازپس گرفته شده است.

فرمانده وقت سپاه، مدیران ذیربط و آقای قالیباف باید در مقابل فساد اقتصادی مورد اشاره چه اقدامی انجام می‌دادند که نداده‌اند؟! شریفی نیز مانند سایر مفسدان اقتصادی دست به فساد زده و از سوی سپاه عزل و معرفی و بازداشت شده. عزل و تحویل وی به دستگاه قضا و بازگرداندن او از خارج کشور نشانه سلامت و پاکدستی سپاه است یا...

از رسانه‌های آمریکایی و اروپایی و صهیونیستی و نوکران عربی آنها انتظاری نیست آنها باید هم داستان را وارونه جلوه دهند و از این ماجرا علیه سپاه پاسداران که آرزوهای استکباری و حاکمیت‌های دست‌نشانده و مزدور آنها را برباد داده و می‌دهد انتقام بگیرند، ولی برخی از مدعیان اصلاحات با چه انگیزه‌ای در این شیپور فریب می‌دمند؟! و چه کینه‌ای از سپاه دارند؟! بخوانید!

۷- در بخشی از مکالمه یاد شده سخن از شهید بزرگوار، سپهبد قاسم سلیمانی نیز به میان آمده و به این مسئله اشاره شده است که قرار بوده سپاه قدس هم از سود شرکت یاد شده سهمی داشته باشد. کجای این ماجرا ناپسند و پلشت است؟! و چنانچه شرکت مورد اشاره با فساد اقتصادی یکی از اعضاء روبه‌رو نشده و درآمدی کسب کرده بود و حاج قاسم عزیز و بزرگوار ما سهمی برای سپاه قدس دریافت می‌کرد، آن را در چه راهی هزینه می‌کرد؟ آیا نجات زن و مرد و کودک این مرز و بوم از چنگال تکفیری‌های وحشی جرم بود؟ و کسانی که ناجوانمردانه این ماجرا را وارونه جلوه می‌دهند به اسارت زنان و دختران خود به دست داعش و فروش آنها به عنوان کنیز! راضی بوده و هستند؟! و آیا حتی از تصور آن نیز پشتشان نمی‌لرزد؟! کجای مکالمه یاد شده از - خدای نخواسته- سوءاستفاده شهید سلیمانی حتی به ایماء و اشاره نیز سخنی به میان آمده است؟! صداقت که پیشکش، به قول برادر عزیزم سیدنظام‌الدین موسوی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، کاش به جای قربان‌صدقه رفتن برای «جو بایدن» یک «جو» و فقط یک جو غیرت داشتید!

۸- این وجیزه به درازا کشید ولی در این میان نکته‌ای را نمی‌توان نانوشته رها کرد و آن، اینکه ادعای مقابله با فساد برخی از مدعیان اصلاحات قبل از آنکه تعجب‌آور باشد، خنده‌دار است. ظاهراً خودشان را به فراموشی زده‌اند و اصرار دارند به یاد نیاورند که دوستان و هم‌حزبی‌های آنها بالاترین رکورد فسادهای کلان اقتصادی را دارند. پرونده فساد کرسنت، صندوق ذخیره فرهنگیان، شرکت قطعه و خودروساز کروز که اخیراً در دادگاه معلوم شد بخشی از اموال غارت‌کرده خود را به ستاد انتخاباتی مدعیان اصلاحات می‌داده، فساد کلان رشت الکتریک، شرکت نفتی توتال فرانسه، برادر فلان مسئول بلند پایه مدعی اصلاحات و برادر آن دیگری و...

قصه پُر ماجرای غربگراهای مدعی اصلاحات و کوچه باز کردن آنها برای دشمنان ملت، سر دراز دارد که...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 73
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    59 6
    مردم را نابود کردن
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      31 8
      هر جا سیستم هست امکان فساد افراد سودجو و منافق که در سیستم رسوخ کردن وجود داره. اینکه مسئولین امر برخورد و اقدامات لازم رو جهت مجازات عامل فساد و جلوگیری از فساد های بیشتر انجام بدن مهمه که در این فقره سپاه پاسداران تمام اقدامات لازم رو انجام دادند خداراشکر
    • محمد رضا IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      30 15
      اشاره درستی کردید. بیش از 32 سال مملکت دست اصلاح طلبان بوده دیگه باید پاسخگو باشند.
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      20 8
      فراموش نکنیم ازابتدای انقلاب و گروهک ها ودفاع مقدس تازمان حال هر روز خبر در خون غلطیدن سرداری را برای ایرانیان اوردند اما دیگران چاق و چاق و چاقتر شدند و در استخر فرح شناکردند یا زن دوم گرفتند یا دانشگاه ایرانیان زدند یا در اروپا و امریکا مشغول گذراندن زندگی
    • به 11:49 IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      4 2
      راست و دروغ را قاطی نکن. دانشگاه ایرانیان در حد حرف باقی ماند و بودجه اختصاص داده شده به آن در کمتر از یک سال با سود بانکی تعلق گرفته بدون کسر حتی یک ریات به نهاد ریاست جمهوری بازگردانده شد. و مسئول دریافت کننده آن به همین جرم و تعدادی جرائم دیگر در زندان است.
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      4 3
      نگران نباش. بزودی مرغ عزیزت ارزون میشه میتونیم هرچقدر دلمون خواست مرغ کوفت کنیم!!
    • 110 IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      0 0
      اینکه یک سیستم اجازه تخلف ندهد و کتخلف را محازات کند افتخار است
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    32 1
    بر همه شون ننگ و ذلت باد
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      15 13
      اگر داعش مثل صدام موفق میشد تنها چند روستای ایران را اشغال کند به غیر از خسارات معنوی مثل اسارت نوامیس و کشتار مردم روزی 10 هزار میلیارد تومان هم برای مقابله و بیرون راندنش دور از ذهن نبود
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    14 6
    دقیقا
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    15 10
    بابا تو چی میگی سایبری کهنه کار؟
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    36 37
    دمت گرم حاج حسین زنده باشی عزیز
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    30 17
    مهم این است فسادی شکل گرفت برخورد کردن چیزی که این دشمنان از عمد به نفهمی می‌زنند خودشان را
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      30 16
      کدوم برخورد؟!
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      14 25
      8:47! شما شربتت را بنوش.
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      10 7
      8:47 نخوندی کلا متنو فکر کنم. شخص فاسد دستگیر و محاکمه شده. الان در زندان هست و مال هم به بیت المال استرداد داده شده
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      4 3
      باشه شما راست ميگين با فاسد برخورد شده!!!
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    23 36
    شریعتمداری سردار جهاد تبیین و عمار دوران است.
  • DE ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    17 8
    مشخصه اصلاحاتچی های مفسد فریبکار و فتنه گر روی لجن های خود دائم ماله می کشن. فساد سرطانی این قبیله تمامی نداره و در هر فرصت دستشون برسه باز فساد و فتنه راه میندازن ، خجالت هم سرشون نمی شه، زیرا از صراط مستقیم خارج شدند و رویه شیطانی ، فتنه گرانه رو درپیش گرفتن.
  • سید فروزان CH ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    11 7
    از دشمن انتظاری نیست ،از این طیف هم انتظاری نیست ،دشمن نباید در شبکه های معاند باشد و از واشنگتن و تل اویو و ریاض و لندن قار قار کند. کسانی که سرمایه رژبم اشغالگر در داخل مشور لقب گرفتند غیر از دشمن چه نقشی می‌توانند داشته باشند، از نامه نگاری به ترامپ و حمایت از انتخاب شدن او ،جهت بوجود آوردن تغییرات در کشور(حمله ) تا دروغ و تحریف و جوسازی و اختلال در شبکه اقتصادی کشور تا عصبانی شدنداز پیروزیها و موفقیتهای ایران دشمن نیاید حتما در آلبانی باشد و بر پیشانیش مهر فرقه رجوی یعنی بعد از چهل و سه سال هنوز دشمن شناسی را یاد نگرفتهایم؟
  • داود IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    7 5
    درود
  • ایرانی IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    15 24
    عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد. این فایل صوتی نه تنها نشان دهنده فساد در مجموعه سپاه نیست که نحوه برخورد قانونی مقامات ارشد این ارگان انقلابی با فساد_که در هر دستگاه در هر کشوری ممکن است وجود داشته باشد_و کشف و عزل و معرفی عوامل آن به دست قانون، حاکی از سلامت و شرافت سپاه پاسداران است و باید الگویی برای مدیران سایر دستگاهها برای برخورد با فساد گردد. درود بر میدان و مردان میدان.
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    9 7
    دستگاه قضا که شریفی را محاکمه کرده چرا ازحق متهمین پرونده مانند حاج قاسم وسردار قالیباف وسردارجعفری دفاع نمی کندوهمینجور بی ادبی در فضای مجازی نثار متهمین مظلوم می شود
  • IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    8 3
    گل گفتی
  • حاج اکبر IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    15 4
    فقط آخرش قصه ما به سررسید کم داشت..
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      2 5
      این سایت یه سایت برای آدم بزرگاس. یه سری به سایت های صوتی قصه گو برای بچه ها بزن. اشتباهی اومدی اینجا.
    • DE ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      2 0
      حاج اکبر نوشته ۰۶:۵۷ - فقط آخرش قصه ما به سررسید کم داشت. تو که حاج اکبر هوالباقی شده بودی عمویی هنوز که داری خاطَره تعریف میکنی . خب حالا ... مسواک لالا
  • عباس خسروی IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    10 5
    سلام، اینها پست فطرت تر اجنبی ها هستند. از غربی های جنایتکار انتظاری نیست ولی وقتی نیروهای داخلی به آن دامن می زنند اوج رذالت و پستی آنهارا می رساند
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    12 8
    از مخالفین صد در صد سپاه بعد از آمریکا و صهیونیست ها و داعشی ها جناح به اصطلاح اصلاح طلب ایران است . دلیلش هم کاملا واضح است آنها با بازو های تقویت کننده اسلامیت و استقلال ایران مخالفند چون مانع از بازگشت پدر خوانده آنها ، عمو سام، به ایران شده اند . شما بگویید آیا حق ندارند برای ران مرغ به باد رفته از سفره هایشان دست به هر شیطنتی بزنند ؟ البته جای اول و آخر چاه کن همیشه ، ته چاه است .
  • حمید US ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    36 18
    ماست‌مالی اغاز شد
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      15 17
      حرف حساب زده. جنابعالی هم اگر اهل منطق و فهیم و باشعور هستی، با استدلال ثابت کن که این سخنان، ماستمالی است.
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    11 7
    از مخالفین صد در صد سپاه بعد از آمریکا و صهیونیست ها و داعشی ها جناح به اصطلاح اصلاح طلب ایران است . دلیلش هم کاملا واضح است آنها با بازو های تقویت کننده اسلامیت و استقلال ایران مخالفند چون مانع از بازگشت پدر خوانده آنها ، عمو سام، به ایران شده اند . شما بگویید آیا حق ندارند برای ران مرغ به باد رفته از سفره هایشان دست به هر شیطنتی بزنند ؟ البته جای اول و آخر چاه کن همیشه ، ته چاه است .
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    17 7
    ننگ بر همۀ اصلاح‌طلبها
  • پویان IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    15 22
    درود به مردهمیشه هشیاروبیدارولایتمدارانقلابی حاج حسین عزیز.
  • امیررضا IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    10 9
    این موضوع مصداق بارز " پرروئی" نجومی است و تا زمانی که دستگاه قضا به دست درازی ها و ترک فعل های دولتمردان قبل رسیدگی نکند اینها روز به روز مدعی تر می شوند. مطالبه ما محاکمه مفسدین در هر جایگاهی است.
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    40 10
    دوسال پیش بوده ولی تازه بیرون درز کرده زمان که نفی کننده محتوای بد این فایل نیست ماستمالی ممنوع! استاد!
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      9 13
      جناب شاگرد که خطاب به استاد گفتین ماستمالی ممنوع! از تمام توضیحات استاد فقط همین بخش دو سال قبل را خوندی و ملاحظه‌ی مابقی توضیحات موجب ضررت می‌شد؟!!
  • امیرمسعود IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    9 5
    وقتی به موقع به فساد اقتصادی اصلاح طلبان رسیدگی نمی شود و محاکمه و اعلان نمی شود، امروز آنها نعل وارونه زده و با کمترین چیز مربوط و نامربوط وارد میدان می شوند. امروز هم نباید فساد اقتصادی اصلاح طلبان و کارگزارانی ها را مسکوت گذاشت. (نه به خاطر این اتفاق.) حق این است که هر کسی در نظام اسلامی خیانت می کند با شدت با او برخورد شود.
  • DE ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    10 6
    ممنونم مشرق
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    27 10
    مشرق این چند روز کجا بودی ؟ صدات در نمی اومد حالا زبونت باز شد؟
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      10 11
      مشرق زبانش باز شد و تو هم عربده‌کشی‌ات آغاز شد.
  • US ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    7 7
    احسنت
  • دانا IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    11 18
    درود بر شریعتمداری
  • محمدایوب IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    9 5
    وقتی میخواستد برادر دزد روحانی را بگیرند گفت دست به بزنید جنگ راه می اندازم وقتی روحانی ورود به پرونده رشوه گیری زنگنه کرسنت که اظهر ومن الشمس است وطرف مقابل محکوم کرده روحانی حرف زدن درباره اورا ممنوع میکند
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    6 5
    درود
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    6 6
    احسنت
  • سارا IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    5 5
    موافقم
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    10 13
    ارادتمان به سپاه و جناب قالیباف دو چندان شد
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    11 5
    جناب شریعتمداری شما فایل رو یکبار دیگه گوش کنین
  • نکیسا DE ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    22 0
    چیزی که در تاریخ ثبت میشود ممکن است پنهان کردنی باشد ولی پاک شدنی نیست
  • طوبی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    3 10
    میدونید احمق چه کسانی هستند؟! افرادی که ازروی نادانی سوارموج دشمن میشن،کاملا مشخصه که موفقیت سپاه درتولید موشک وحفاظت ازنوامیس ومرزهای خود وحتی محبوبیت در بیرون ازمرزهاباعث شده چشم دشمنان داخلی وخارجی دربیاد وبانبش قبر این موج کهنه سعی درتخریب چهره سپاه دارن حالا هرکی این مسئله ساده رو نتونه درکنه یا احمقه ویا درخط دشمن.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    2 11
    خود این منافقین و غربگداها گفته اند بی ... وبی غیرتند. پس چه جای امید به یک. جو غیرت داشتن این گروه.
  • مهدی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    5 5
    بدترین کاری که می شود در مبارزه با فساد کرد؛ آلوده کردن آن به بازی های سیاسی است که مثلا جناح مقابل 4 نفر مفسد داشته و ما سه و هفتاد و پنج صدم نفر! فساد، فساد است
    • صمد IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      1 5
      فساد فساد است.. ولی در جناح مورد نطر شما فساد نهادینه شد و عادی شده و از فساد کنندگان وابسته به خودشان دفاع می‌کنند. ولی طرف مقابل برخورد وریشه کن می‌کند. ای تفاوت را دریابید لطفا..
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    11 0
    بابا شما خوبین...
  • مجید IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    9 0
    عجب،همه چی آرومه ما چقدر خوشبختیم
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    2 6
    مردم را نابود کردن/// حاج قاسم پاسدار بود. حاج قاسم مردم رو نابود کرد؟ شهید حسین همدانی مردم رو نابود کرد؟ تو از همون باشرفایی که چند سال پیش می گفتن اینا برای پول میرن سوریه. شهید حججی پاسدار بود. برای گرفتن اجازه رفتن به سوریه به پای پدرش افتاد. حججی و حاج قاسم تکه تکه شدند تا مردم رو نابود کنن یا برای مردم و مثل تویی امنیت بیارن ؟ تو خودت برای ایران چکار کردی که طلبکاری ؟ شماها دیگه کی هستین.
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    4 6
    والله اگر فقط ذره ای طینت پاک و نفس سلیم وجود داشته باشه با شنیدن این فایل صوتی نه تنها هیچ تهمتی به سپاه روا نمیداره بلکه اصلاً چیز خاصی که مورد منفی برای سپاه باشه بدست نمیاد. فقط باید ذات شنونده پلید و خباثت ذاتی داشته باشه که با شنیدن حتی هر اسمی فقط به نتیجه ای برسه که همون خباثت ذاتیش میخواد. من چند بار این فایل رو گوش دادم.هرچه سعی کردم ببینم کجای این صحبت ها داره العیاذبالله فساد سپاه رو نشون میده والله به هیچ چیزی نرسیدم. این افسادطلبان که کاش حالا دیگه خفقان میگرفتند که پرونده های فساد اونقدر دارند که از حد بیرونه. دشمنان بیرونی و عبری و عربی که تکلیفشان معلومه. اونها زخم خورده سپاه هستند و انتظاری جز این نمیره ازشون و به درک اسفل السافلین. اونا نگران رزق و روزیشون هستند که بن سلمان و اسرائیل قطع نکنه یه وقت! ... نگران نباشید عزیزان، تا بوده همین بوده. طلایی که پاکه چه منتش به خاکه.
  • صمد IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    4 7
    واقعا واژه سردار قلم برازنده این مرد است. حاج قاسم دنیای رسانه
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    1 1
    آقای شریعتمداری، مگر شما اینها را دوست به حساب می آورید؟ مگر بوق دشمن از داخل ایران صدا در کند دشمن نیست و دوست است؟
  • عبدالله IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    4 4
    سپاه پاسداران مخلص قهرمان ، خاري در چشم شيطان بزرگ آمريكا و نوکر دست آموزش رژيم جنايتكار و غاصب صهيونيست و سرمايه هاي داخليش اصلاح طلبان فاسد وكليه مزدوران اينور و اونورآبيشان . مه نور فشاند و ...عوعو كند.
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    4 3
    احسنت به جناب شریعتمداری عزیز. کارت درسته حاجی.
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    1 0
    دقیقااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • غضنفر IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    3 2
    فدای یاد حاج قاسم بشم
  • ایران IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    2 0
    چرا همون دو سال پیش که انواع تهمت ها رو به قالیباف زدند نیومدید این فایل رو باز کنید که حالای .... های دزد و مزدور منافق بیان الکی داد و بیداد کنند. ما از این مصلحت سازی ها کم ضربه نخوردیم
  • مجید IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 0
    درود
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    1 0
    این جماعت پررو چطور وقتی صحبت دزدیهای سران مفسد و هوسران رژیم طاغوت میشه با وقاحت میگن نوش جونشون ولی وقتی صحبت از تامین مالی قانونی مبارزات ضد تروریسمی نیروی مسلح ما که اینهمه شهید دادند و دلبسته دنیا نیستند یقه جر میدن؟مگه بودجه دفاعی ما چقدره در مقایسه حتی با همین کشورک های خلیج فارس؟!
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    3 0
    اصلاحات= افسادات
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 0
    سرمایه های اسراییل در ایران کیا هستن؟
    • عبدالله IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      0 0
      افسادطلبان .که به اقرارخود رژیم صهیونیستی آنها را سرمایه خود در ایران خواند.
  • خلیلی نیا IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 1
    عالی سپاس
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 3
    هرکس که بود عاقل ، در راه سلیمانی __دائم برود شادان زیرا ره نورانی __ آن است که همو رفته ، __از بهر خدا بوده ،نی پول و چک . سفته __گفتار خبیثانه هر عاقلی گر بشنود __بر باد هوا بسپرد خود رفت ز پی بهبود __
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 0
    قرار نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس