زاکانی نمایه

شهردار تهران با اشاره به اینکه پروژه های مشارکتی گره گشای اقتصاد تهران است گفت: درصد هستیم در ۸ بوستان تهران هتل ۵ تا ۷ ستاره بسازیم.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جریان بررسی تبصره های بودجه ۱۴۰۱ شهرداری در شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پروژه های با مشارکت مردمی تقریبا گره گشایی از کار تهران را این انجام می دهد و جز مهمترین بخش های مجموعه بودجه امسال است، گفت: این حوزه باید سهل و روان  و ضابطه مند شود تا دستمان هم بسته نشود.

وی افزود: برای خردادماه می خواهیم یک هفته سرمایه گذاری برای تهران داشته باشیم، اگر در ۸ بوستان پیرامونی مجوز ساخت و ساز داده شده است مثل کوهسار، باید درصد ها را بارگذاری کنیم تا برای مثال ۵ هتل ۵ تا ۷ ستاره بسازیم.

شهرداری تهران با اشاره به اینکه در بند ۴ مشارکت بخش حقوقی نظارت دارد و تمامی اسناد را حقوقی را امضا می کند ابراز داشت: اما در گذشته بخش حقوقی به وظایفش عمل نمی کرده است. بعضا در گذشته گزارش غلط می داده است.

وی ادامه داد: طبق تبصره ۲ سند جامع سرمایه گذاری حد نصاب ها در بودجه را باید تعریف کنیم و با توجه به شرایط شهر تهران پروژه های بالای ۴ هزار میلیارد را شورا مصوب کند و پروژه‌های بین ۳ تا ۴ هزار میلیاردی را شورا و به ترتیب با مبالغ کمتر با مجوز سازمان مشارکت ها و ... باشد اما سقف مشارکت که هر ساله باید در بودجه دیده شود نسبت به گذشته ثابت و ارتقا یابد.

زاکانی گفت: بند ۱۳ دست پای ما را می بندد و باید به شهرداری اجازه داده شود که با تامین منابع مالی با جلب مشارکت های بخش خصوصی نسبت به اجرای پروژه‌ها، ازجمله ساخت هتل ها، احداث بخشی از خطوط اولویت دار مترو و با اولویت خطوط ۶ و ۷، مجوز دهید تا با دست باز پروژه های‌مان را آماده کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    1 0
    چرا در پارک هتل می سازید فضای ورزشی برای مردم خاصه جوانان مانند زمین فوتبال والیبال و ورزش های تیمی آنهم به رایگان ایجاد نموده تا مردم با تحرکشان و جوانان با فعالیت ورزشی بسلامتی جسم و روان سوق داده شده و از معضلاتی همچون اعتیاد دوری گردد..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس