توطئه جدید صهیونیست‌ها برای تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی

خطیب مسجدالاقصی گفت که رژیم صهیونیستی در جدیدترین توطئه خود علیه مسجدالاقصی قصد دارد آن را از نظر مکانی و زمانی به دو بخش تقسیم کند.

به گزارش مشرق، «عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی شامگاه امروز یکشنبه تأکید کرد که مردم فلسطین اجازه نخواهند داد اهداف رژیم صهیونیستی در خصوص «تقسیم زمانی و مکانی» این مسجد محقق شود.

خبرگزاری قدس به نقل از صبری گزارش داد، منظور از تقسیم زمانی این است که ساعتهای معینی به یهودیان در مسجد الاقصی اختصاص داده شود و در آن زمانها، مسلمانان حضور نداشته باشند، ولی این مسئله صورت نخواهد گرفت.

وی گفت که منظور از تقسیم مکانی نیز این است که بخشی از مجسد الاقصی به یهودیان اختصاص داده شود. به گفته خطیب مسجدالاقصی، صهیونیستها بیشتر بر روی مناطق شرق محوطه الاقصی تأکید دارند.

صبری با بیان اینکه طرحهای صهیونیستی با آگاهی و دفاع مردم قدس از خود، خنثی خواهد شد، خاطر نشان کرد، جوانان قدس موفق شدند خود را ثابت کرده و طرحهای اشغالگرانه را که در راستای یهودی‌سازی است، شکست دهند.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی هر اقدامی را که بخواهد، در داخل شهر قدس انجام می‌دهد، تصریح کرد، این رژیم قدس را محاصره کرده و آن را از محیط اطراف خود جدا کرد تا باعث تضعیف آن شود و از ورود مردم فلسطین جلوگیری کند.

خطیب مسجدالاقصی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی و تغییر وضعیت موجود در قدس، از بندهای معاهده اسلو استفاده می‌کند، تأکید کرد، کسانی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند، نمی‌دادند که به اشغال الاقصی، مشروعیت می‌بخشند.

منظور صبری، سفر یک هیات اماراتی به فلسطین اشغالی و دیدن از مسجد الاقصی است. این سفر دی ماه گذشته صورت گرفت. شماری از افسران و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی هم تأمین امنیت بازدید هیات اماراتی از مسجد الاقصی را بر عهده داشتند .

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 0
    بِسْمِ اللهِ القاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ. لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ. اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم وَ اَهْلِکْ أَعْدَائَهُمْ اَجْمَعِینْ. با سلام. من هر بار که این نشانه ها را در کنار هم قرار می دهم فقط به یک نتیجه می رسم؛ آن هم این است که حکومت ملعون آل سعود و اسرائیلی های جنایتکار با هم نقشه کشیده اند تا «خانۀ خداوند یکتا (کعبه)» و «مسجد الاقصی» و «مسجد قبة الصخره» را خراب کنند. هدف از ساخته شدن مستند توهین آمیز شهر پترا هم همین است؛ همۀ افراد ملعونی که این مستند توهین آمیز را ساخته و منتشر کرده اند اسرائیلی هستند. آن ها با انتشار این مستند توهین آمیز می خواهند عدۀ زیادی از جاهلان را قانع کنند که «کعبه قبلۀ واقعی شما نیست» و «مسجد القصی هم قبلۀ اول شما نیست» و نیز عدۀ دیگری که قانع نمی شوند را درگیر بیماری و جنگ و آشوب و تفرقه کنند تا بتوانند به راحتی نقشۀ شوم خودشان را عملی کنند. بنابراین نباید بگذاریم نقشه های شوم شان عملی شود. 1) خراب شدن قبرستان بقیع. 2) حذف شدن عبارت «حَیّ = زنده» از کنار نام مقدس امام زمان (عج). 3) ورود پادشاه ملعون سعودی با کفش به داخل خانۀ خدا (کعبه). 4) به قتل رساندن عدۀ زیادی از زائران خانۀ خداوند یکتا (فاجعۀ منا). 5) ایجاد کردن جنگ های داخلی و بین المللی برای کشورهای اسلامی و نیز حملۀ نظامی به مردم مظلوم یمن. 6) مشغول کردن مسلمانان به «مذاکرات طولانی مدت و بیهوده» برای تأمین امنیت اسرائیل جنایتکار. 7) تغییر کردن تاریخ ملی عربستان از قمری به میلادی. 8) حذف عبارت های «لَا اِلهَ اِلّا الله مُحَمَّدً رَسولَ الله» از روی پرچم عربستان. 9) عادی شدن روابط آل سعود ملعون با اسرائیل جنایتکار. 10) خراب شدن بنای مقدس کعبه (خانۀ خداوند یکتا) با عنوان آخرین نشانۀ ظهور قیامت کبری؛ (راست یا دروغ بودن این نشانه را نمی دانم). 11) غیر واقعی جلوه دادن «بنای کعبه با عنوان خانۀ خداوند یکتا» و «مسجد الاقصی با عنوان قبلۀ اول مسلمانان» توسط اراجیف های اسرائیل جنایتکار. 12) بسته شدن راه خانۀ خدا (کعبه) و نیز بسته شدن مساجد کشورهای اسلامی به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا. 13) مشغول شدن مردم دنیا برای درمان بیماری کرونا به دلیل انتشار عمدی ویروس کووید 19 توسط اسرائیل جنایتکار.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس