کد خبر 1338767
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
مشخصات لپ‌تاپ MSI Modern 15+ قیمت

قیمت لپ‌تاپ یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای لپ‌تاپ را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش مشرق، شرکت MSI لپ‌تاپ‌های سری Modern خود را مانند سری prestige برای تولیدکنندگان محتوا به فروش می‌رساند؛ بنابراین می‌توانید انتظار نمایشگری با رنگ‌های دقیق، عملکردی سریع و بدنه‌ای باریک و سبک را از آن داشت. در حقیقت می‌توان سری Modern را مدل اقتصادی‌تر سری prestige در نظر گرفت. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ می‌پردازیم:

طراحی و بدنه لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵

لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ در بین لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی جز مدل‌های سبک و باریک محسوب می‌شود؛ این دستگاه ۱.۶ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن در باریک‌ترین قسمت بدنه به ۱۶.۹ میلی‌متر می‌رسد. بدنه لپ‌تاپ ذکر شده به طور کامل از فلز ساخته شده است؛ پوشش بدنه به گونه‌ای است که آثار انگشت و چربی دست روی آن نمایان نمی‌شود. لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ در دو رنگ مشکی و خاکستری به فروش می‌رسد؛ دو لولای کوچک در دو طرف دستگاه وظیفه نگه داشتن نمایشگر را بر عهده دارند. این لولاها می‌توانند نمایشگر را در هر زاویه‌ای بین صفر تا ۱۸۰ درجه نگه دارند.

لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ استاندارد نظامی MIL-STD ۸۱۰G را دریافت کرده است؛ بنابراین در مقابل فشار هوا، شوک و ضربه، لرزش بدنه، تغییرات دما، رطوبت و پاشش ذرات جامد مانند نمک، شن و ماسه مقاوم است. در لبه سمت راست لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ دو درگاه USB ۳.۲ Gen ۲ Type-A و یک درگاه کارت حافظه microSD تعبیه شده است در حالی که در لبه سمت چپ یک جک هدفون، یک درگاه USB ۳.۲ Gen ۱ Type-A، یک درگاه USB ۳.۲ Gen ۱ Type-C با پشتیبانی از سیگنال DisplayPort، یک درگاه HDMI و ورودی آداپتور برق DC قرار گرفته است. شرکت MSI اعلام کرده است که در لپ‌تاپ Modern ۱۵ از فناوری اختصاصی Cooler Boost ۳ با دو فن و سه لولای حرارتی برای خنک‌سازی قطعات استفاده کرده است.

مشخصات لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ +عکس

صفحه نمایش و اسپیکر لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵

لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل است. صفحه نمایش لپ‌تاپ ذکر شده لمسی نیست، پوشش مات دارد و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه رنگ‌ها را با دمای متعادلی نشان می‌دهد و پوشش کاملی از فضای رنگی sRGB را ارائه می‌دهد. اسپیکرهای استریو لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ صدای Hi-Res را با عمق ۲۴ بیت و نرخ نمونه‌برداری ۱۹۲ مگاهرتز تولید می‌کند و از طریق فناوری Nahimic Audio صدای فراگیر ۷.۱ کاناله را به گوش کاربر می‌رساند.

صفحه کلید و ترک‌پد لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵

کیبورد جزیره‌ای لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ تجربه تایپ لذت‌بخشی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد، کلیدها چینش استاندارد و فاصله مناسبی از یکدیگر دارند. عمق حرکتی ۱.۵ میلی‌متری کلیدها حس خوبی را به کاربران منتقل می‌کند، چراغ‌های LED تعبیه شده زیر کلیدها نیز جز ویژگی‌های مثبت این کیبورد در نظر گرفته شده است زیرا کاربران می‌توانند در محیط تاریک یا بدون نور کافی از این محصول استفاده کنند. ترک‌پد لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ با ابعاد ۶۵ * ۱۰۵ میلی‌متری عملکرد بسیار خوبی در تعقیب حرکت انگشت دارد و از همه ژست‌های حرکتی ویندوز پشتیبانی می‌کند. برای نمونه، لمس سه انگشتی ترک‌پد، باکس جست‌وجوی ویندوز را فرا می‌خواند و سوایپ سه انگشت به چپ و راست، امکان جابه‌جایی بین برنامه‌ها را فراهم می‌کند.

مشخصات لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ +عکس

سخت‎‌افزار لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵

لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ با پیکربندی‌های متفاوتی از پردازنده‌های نسل دهمی Comet Lake اینتل و گرافیک‌های یکپارچه یا مجزا به فروش می‌رسد. یکی از قدرتمندترین پیکره‌بندی‌های لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ از تراشه شش هسته‌ای Core i۷-۱۰۷۱۰U، گرافیک MX۳۵۰ انویدیا، هشت گیگابایت حافظه رم DDR۴ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. شرکت MSI لپ‌تاپ Modern ۱۵ را با گرافیک MX۳۵۰ انویدیا به فروش می‌رساند. این گرافیک در دو نسخه ۱۵ و ۲۵ واتی در لپ‌تاپ‌ها به کار می‌رود که در لپ‌تاپ ذکر شده نسخه ۲۵ واتی مورد استفاده قرار گرفته است.

باتری لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵

انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ با استفاده از یک باتری لیتیوم-پلیمر ۵۲ وات ساعتی تأمین می‌شود که می‌توان آن را با آداپتور ۶۵ واتی شارژ کرد. شرکت سازنده ادعا می‌کند که هر بار شارژ این لپ‌تاپ بالغ بر ۹ ساعت کاربر را همراهی می‌کند. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که افراد می‌توانند با هر بار شارژ لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ به مدت هشت ساعت و ۲۰ دقیقه به صورت مداوم ویدئوی HD مشاهده کنند.

مشخصات لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ +عکس

مزایای لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵

  • دقت رنگ عالی صفحه نمایش
  • درگاه‌های متنوع
  • شارژدهی مناسب
  • عملکرد پایدار
  • بدنه فلزی سبک و باریک

معایب لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵

  • فقدان درگاه تاندربولت
  • استفاده از پردازنده نسل قبل
  • کنتراست پایین‌تر صفحه نمایش در مقایسه با رقبا

قیمت لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵

با توجه به بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت لپ‌تاپ MSI Modern ۱۵ با هشت گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD به میزان ۲۷ میلیون تومان ارزیابی شده است.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس