کد خبر 1339214
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
ادعای رسانه پرتغالی درباره ستاره ایرانی/ طارمی باید اخراج می‌شد

رسانه پرتغالی مدعی شد که در دیدار جنجالی و پر از کارت قرمز پورتو مقابل اسپورتینگ، داور در صحنه طارمی اشتباهی بزرگ انجام داد.

به گزارش مشرق، جمعه شب پورتو موفق شد در بازی کلاسیک مقابل اسپورتینگ و در یک دیدار جنجالی با درخشش طارمی به تساوی ۲ بر ۲ دست یابد تا قدمی بلند برای قهرمانی بردارد.

در این مسابقه داور، ۴ نفر را اخراج کرد که ۳ اخراجی در دقایق پایانی رخ داد. در انتهای بازی بین بازیکنان حریف درگیری شدید رخ داد که داور بازی مجبور شد ۲ بازیکن از اسپورتینگ و یک بازیکن از پورتو را اخراج کند.

این دیدار البته در جریان بازی یک اخراجی دیگر هم داشت که مورد بحث و بررسی شدید قرار گرفته است.

سباستین کواتس، کاپیتان اسپورتینگ در این مسابقه به دلیل ۲ کارته شدن از بازی اخراج شد ولی رسانه پرتغالی مدعی است که کارت زرد اول این بازیکن که طارمی در آن دخیل است، با اشتباه بزرگ داور رقم خورده است.

در دقیقه ۲۷ این مسابقه ، برخوردی میان کواتس و طارمی شکل گرفت که داور پس از آن به بازیکن اسپورتینگ کارت زرد اول را داد. این کارت زرد در آن موقع نیز با عصبانیت شدید بازیکن اسپورتینگ همراه شد. رسانه پرتغالی نیز در گزارش امروز خود نوشت که داور در این صحنه به شدت اشتباه کرده است و کارت را باید به طارمی نشان می‌داد.

سایت leonino در خبر خود با انتشار ویدیویی نوشت که خطا را طارمی انجام داد و داور باید به جای کواتس به طارمی کارت می‌داد. این رسانه نوشت که خطای مهاجم پورتو به قدری بد بود که می‌توانست حتی با مجازات بیشتری همراه شود ولی افتادن او باعث شد تا نظر داور برعکس شود و داور کارتی غیرمنصفانه به کواتس بدهد و علت اصلی اخراج او در این بازی شود

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس