کد خبر 1338926
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
شروع طوفانی سپاهان و مس رفسنجان مقابل تیم های پایین جدول

تیم های فوتبال سپاهان و مس رفسنجان کارشان را بعد از تعطیلات با پیروزی مقابل دو تیم انتهای جدول آغاز کردند.

به گزارش مشرق، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور با انجام دو بازی به صورت همزمان و از ساعت ۱۵ برگزار شد که در این دو بازی سپاهان و مس رفسنجان در بازی‌های پر گل نفت مسجد سلیمان و پدیده را شکست دادند.

در دیداری که در اصفهان برگزار شد، سپاهان توانست با نتیجه پر گل ۴ بر یک میهمان خود نفت مسجد سلیمان را در هم بکوبد تا شروعی طوفانی در آغاز مجدد لیگ برتر داشته باشد. برای شاگردان نوید کیا در این بازی سجاد شهباززاده ۲ بار، رضا میرزایی و شهریار مغانلو هر کدام یک بار گلزنی کردند. شهباززاده با ۲ گل و یک پاس گل چهره شاخص این بازی بود.

سپاهان با این پیرزی ۳۲ امتیازی شد و جایگاه خود در رده سوم جدول را تثبیت کرد تا به روزهای آینده نیز امیدوار تر باشد. نفت مسجد سلیمان هم با این شکست ۱۱ امتیازی و در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار امروز مس رفسنجان در مشهد با تیم قعرنشین پدیده دیدار کرد و میزبانش را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد. برای مس در این بازی گادوین منشا، مهدی حسینی و مجید نصیری گلزنی کردند و تک گل پدیده را رحمان جعفری به ثمر رساند.

با این نتیجه مس رفسنجان ۲۹ امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند و پدیده نیز مثل قبل با ۵ امتیاز در انتهای جدول باقی ماند و یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    1 0
    تنها را ه موفقیت تیم سپاهان اصفهان مکتب شاهین دور شدن از الاستقلالی های دوروبر باشگاه سپاهان اصفهان است و گرنه همیشه ضعیف و ضعیف تر خواهد شد. این خط این نشان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس