حتی یک وجب از سرزمین خود را به اشغالگران صهیونیست نخواهیم داد

به دنبال حملات شهرک نشینان صهیونیست به محله شیخ جراح در قدس اشغالی، ساکنان این محله اعلام کردند: ما حتی یک وجب از سرزمین خود را واگذار نمی‌کنیم.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، ساکنان محله شیخ جراح در قدس اشغالی اعلام کردند: ما حتی یک وجب از سرزمین خود را واگذار نمی‌کنیم و به اشغالگران چیزی نخواهیم داد.

ساکنان این محله تاکید کردند: ما مصمم به دفاع از سرزمین خود با وجود تجاوزهای مکرر اشغالگران و شهرک نشینان هستیم و همچنان پرچم فلسطین را که برای ما همه چیز است به اهتزاز در می‌آوریم.

ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی عصر یکشنبه در محله شیخ جراح در قدس اشغالی تجمع کردند و تصمیم صهیونیست‌ها برای تخلیه تعدادی از منازل این محله را محکوم کردند.

در درگیری جوانان فلسطینی با نیروهای اشغالگر صهیونیست در محله شیخ جراح یک کودک مجروح شد. نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین ۲ جوان فلسطینی را در محله شیخ جراح در قدس اشغالی پس از ضرب و شتم وحشیانه بازداشت کردند.

اشغالگران در ماه‌های گذشته تلاش‌های زیادی انجام دادند تا بتوانند کنترل برخی از خانه‌های محله شیخ جراح را در دست گرفته و صهیونیست‌ها را جایگزین فلسطینی‌ها کنند. اما ساکنان این محله با مقاومت خود این خواسته صهیونیست‌ها را تاکنون ناکام گذاشته‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس