کد خبر 1338866
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
بودجه نمایه

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس آخرین مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز هیئت‌رئیسه این کمیسیون، گفت: در این جلسه اعتبار لازم برای تغییر وضعیت دانش آموزان درود زن شهرستان مرودشت و شین آباد پیرانشهر که در حوادث مدارس آسیب دیده بودند به رسمی شدن تصویب شد، و نیز هزینه عمل  جراحی آنها هم در هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق مصوب شد.

بیشتر بخوانید:

بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران چقدر است؟

وی درباره مباحث مطرح شده در فضای مجازی در خصوص کاهش بودجه ایثارگران برای سال آینده در کمیسیون تلفیق، ادامه داد: در کمیسیون تلفیق بودجه لازم برای این قشر در نظر گرفته شده است و این موضوع نادرست است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه اظهار کرد: ۴۰ هزار میلیارد برای ایثارگران، ۲۰ هزار میلیارد از محل بند "  و" و  ۲۰ هزار میلیارد هم  از بند "ی" تبصره یک و دیگر ردیف‌ها در بودجه سال آینده تامین شده است.

نماینده آباده در مجلس تصریح کرد: بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در لایحه بودجه از ۴۵ هزارمیلیارد تومان به ۸۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

در خبرها آمده بود  در کمیسیون تلفیق سهم بنیاد شهید از فروش سهام ۴۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده بود و طبق گفته اعضای کمیسیون  به دلیل همین افزایش مبلغ فروش سهام در بودجه از ۹۰ هزار میلیارد به ۱۳۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت که در نسخه چاپی ۲۱ بهمن کمیسیون تلفیق نیز همین اعداد و ارقام چاپ گردید در کمال تعجب و در اقدامی خارج از قاعده، در نسخه جدیدی که دیروز و بدون تصویب اعضای کمیسیون تلفیق برای ارائه به صحن علنی آماده شده سهم خانواده ایثار به نصف مبلغ قبلی و ۲۰ هزار میلیارد تومان کاهش یافته است!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عالی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    0 0
    رزمندگان عزیز را حسب سابقه حضور در جبهه از مالیات حقوق معاف کنید یعنی به ازای هر ماه 20درصد تخفیف مالیاتی در نظر بگیرید این به عدالت نزدیک تر است تا اینکه بالای 12 ماه معاف زیر 12 ماه تمام کمال مالیات دهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس