به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

‏زن سوم باشی

و تاچندی پیش برای تأمین مخارج زندگیت در پاریس مجبور بودی در خانه فرانسوی ها به عنوان پرستار بچه کار کنی

ولی حالا فقط یک میلیون فرانک پول دوخت لباس عروسیت باشه(اونم۶۲سال قبل)!

آره پول باباتونه و دلتون برای مردم ایران میسوزه.

پرداخت یک میلیون فرانک پول دوخت لباس عروسی برای زن سوم!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    28 7
    پالونی بی شرف
    • ایرانی US ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      0 21
      اسکندر  را پرسیدند: دیار مشرق و مغرب به چه گرفتی که ملوک پیشین را خزاین و عمر و ملک و لشکر بیش از این بوده است ایشان را چنین فتحی میسر نشده. گفتا: به عون خدای عزّوجل هر مملکتی را که گرفتم رعیتش نیازردم و نام پادشاهان جز به نکویی نبردم. بزرگش نخوانند اهل خرد که نام بزرگان به زشتی برد
    • به ایرانی US ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ DE ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      13 1
      غلط کرده کسی که فرومایگان پست را بزرگ می خواند و خیلی غلط بیجا تر کرده کسی که شاهان ستمگر را مورد احترام قرار می دهد. چنین کسی در منطق قرآن کافر است و دوست دشمنان خدا. ضمنا فرعونها هم خیلی بزرگ بودند. خدا برو ببین آنها را چه نامیده.
    • DE ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      11 0
      اسکندر مقدونی همون که تخت جمشید را آتش زد و ایران را ویران نمود خدای عزوجل بلد بوده و اینقدر فارسیش خوب بوده
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    24 2
    ای خدالعنتش کنه انوقت ملت ارزوی لباس داشتن بالباسهای وصله زده وپینه بسته تاسالهازندگی میکردن! اینابکناروغارتهاشون .. چراحساب ارزش وقیمت سرزمین بحرین وارارات وارس باران رانمیکنید. کافیه محاسبه کنید. میبینیداین ثروتهایی ک ازایران جداکردن این قوم ترسو وبزدل حتی 100 سال دیگه خرج نکنیم وتمام ایران پس اندازکنه یدرصدارزش خاکهای ازدست رفته راجبران نمیکنه..
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    7 0
    زن سوم هم سن دخترش بود
  • DE ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    6 2
    طرف به اندازه گونی پیاز ارزش نداره معلوم نیست از پشت کدام کوه و جنگل در رفتن متول شدند پاریس رفتند با کدام مافیای سیاسی اقتصادی نظامی روی هم ریختند که هم باباشون را انگلیس ها با کودتا و کشتار مردم ایران گذاشت سر کار هم توله اون را امریکا گُندش کرد. خائنین و خیانتی که در تاریخ ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ایران سابقه نداشته است. اف بر شما طایفه دزدان و سارقان و جیب بران و اراذل و اوباش سلطنتی.
  • DE ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    3 1
    وقتی یک پالان دوز بچه اش را نتونه تربیت کنه و بچه اش دزد و بی ناموس و وطنفروش بشه‌ انگل لیس های خبیث بربر و قرون وسطایی با کودتا و کشت و کشتار ملت ایران او را برای غارت ایران از طویله اسب و قشو کشی به اسبان به پادشاهی ایران میرسانند. رضا پالانی قشو کشی بلد بود ولی لشکر کشی نه.
  • سیامک DE ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    6 1
    این پادشاه همیشه از تمدن بزرگ ایران سخن می گفت ولی بقدر این شخص خودکم بین و ضعیف الحال بود که هیچ چیزش ایرانی نبود و همه چیزهایش وارداتی بودند حتی ۳ تا زنانش هم وارداتی بودند.تمامی پیج و مهره های ارتش اش که در دست امریکا بود .شرکت نفت اش را که انگلیسی ها اداره می کردند و بر طبق قوانین انگلیس اداره می شد .صدا سیمای اش که در دست امریکا بود بطوریکه ما فقط مجبور بودیم هر روز فیلم های کثیف و وحشی وسترن هالیوودی ،که سرخ پوستان و سیاپوستان بیچاره را وحشیانه قتل و عام می کردند را تماشا کنیم و آنچنان با این فیلم های مزخرف هالیوودی شان در ذهن و تصورات من ایرانی این چنین حک کرده بودند که تمامی سرخپوستان و سیاپوستان انسانهای جانی و وحشی بیش نیستند و قتل و عام آنان توسط وحشی های امریکایی کار درستی بوده است.آخر و عاقبت هر کسیکه از نردبان پوسیده امریکایی بالا برود، سقوط به پایین است و مرگ حتمی است
  • زری IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    10 5
    آره واقعا خدا لعنتشون کن بعد الان چندتا جوان نادان میگن زمان شاه خیلی بهتر از الان کسی نیست بزن تو دهنشون
  • ناشناس IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    0 3
    اینجا میگن شاه ولخرج بوده بعدا جای دیگه میگن اون موقع همه چیز فراوان بوده آدم میمونه چی رو باور کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس